تحولات منطقه

۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۳:۲۶
کد مطلب: ۱۱۴۸۶۸۴

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان عصر شنبه به صورت تلفنی گفت و گو کردند.

گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی عصر امروز شنبه فیصل بن فرحان همتای عربستانی خود را در جریان آخرین تحولات جاری دیپلماتیک برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه و خاتمه نهایی جنگ تحمیلی امریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران قرار داد.

پیشتر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در تماس‌هایی جداگانه با همتایان مصری و قطری خود رایزنی کرد.

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در تماس‌های تلفنی جداگانه با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر و بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر، درباره موضوعات روند آخرین تلاش ها و ابتکارات دیپلماتیک برای جلوگیری از تشدید تنش و خاتمه دائمی جنگ تحمیلی امریکا و رژیم صهیونیستی علی ایران گفتگو و تبادل نظر کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha