این وزارتخانه هم در فرآیند تصمیمسازی، رسالت ملی خود را ایفا میکند و هم پس از اتخاذ تصمیمات طبق مقررات و روندهای قانونی، خود را موظف به اجرای مطلوب آن میداند. وزارت امور خارجه در دو سطحِ مشارکت در تصمیمگیری و اجرای مقتدرانه مصوبات، وظایف ذاتی خود را به بهترین نحو انجام میدهد.
۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۲:۰۷
کد مطلب: ۱۱۴۸۹۴۰
اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست خبری: هر تحلیلگر منصفی شاهد است که دستگاه دیپلماسی چگونه در میدان عمل برای صیانت از منافع و امنیت ملی ایران تلاش میکند.




نظر شما