سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه برگزاری دومین دیدار پلیآف سهمیه آسیایی را اعلام کرد؛ مسابقهای که تکلیف آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا سطح دو را مشخص خواهد کرد.
بر اساس اعلام سازمان لیگ، تیمهای چادرملو اردکان و گلگهر سیرجان از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۸ تیر در ورزشگاه پاس تهران و بدون حضور تماشاگر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
برنده این دیدار به عنوان نماینده فوتبال ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا سطح دو به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی خواهد شد.
برگزاری این مسابقه پس از پیروزی چادرملو مقابل پرسپولیس و تصمیم باشگاه گلگهر برای حضور در پلیآف کسب سهمیه آسیایی قطعی شد.
پیش از این نیز حضور استقلال و تراکتور تبریز به عنوان دو نماینده ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا نهایی شده بود.




نظر شما