طرح کالابرگ الکترونیکی ۵ دهک اول را شامل می‌شود. اعتبار کالابرگ الکترونیکی یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود که افراد می‌توانند با کارت بانکی سرپرست خانوار ۱۱ قلم کالای مورد نظر شامل مرغ، تخم‌مرغ، گوشت منجمد، قند و شکر، روغن، ماست، شیر، پنیر، ماکارونی و حبوبات را خریداری کنند.

سایت کالابرگ الکترونیکی/ جزئیات طرح ملی کالابرگ الکترونیکی + جدول قیمت‌ها

به گزارش قدس‌آنلاین، طرح کالابرگ الکترونیکی ۵ دهک از افراد جامعه را تحت پوشش قرار داده است.  هدف دولت از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی این است که مواد مغذی موردنیاز در ۱۱ قلم کالای سبد مدنظر کالابرگ الکترونیکی به جامعه هدف برسد و دهک های کم‌درآمد از نظر تغذیه شامل پروتئین، ویتامین و ریزمغذی‌ها مشکلی پیدا نکند.

سه دهک کم‌درآمد یارانه ماهانه۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند، اما چون طرح کالابرگ الکترونیک کاملاً اختیاری است، اگر این افراد حداقل به میزان ۲۰۰ هزار تومان در قالب کالابرگ الکترونیکی از ۱۱ قلم کالای موردنظر خریداری کنند، آنگاه ۱۲۰ هزار تومان شارژ اضافه برای آنها واریز می‌شود و درواقع کل یارانه آنها که صرف کالاهای مدنظر می‌شود به ۵۲۰ هزار تومان در ماه افزایش می‌یابد. شرط اختصاص ۱۲۰ هزار تومان یارانه مازاد این است که همین میزان اضافه هم صرف خرید کالاهای سبد تعریف‌شده دولت در کالابرگ الکترونیکی شود.

افرادی که می خواهند از این طرح استفاده کنند باید الزاما ۲۰۰ هزار تومان از مبلغ یارانه خود را از کالا برگ استفاده کنند دراین صورت مبلغ ۱۲۰ هزار تومان تشویقی به صورت اعتبار به یارانه آنها اضافه می شود و تا واریز یارانه ماه بعد فرصت استفاده از آن را دارند.

در صورت افزایش احتمالی تورمی قیمت اقلام سبد، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان دوباره افزایش پیدا خواهد یافت به طوریکه پرداخت خانوارها برای ۱۱ قلم کالا نسبت به میانگین سال ۱۴۰۱تا پایان سال ۱۴۰۲ ثابت بماند.

بر این اساس ۱۱کالای اساسی ثابت و بدون تغییر تا پایان سال ۱۴۰۲ به یارانه بگیران عرضه می شود. در صورت عدم استفاده از مزایای خرید اعتباری، همانند قبل می‌توان به صورت نقدی در تاریخ واریز یارانه نقدی، آن را برداشت کرد.

قیمت ۱۱ کالای اساسی که با قیمت ثابت جدول زیر و بدون قیمت تا پایان سال ۱۴۰۲ به یارانه بگیران عرضه می شود
جدول قیمت ۱۱ کالای اساسی که با قیمت ثابت تا پایان سال ۱۴۰۲ به یارانه بگیران عرضه می‌شود

چه کسانی مشمول طرح کالابرگ هستند؟

سرپرستان خانوار از طریق سایت حمایت به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir/  می‌توانند دهک‌بندی خود را شناسایی کنند و بخشی از اطلاعات خانوار خود را ببینند. غیر از این برنامه کاربردی شبکه ملی اعتبار «شما» (لینک دانلود نرم افزار شما) میزان اعتبار یارانه‌ای کالابرگ را به متقاضیان اعلام می‌کند و سایت حمایت هم برای دهک‌بندی در نظر گرفته شده است.

سرپرست خانوار با هر کدام از کارت‌های بانکی خود می‌تواند به فروشگاه‌های مدنظر کالابرگ الکترونیکی مراجعه کند. برای استفاده از این طرح مردم  فروشگاه‌هایی که به کارتخوان کالابرگ تجهیز شده‌اند مراجعه می‌کنند و حتی لازم نیست همان کارتی که یارانه معیشتی به آن واریز می‌شود از آن استفاده شود چون برای خرید و قیمت پایه از هر کارتی می‌توانند استفاده کنند و اعتبار یارانه‌ای آنها هم بر اساس کدملی سرپرست خانوار استفاده می‌شود و به محض اینکه به میزان ۲۰۰ هزار تومان از ۱۱ قلم کالا خرید کنند ۱۲۰ هزار تومان اعتبار مازاد برایش شارژ می‌شود که باید ظرف یک ماه از آن خریداری کند.

اگر کسی تلفن هوشمند نداشت از طریق کددستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* هم می‌توانند کد خرید و هم اعتبار یارانه خود را بر اساس کدملی ببینند.

صاحبان کدام اصناف واجد شرایط در طرح ثبت نام طرح کالابرگ الکترونیکی هستند؟

صاحبان اصناف واجد شرایط شامل ارائه کنندگان هریک از ۱۱ قلم کالای مورد نظر شامل مرغ، تخم‌مرغ، گوشت منجمد، قند و شکر، روغن، ماست، شیر، پنیر، ماکارونی و حبوبات می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام یا دریافت طرح کالابرگ کدام است؟

مدارک مورد نیاز جهت دریافت طرح کالابرگ: مدارک هویتی، جوازکسب، کد مالیاتی

تلفن: ارائه یک شماره تلفن ثابت و شماره همراهی که برای صاحب کدملی اعلامی می باشد الزامی است

کدمالیاتی: برای دریافت کدمالیاتی می بایست به سامانه tax.gov.ir مراجعه نمایید.

لینک ثبت‌نام اصناف در طرح کالابرگ الکترونیکی

اکنون ۱۲ فروشگاه زنجیره‌ای و بیش از ۱۱۰ هزار فروشگاه خرد به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده‌اند.

امکان خرید از فروشگاه‌های مجازی از طریق سه فروشگاه مجازی مهیا شده است.

در این روش مانند طرح کالابرگ الکترونیکی، فرد می‌تواند زمان تسویه حساب از گزینه «کالا برگ» استفاده کند و به همین شیوه ۱۲۰هزار تومان به یارانه هر فرد در خانوار افزوده شود.

صحبان مشاغل می‌توانند از طریق لینک ثبت‌نام کالابرگ الکترونیکی شرکت آسان پرداخت از این امکان استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 612
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ميلاد IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    78 16
    چرا به جانبازان سبد کالاتعلق نگرفت.
  • جمعي از کارگران رسمي مخابرات IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    1- چرا سهام عدالت به ما کارگران رسمي مخابرات تعلق نگرفت 2 – چرا کارت اعتباري به ما کارگران رسمي تعلق نگيرد 3 – چرا سبد کالا به ما کارگران رسمي تعلق نگيرد 1390/2/20 صدور کارت هاي خريد اعتباري براي به همه کارگران کشورتعلق گيرد آغاز واگذاري کارت اعتباري خريد 1/5 ميليون ريالي به کارگران آغازشد که قراربود سال 1390 به کارگران تحويل دهند 3 سال هنوز خبري از آن نيست
  • جمال سهرابي درابي IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    33 3
    سلام فقط بگم اوني که گفتيد عمل نکرديد.چرا من کارگر تحت حمايت تامين اجتماعي سرپرست خانواده فاقد اين حق دريافت سبد کالا نيستم؟
  • شکرالله کاکويي IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    26 7
    من سرپرست مدد جوي کميته امداد هستم جز سبد کالا نيستم چرا؟
  • داود ريحاني IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    26 2
    با سلام با توجه به پيگيري انجام شده متوجه شدم که سبد کالا به اينجانب تعلق نگرفته، اين در صورتي است که همکاران بنده با حقوق بالا تر مشمول شده اند لذا خواهشمندم با توجه به شرايط شغلي و زندگي اينجانب بررسي هاي لازم صورت گرفته و اقدامات لازم درخصوص تجديد نظر را مبذول فرماييد.
  • علي اميري ندري IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    14 2
    باتوجه به اينکه دانشجوي کارشناسي ارشد و متاهل در دانشگاه علوم و تحقيقات بروجرد هستم ولي از سبد کالاي حمايتي بي نصيب شده ام خواهشمند است بررسي کنيد شماره دانشجويي اينجانب 911070789مي با شد
  • علعلي نظري IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    24 0
    مردم ومسخره كردن.از اول ميگفتن به سرمايه دارها ميدن كه مردم وقتشون تلف نشه به چند نفر پولدار واشنا ميدن تموم ميشه سر مردم هم كلاه ميذارن
  • شر اعظم IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    39 3
    حسن دستت درد نکنه کار گرا چي بوق؟؟؟؟ گارگرا سيرن ديگه اصلا قشر پولدار کارگران بببببله
  • يک دانشجوي متاهل IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    15 1
    حساب يارانه بنده ، حساب قرض الحسنه است، رفتم بانک ، ميگن حساب قرض الحسنه کارت نداره بايد نوع حساب را عوض کني.تکليف ماچيست؟
  • سعيد احمدي IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    11 10
    ممنونيم.
  • اعظم سادات حسيني IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    13 3
    با سلام من دانشجوي متاهل هستم ولي ثبت نام نکردم براي دريافت سبد کالا بايد چکار کنم ؟؟
  • عليرضا IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    23 2
    كاركنان و بازنشستگان دولت چند برابر كارگران حقوق دريافت مي كنند ولي مشمول دريافت سبد كالا ميشوند ولي كارگران كه هميشه مورد كم لطفي قرار گرفته اند چون اندكي به خاطر سوابق كاريشان بيشتر از پانصدهزار تومان مي گيرند مشمول دريافت سبد كالا نمي شوندآيا واقعا اين حق است؟
  • فوق ليسانس بيکار IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    35 0
    به من که بيکارم وزن وبچه دارم تعلق نگرفته کجاي اين عدالته
  • ميلاد IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    36 1
    افراد ي که بيکار هستند چرا سبد کالانمي گيرند متاهل هم هستند
  • عبدالوحيد شفيعي IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    16 6
    من کارمند اموزش وپرورش هستم اما سبد کالا به من تعلق نگرفته است لطفا بگوييد براي چه اين طوري شده است
  • sam IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    23 0
    واقعا هوش اين دولت باعث تاسفه کدوم يکي از اينا فقير يا مستمندند
  • ايراني با اصالت IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    17 0
    آخه واقعا نا اميد کننده است که مسئولين يه دولت خودشونو بزنن به بيخبري و حرف از تدبير بزنن . به نظر اعضاي دولت محتـــــــــرم تو اين وضع و اوضاع کشور ميشه با يک ميليون تومان زندگي کرد ؟ !!!! ديگه چه برسه به پانصد هزار توماني که کارگر بدبخت ميگيره ؟ يعني ميخوان بگن پانصد هزارتومان زير خط فقر نيست ؟؟؟!!!!
  • منتعقد IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    21 3
    اقا اين چه حساب کتابي يا بلد نيستن يا مردمو چيز فرض کردن بيش از نصف جمعيت کار گرن ساختماني يا کارخانه به اين قشر ضعيف تعلق نگرفته اينا مردمو مسخره کردن فقط ماليات و عوارض بگيرين من خودم جزوه بيمه کار گران ساختمانيم چرا تعلق نگرفته چند ماهه بيکارم ما که از فضا نيومديم
  • علي جعفر IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    21 0
    به خداوندي خدا اين عدالت نيست بنده يه کارگر ساده هستم واجاره نشين درآمد در ماه کمتر از 500 هزار تومان سبد کالاي ما را حذف کردن.... حالا شما قضاوت کنيد
  • رامين IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    16 0
    من بيكاربودم باوجود داشتن زن وبچه وپرداخت كرايه خانه 4 ماه است مشغول كارگري هستم چرا بمن سبدكالا تعلق نگرفته درحالي كه به پولدارها تعلق كرفته خدارا خوش نمي ايد
  • م.م IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    20 1
    با عرض سلام من يک زن خانه دار و بدون هيچ منبع درامدي هستم خودم سرپرست خانواده ام و يک دختر هم دارم که با هم زندگي مي کنيم ولي متأسفانه سبد کالا به من تعلق نگرفته. چه معياري براي استحقاق گرفتن اين سبد کالا وجود دارد؟ و چه کسي مستحق تر از يک زن تنهاي خانه دار و بدون شغل مي باشد؟
  • محمدرضا باقرزاده IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    23 0
    خيلي ها از اين کارگران که زير پنج ميليون ريال حقوق مي گيرند کار آزاد دارند و در آمد بالا و براي خودشا ن بيمه با حداقل حقوق رد مي کنند که طبق روش شما به همه آنها سبد کالا تعلق گرفته است من خودم تا اکنون با 15 مورد اينطوري برخورد کرده ام ولي کارگران بيچاره با تصميم چه کسي و چه نهادي سبد به آنها تعلق نمي گيرد
  • طاها IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    23 3
    سبد کالا بر اساس عدالت نبوده همکار اينجانب دو نفر شاغل عين ما بهش تعلق گرفته ولي به ما که حقوقمان کمتر است تعلق نگرفته
  • عليرضا IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    19 2
    توزيع سبد کالا براساس عدالت نبوده کساني هستند که دونفر شاغل يکي نيروي رسمي و ديگري تامين اجتماعي و هر دو زن و شوهر ميباشند از مزاياي سبد کالا استفاده نمودند ولي کساني که حقوق دونفر از اين اشخاص کمتر بوده محروم ماندند
  • علي عبدي IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    19 2
    (کارکنان دولت) ـ اتکا (نيروهاي مسلح) ـ اتحاديه فرهنگيان (فرهنگيان ) اين هايي که نام برده ايد حقوق شان بيشتر از کارگران مي باشد که به آنه سبد تعلق مي گيرد چه کسي مسئول اين تصميم گير يها است
  • حميد کريم IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    21 4
    جالبه جلوي چشم مردم حق خوري همه ساکت
  • سعيد IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    23 2
    توزيع کالا عادلانه نيست
  • فرزانه IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    19 1
    سلام خسته نباشيد/ميخواستم بدونم به کساني که سبدکالا تعلق نگرفته ديگه تعلق نميگيره؟/يعني مرتبه ي بعدي هم هست؟
  • محمد IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    15 1
    خيلي بد است
  • شسيبسيب IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    19 0
    سلام لطفا به مسئولين بگيد پس کارگرهاي دم گذر ، زنان سرپرست خانوار و ... چي ميشن.؟ اينها که مستحق تر هستند
  • علي IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    15 3
    اين يکي ديگر از پوئن هاي منفي دولت جديد است نمي دانم اعضاي هيات علمي که بالاي پنج ميليون تومان حقوق دريافت مي کنند جزء کداميک از موارد بالا هستند که سبد کالا گرفته اند و من که کارمند معمولي هستم مشمول دريافت سبد نشده ام.!!! دولت اگر در تشخيص افراد توانايي هاي فني لازم را ندارد پس به همه اين سبد را بدهد. چرا فقط به فکر تبليغات است؟!
  • معصومه IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 1
    بازنشستگان دولتي که "حداقل" 700 الي 800 هزار تومان حقوق بازيشتگي شان مي شود سبد کالايي ميگيرند ولي مستمري بگيران تامين اجتماعي که 550هزار تومان مستمري دريافت مي کنند محروم هستند!!!
  • حميد رضا IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    16 0
    سلام من يک کارگر قرار دادي هستم با حقوق 495000 تومان که چند ماه حقوق ندادن نمي دونم چرا به من ميگه شامل دريافت نيستي به نظر شما من چکار کنم
  • بنده خدا IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    15 0
    مردييييييييييم از اين همه عدالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رئيس سازمان ما با برجي 3ميليون مشمول سبد كالاس وآبدارچيمون نيست
  • اسدقاسمي IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 1
    باسلام درمورد سبد به هيچ وجه عدالت رعايت نشده منه کارگر نيروي خدماتي باماهي 500هزارتومان حقوق نگيرم ولي کارمني هست دريک خانواده دونفر کارمند باماهي3مليون حقوق کالا دريافت ميکند خيلي بي عدالتي هستش اقاي احمدي نزاد به همه عيدي يارانه پرداخت کرد ولي شما خيلي بي عدالتي ميکنيد اين رسمش نيست دولت قبل به فکرمردم فقيربود شما نيستيد
  • قاسمي IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 0
    سلام درمورد توزيع سبدکالايي خيلي بي عدالتي شده من کارگر نيروي خدماتي باماهي 500زارتومان حقوق سبدتعلق نميگيره ولي به کسي که همکارمان هست دونفرکارمند هستش باماهي 3مليون حقوق تعلق ميگيره خيلي بي عدالتي کرديد دولت قبل به فکر فقرا بود ولي شما نيستيد نه به خانواده پدرم تعلغ گرفت نه به من
  • خيراله صدقي IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    20 0
    روش توزيع سبد کالا واقعا نادرست است اصلا به درآمد افراد توجهي ندارد لطفا تجديد نظر کنيد وجو بد بيني در جامعه ترويج ندهيد.
  • lمحمد رضا IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 2
    لطفا براي مردم مشخص کنيد مبناي انتخاب افراد مستحق دريافت سبد کالاتون چيه ، شرايط من اينه : فرهنگي ، خانمم خانه دار ، مستاجر ، داراي سه فرزند ، بدون ماشين ،بدون زمين مغازه ودر کل هيچ ملک و يا هيچ نوع سندي به نام خودم ، خانمم ويا بچه هام نيست ولي سبد کالا بهم تعلق نگرفته ولي تمامي همکارهام که هم خانماشون حقوق بگيرن و خانه و ماشين با سند دارن بهشون تعلق گرفته چطوري
  • يوسف IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    نه ازطريق سايت ها ونه از طريق پيامک وتلفن موفق به در يافت تاييد يرانه سبد کالا نشدم چرا مردم را سر گردان ميکيد
  • علي IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 0
    شماکه اينقدردم ازعدالت مي زنيدپس کجارفت اين عدالت دست هرچي بي عدالتي است راازپشت بستيداين ته نامردي است که هرکس رودلتان خواست سبدکالاداديدخداراهم درنظرمي گرفتيد.
  • سمانه IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 0
    چراسبدکالا به ماتعلق نميگيره وبايد چکارکنيم تا با ما هم بده چون ما ازکم درآمدترين قشرجامعه هستيم لطفا راهنمايي کنيد
  • اميد IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 1
    با توجه به اينکه اينجانب جزء حقوق بگيران قانون کار مي باشم و در اداره مشغول کار هستم تعدادي از افراد اين اداره که دو حقوقه هم هستند شامل سبد کالا هستند و تعدادي ديگر شامل سبد کالاي نشوده اند لطفاً توضيح فرماييد چرا
  • پروين IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 1
    سلام متاسفانه مثل هميشه طرح ناقص و بي ثمري است اصلا برنامه ريزي شده و مهندسي شده نبود مثل بقيه کارهاي دولت چرا بايد به کارمند ها و افراد لشگري تعلق بگيرد اما به آن کارگر بدبخت که بيمه هم ندارد و تحت پوشش جايي هم نيست تعلق نگيرد به نظر شما مسخره نيست ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • هيمن خشنود IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 1
    سلام . من و همسرم هر دو دانشجو هستيم اما تا به حال سهم يارانه را از خونه پدريمون جدا نکرده ايم،چه جوري اين سبد کالا را که ثبت نام کرده يم ،دريافت کنيم .ممنون .
  • dd IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    اگه دادن يارانه بي منت و بي سر و صدا که هر ماه مستقيم ميرفت تو حسابمون و ما هم مجبور به صف وايستادن و گردن کج کردن تو صف نبوديم گدا پروريه پس اين سبد کالا ديگه چي مي تونه باشه؟
  • هاشم اياز فرزند احمد IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 1
    هم دانشجوي متاهلم وهم كاكنان دولت ، سبد كالا تعلق نگرفت
  • هوشمند IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 2
    با سلام من يکي از کارمندان دولتم ولي با ارسال کد ملي سبد کالا به من تعلق نمي گيرد چرا.................
  • بهرام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 3
    نظر من اين است كه همه يك چشمي نگاه كنند بعضي ها وز مالي خوبي دارند تعلق ميگيره بعضي وز مالي ندارند تعلق نمگيره
  • لعيا IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    با عرض سلام و خسته نباشيد چرا وقتي خودم کارمند قراردادي و شوهرم راننده آژانس بدون بيمه مي باشد و اجاره نشين باز هم به ما سبد کالا تعلق نمي گيرد روي چه اصولي
  • رسول بذرافکن IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    سلام .پدرمن نگهبان محله اي است بدون هيچ بيمه اي نه خونه داره ونه زمين يا ملکي دارد که بنامش اباشد .واعلام کردين که يارانه کالا بهش تعلق نمي گيرد. خدايي روچه حساب وکتابي حذفش کردين.
  • سليمان رسولي گزلان IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    لطفا تجديدنظرفرماييد
  • موسوي IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    عين بي عدالتي در توزيع سبد کالا صورت گرفته زيرا کارمندان رسمي با حقوق بيشتر شامل شده اند ولي مانه مثلا مديرگل بکيرد ولي کارمند نگيرد خودتان قضامت کنيد
  • ارش IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    سلام الان کار من کارگر تامين اجتماعي ولي قراردادي ايا سبد کالا تعلق ميگيرد؟ خواهش جواب
  • فرهاد IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 0
    کارگران خدماتي يا کارمندان که حقوق حداقل مي گيرند مشمول سبد کالا نشدند ولي اعضاي هيات علمي وبسازو بفروشها همه سبد کالا مي گيرند عدالت احمدي نژاد برگرد . بي تدبيري حکمفرما شده
  • محمدرضا IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    باسلام خيلي جالبه ازعدل وانصاف حرفها مي زنيم اما هيچ وقت رعايت نشده ونمي شود!!!!!!!به هرچه رسمي وصاحب پست وجايگاه تعلق مي گيرد ولي غيره هيچ.پس درست است پولدارهرروز پولدار وندارهرروز.....
  • سيما IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 0
    با سلام اين چخه عدالتيه خوبه روزي ما دست خداست وگرنه ملت همه تاحالا مرده بودند
  • حسن IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 2
    چرا و به چه دليل سبد كالا به كارگران شركتي صنايع دفاع تعلق نميگيرد كه از همه مردم جامعه بدبخت ترند و كمتر حقوق مي گيريند.
  • مينا IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    با سلام کاش يکي بود پيگيري ميکرد. يه سامانه اي چيزي براي رسيدگي به اعتراض مردم. منکه از هرکي ميپرسم ميگه به ما تعلق نگرفته :( پس به کي تعلق گرفته ؟ من همسرم کارمنده و خودم دانشجو بدون خانه و ماشين و3 ساله که ازدواج کرديم با کلي قسط و... مگه شوهر بيچاره من چقدر حقوق ميگيره که مارو حذف کردند.
  • خسرو طيرانيان IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 2
    باعرض سلام واحترام وتشکر ازاقدامات خيرخواهانه دولت محترم , تقاضا مي شودعنايتي هم به حال افراد بازنشسته باحقوق بالا ولي باخانواده هاي چندنفره که شامل همسر خانه دار سرطاني باهزينه هاي سنگين درمان ,فرزندان دانشجو ي ساکن تهران بامخارج خاص خود, محصل دبيرستاني ,فرق التحصيل بيکارو.... بفرمايند
  • نگار IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    با سلام توروخدا يکي به داد ملت ملت برسه اين چه عدالتيه هرچي مستحق رو حذف کردند
  • شهزاد IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    متاسفم براي دولت روحاني بنده درامدم فقط يارانه است چرا سبد کالا به من تعلق نگرفت
  • سارا IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    با سلام بر اساس اطلاعيه وزارت صنعت، معدن و تجارت به طور کلي ميشه گفت همه افراد واجد شرايط دريافت سبد کالا هستند ولي نتيجه عکس شد . اگه بر اساس اين چيزي که اعلام کردين به من و خانوادم تعلق ميگيره. همسرم کارمند با حقوق 1 م ت خودم دانشجو خانه با وام بانکي بدون ماشين با کلي قسط پدرم بازنشته بدون هيچ درامدي وبيمار اين چه وضعيه،يکي بياد رسيدگي بکنه.
  • zahra IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    4 7
    من هم بازنشسته هستم و هم سرپرست خانوار ، چرا به من تعلق نگرفته ، پس اين هم نوعي کلک هست.
  • اريان IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 1
    اينجانب دانشجو و متاهل ميباشم.اما نام اينجانب در ليست سبد كالا نيست.در ضمن بنده تمام مدارك مورد نظر را به دانشگاه ارايه داداه ام. لطفا جواب بنده را به ايميلم بزنيد
  • شماره ملي 49602859538 IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 1
    چرا سبد کالاي يارانه يي به من تعلق نميگيره دليل؟من که کارگر تامين اجتماعي مي باشم
  • كامران IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 1
    باسلام چرا دريك محيط كارآنهم سازمان دولتي كه البته ما جزو بي ارزشهاي آن سازمانيم!!!همكارم كه خانه ازخودش هم دارد ويك حقوق داريم.ايشان شاملش شده ولي من كه مستاجرهستم شاملم نشده است.
  • زاهدان IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    پدرم چندين سال فوت شده مادرم با برادر مجردم تحت پوشش هيچ ارگاني نيستند سبد کالا به آنها تعلق نمي گيرد اين چه عدالتي است شما که از احمدي نژادبدتر کردين
  • باران IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 1
    واقعا که توزيع عادلانه ايي داشته اين سبد کال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هرچي کارمند حقوق بگير رو شامل ميشه ولي گارگراي بيچاره بازنشسته هاي باحقوق 600تومن تعميرکاراي زحمتکش اينا شدن قشر مرفعه جامعه
  • سيد جواد حسيني IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    15 2
    زير ديپلم بيکار متاهل داراي يک فرزند اجاره نشين سبد کالا و مسکن مهر تعلق نگرفته ممنون عدالت آقاي روحاني
  • زهرا IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    سلام چرا به سبد کالا تليق نيافت ما که حقوق ماهانمان 5530000ريال است که 2500000ريال براي اجاره ميدهيم چکارکنم ما ادم نيستيم کد ملي
  • ناهيد IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    باسلام برادرم يک کارگر است ديشب توي اين برف و سرما تا ساعت 12روي ماشين پرايد مدل پايين کار مي کرد تا خرج خانه را پيش ببرد با اين وضعيت به او سبد کالا تعلق نگرفت ايا اين انصاف است
  • كيا IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    13 0
    با توجه به اينكه تعداد قابل توجهي از كارمندان بويژه افراد استخدام شده در ده سال اخير تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي هستند تعيين سقف 500هزار تومان به منظور بهره مندي از سبد كالا در مقايسه با كارمندان تحت پوشش بيمه خدمات درماني كه بعضآ داراي حقوق چند برابري كارمندان تحت پوشش تامين اجتماعي نيز ميباشند نشان دهنده تصميم غير كارشناسي وبه سياق خوشه بندي دولت احمدي نژاد مي باشد كه تجديد نظر در آن حتمي در غير اينصورت نمي توان اميدي به تصميم كارشناسي وشايسته در اين دولت نيز داشت.
  • يک شهروند IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    27 1
    خوتون مسخره کردين با اين سبد کالا بر اساس کدوم عدالت اين سبد کالا را دادين بنازم به اين دولت تدبير و اميد اين بود تدبير تون نااميدمون کردين
  • شيرمحمد رستمي IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 1
    چرا به همه تعلق نبايد بگيرد بي المال مال همه است
  • شيرمحمد رستمي IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    23 1
    چرا به همه تعلق نبايد بگيرد بي المال مال همه است
  • زهره بهرام نيا IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    17 1
    من ليسانس بيکار شوهرم بيکار هيچ شغلي نداريم چرا به ما تعلق نگرفته اين واقعا درسته
  • رحيم پور IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 1
    کدام کارمند رسمي دولت پائين تر از 500 هزار تومان حقوق مي گيره که براي کارگران بخش خصوصي تامين اجتماعي اين شرط را شرط گذاشتن
  • م IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    13 0
    عدالت يعني اين: به من که 500000 تومن حقوق مي گيرم و تامين اجتماعي هستم تعلق نمي گيره و به همکارم که 1700000 حقوق مي گيره و خدمات درماني هست نژتعلق مي گيره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • حسن خانجاني IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 1
    با سلام، دوستان محترم با تشكر از سعي و تلاش شما در توجه به افراد گرفتار روزگار ما، به نظر شما با اين گونه اقدامات مشكلات مردم را برطرف خواهد نمود؟
  • شهروند رشتخواري IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 1
    چرا سبد کالا به من کارگر تعلق نميگيرد .؟من که درامد ماهانه ام به 100هزارتومن نميرسد
  • مريم IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 1
    من دانشجو هستم و متاهل کد ملي دادم ولي پيامک اومده که سبد کالا تعلق نميگيره به شما چرا؟
  • غلام رضا IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 2
    سلام من يک کارگرهستم که درحال حاضرهم بيکارم و2فرزند دختردارم،اما همين امروز به تاريخ13/11/92 درسايت چک کردم ومتوجه شدم که سبد کالا بهم تعلق نگرفته.شماره ي ملي من6339547818مي باشد،خواهش ميکنم رسيدگي کنيدومن را ازجواب رسيدگي باخبر کنيد.
  • مجيد IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 0
    با درود، چه كسي تشخيص داده كه كسي با داشتن دو بچه و مستأجري و با حقوق 500000 تومان يارانه كالا تعلق نمي‌گيره ولي فردي با داشتن چند خانه و 3000000 حقوق يارانه تعلق مي‌گيره كجاي اين عدالت است؟؟؟!!!
  • علي IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 12
    باسلام.من کارمند رسمي ميباشم ولي به دلايلي دفترچه تامين اجتماعي دارم حقوقم توحکم 1ميليون 600هست همکاران اداري وآموزشي ما دفترچه خدمات درماني دارند حقوقشان خيلي بالاتر ازماست سبد کالا تعلق گرفت ولي مانه چرا ..........!!!؟؟؟؟الان بازهم پولدار داراتر ولي ما ديگه ازخرج خونه وهزينه تحصيل وغيره مانديم هيچ فقط روزبروز بااعصاب داغون چيکار کنيم خداداند
  • محمد IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 2
    پس مردم عادي با كرايه خونه بالا و قسط بانكي و مخارج زندگي و خرج بچه و هزار بدبختي ديگه كه تا سر ماه همش بايد دستشون جلوي مردو نامرد دراز باشه و جلوي زن بچه سرشون پيين چي ميشن؟ دمت گرم مرد عدالت...
  • علي IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    16 1
    واقعآ متاسفم براي دولتي که اسمش تدبير واميد بود اين بجز نا اميدي براي ملت چيز ديگري نيست اين هم مثل سهام عدالت که گير پولدارا اومد و افراد فقير به امان خدا رها شدند
  • محمد IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 2
    ما تحت پوشش کميته امداديم پيامک دادم ميگه به شما تعلق نگرفته اونوقت اين چه عدالتي است؟
  • سودابه IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 2
    شماره حساب بانکي،که با آن يارانه رادريافت ميکرديم بعلت بدهي وام مسدودشده است ونميتوانيم چيزي ازآن حساب برداشت کنيم،لطفا راهنمايم کنيد که آيا راهي هست که به سبدکالا دسترسي داشته باشم؟ چون سبدکالا بهمون تعلق گرفته است لطفا رسيدگي کنيد
  • د IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    خب اين كدبيكيري كه از799دادين جيكاركنيم؟دولت ازدادن اين سبدخيلي اشتباه كرد
  • قباد IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    16 0
    , وافعابراي دولت تدبيروعدالت متاسفم كه اينچنين آشكارادربين جامعه تبعض قائل شدنداين كارگران بودندبااعتصابهاي خودانقلاب رابه پيروزي رساندندآقاي روحاني مگركارگران داراي حقوق اجتماعي نميباشنددراين جامعه به اصطلاح اسلامي بااين همه تورمي كه حكم فرماست چطورميتوان با500 هزارتومان زندگي كردفرداي روزقيامت بايدپاسخگوي اين قشرزحمت كش باشيداگراغتقادي به قيامت ذاشته باشيد
  • قاسم سليماني IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 0
    چرا به همکار اينجانب که در حراست مخابرات هستيم تعلق گرفته و لي به من نه ؟ چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سيما IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 1
    نمي دونم برحسب چه چيزي اين برنامه سيد کالاست چون من حقوق بازنشستگي مي گيرم به من تعلق نگرفت . چون سراغ دارم کسي که بازيشسته است حقوقش هم ازمن بيشتر است ولي بهشون تعلق گرفته . لطفا راهنمايي بفرماييد
  • محمد IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 0
    سلام واقعا احسنت به اين عدالت ، كساني هستند كه با چند سر عائله سبد كالا نمي گيرند ولي كساني هستند كه با دريافت حقوق ميليوني و ثروت ميلياردي سبد حمايتي ميگيرند در اين بين جالب است كه نام مسولان اداري هم هست كه شامل ميشود واقعا احسنت به اين تدبير كه اميدها را بالا برد .
  • محسن رحيمي IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    17 2
    من بيامک دادم جواب اومده که بهتون اختصاص داده شده ولي ميريم فروشگاه براخريدميزنه کارت نامعتبرچکارکنم/
  • علي اصغر عليميرزايي IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 0
    سلام خدمت شما عزيزان زحمت کش .توروخدا يک کاري هم براي ما انجام بدين .من خانوار 4نفره هستم پيامک زدم ميگن يارانه کالا به من تعلق نميگيره.چرا واقعن چرا مگر حضرت علي ع برا فاميل خودش که طلب يک مقدار پول بيشتر کرد آهن گداخته را پيشنهاد کرد وفرمودن شما که طاقت اين آهن داغ را نداري چطور آتش جهنم را براي من طلب ميکني.خلاصه کلام چرا به ما که درامدمون از يک کارمند معمولي کمتره وحق بي کارها وکساني که منبع درامد کمتري دارن هست گفتين تعلغ نميگيره. مرسي ممنون
  • علي رضازاده IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 0
    با سلام چرا سبد کالا به ما تعلق نمي گيرد من که نه کار دارم ودرامد درستي هم ندارم با هزاران مشکلات زندگي مکنم ايا شما مي دانيد يا از وضع زندگي من مطلع هستي پس بر اساس چه چيز شما سبد کالا مي دهيد فقط افراد پولدار يا نيازمند؟
  • حضرتقلي اميدي IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    13 0
    اينجانب 55 سال سن دارم از هيچ جايي درامد ندارم ديسك كمر دارم توان انجام كار كردن ندارم براي همين بيمه ندارم اين واقعن عدالت نيست از سبد كالا محروم بشم واقعن درست برسي كنيد خيلي ها هستند اين طوري وضعيت دارند
  • علي بوچاني IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    13 0
    من يک کارگر ساختماني فصلي و مستاجر ميباشم داراي دو بچه ميباشم دولت تدبير واميد چرا سبد کالاي به من تعلق نمي گيرد چه اميد هست
  • موسي IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    17 0
    بنازم به اين دولت تدبير و اميد.باز دم احمدي نژاد گرم پارسال به همه عيدي رو داد.
  • عبدالوهاب قزلجه IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    دولت اميد و تدبير = عملکرد شما بي تدبيري و ناميد نمودن کارمندان
  • هادي IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    بازم دولت قبلي استارت عدالت زد دولت جديد محفش کرد
  • منصوره IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    مگه اين از سهميه نفت کشورمون نيست چرا به همه تعلق نگرفته،مبنا و اساس مشمول و غير مشمول شدن چيه،الان اعتراض داشته باشيم بايد کجا بريم چيکار کنيم،من و همسرم نه خونه داريم نه ماشين،پس چرا بهمون تعلق نگرفته
  • يک ايراني IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    13 0
    واقعا مسخرست! من موندم چجوري ميشه يکي که درآمدش چند برابر باباي منه اين سبد بهش تعلق گرفته اما به ما تعلق نگرفته ! ممنون
  • عباس ترابي وصال IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 0
    سلام من جز مستمري بگيران زير 500 هزار تومان هستم چرا سبد کالا شامل من نمي شود
  • بيرانوند IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    بنده ازنيروهاي پيماني آموزش وپرورش هستم - چرا به بنده سبدکالاتعلق نگرفته است؟
  • روح اله قنبري IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 0
    باسلام. نيمي از کارمندان دولت صندوق بازنشسته آنها تامين اجتماعي است. من که از بقيه کمتر حقوق مي گيرم و کارمند رسمي دولتم و کارت يارانه به اسم خودمه اين عدالته سبد به من نرسه و اسمم نباشه. داريد مردم را ناراضي مي کنيد.
  • سولماز شعاع برق IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    38 3
    با سلام ، من مستمري بگير بازمانده ي سازمان تامين اجتماعي دهستم و کل درآمد من همين حقوق مستمري يعني 6270000 ريال است متاسفانه با رجوع به سايت متوجه شدم که کالا يارانه به مخن تعلق نميگيرد . ميخواستم سئوال کنم که آيا کسي که کارمند مراکز دولتي با مزاياي متعدد است نيازمند اين سبد کالا مي باشد يا کسي که با دو کودک و حقوق ناچيز سرپرست خانوار مي باشد؟ لطفا ً پيگيري نمائيد؟
  • احمدي IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    15 0
    روحاني مچکريم . . . واقعا معناي دولت تدبير و اميد را فهميديم . . . اين عدالت حسن آقاست . . . تصويب ميکنن ميلياردها تومان وام بيت المال رو از آغا زاده ها قسطي اونم بعد اين همه سال 5 ساله پس بگيرن ، بعدش به حقوق 501000 تومان به بالا سبد نميدن . . . !!! احتمالا ما نمي فهميم ، آقايون صلاح مارو بهتر ميدونن . . . چه تدبيري واقعا . . . چه اميدي در کالبد جامعه دميده شده . . . مردم از خوشي و بي دردي دارن خفه ميشن ، بسه ديگه . . . افسوس . . .
  • امير IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    اصلاعادلانه نيست
  • محمد رضا عبدالهي فورگ IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    با سلام و خسته نباشيد.چرا خانواده هايي چون بنده که داراي 5 فرزند و 3دانشجوي دختر از اين 5 نفر هستند نبايد مشمول اين طرح باشيم ؟؟؟؟آيا اين عدالت است؟؟؟/ما حتي بيمه تامين اجتماعي نيز نداريم
  • يه نفر IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    30 0
    ممنون از اين همه عدالت ميدونم که اينا رو نميخونيد . براي مردم ميگم /تا حرف از صداقت شد / صدا قطع شد/
  • ELY IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    27 1
    متشکريم کم کم داريم معناي عدالت رو هم ميفهميم
  • مونا IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    29 2
    ما که نه حقوق داريم نه بيمه سبد کالا بهمون تعلق نگرفته بعد به کارمندا که دستشون به دهنشون ميرسه تعلق گرفته اين چه قانونيه؟
  • شاهين IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    32 0
    واقعا مسخره است به من مستاجر تعلق نگرفته اونوقت به همكارم كه دوبرابر من حقوق ميگيره و خونه داره و ماشين داره تعلق گرفته بريد بابا بريد خودتونو سركار بزاريد سبد كالاتونم بخوره تو سرتون
  • محمد IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    19 2
    من كارگر قرارداد معين هستم صبح پيامك دادم زده به شماه تعلق نميگيره دولت مردان تدبير و اميد اين بود اون اميدي كه وعده داده بوديد. معيار محاسبه چه بوده به هرچي بدبخت و بيچاره تعلق نميگيره به گردن كلفتها و سرمايه داران تعلق ميگيره واقعا كه مرحبا به اعدالتتان
  • حسين IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    23 0
    من از کار افتاده ام و با حداقل حقوق بيمه امرار معاش ميکنم . با اين شرايطي که دولت اتخاذ کرده شامل من نميشه چون حداقل حقوق پانصد هزار تومان است .يعني حقوق بگيران سازمان تامين اجتماعي که همه بازنشسته و از کار افتاده هستند از اين اتفاق چيزي عايدشون نميشه چون حداقل حقوق 500/000تومان هستش و کسي کمتر از 500/000 حقوق نميگيره .من ميخوام بدونم کسي که اين مفاد را پيشنهاد کرده و تاييد کرده چه مشکلي با بازنشستگان تاميين اجتماعي داشته چون براي سرپرستان خانوارهاي کارکنان شاغل و بازنشسته نيروهاي دولتي و سرپرستان خانوارهاي طلاب، خبرنگاران، دانشجويان مـتأهل نرخي تايين نشده من ميخوام بدونم بازنشستگان تاميين اجتماعي براي اين دولت کار نکردند و آيا بازنشستگان نيروهاي دولتي و .... خونشون از خون ما رنگين تره که براي اونها تعلق ميگيره براي ما تعلق نميگيره آيا اين عدل وعدالت دولت اسلاميه
  • امير اردن IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    27 1
    فقط مي تونم بگم متاسفم
  • امين IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    25 3
    سلام من دانشجوي متاهل هستم ثبت نام کردم ولي ديشب پيام اومدکه به شما تعلق نميگيرد.چرا؟
  • حامد بشارتي IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    31 3
    پدر من يه کارگرساده است ولي بعداز ارسال پيامک جواب عدم تعلق سبدکالا برايم آمده. چرا؟
  • مهدي IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 0
    سلام واقعاچه عدالتي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مستمري بگير با اونهمه داماد و عروس و نوه بهش تعلق نمي گيره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! انشاالله براي ظهور آقا دعاکنيد. صلوات...
  • صديقه رجبوندي IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    يه پيرزن مستمري بگير مستجر با يه پسر عقب افتاده يه دختر دانشجو از نظر شما به اين سبد کالا احتياج نداره؟؟؟؟؟مسئول محترم که داري ده بيس سي چل ميکني، من پاي دويدن ندارم.اين سبد کالا کمکي به دست خالي و شکم گرسنه 3 آدم.004150237 نينم کد ملي دباره برسي کن
  • يوسف شاهي IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 1
    سلام.من دانشجوي کارشناسي ارشد ومتاهل ميباشم ومدارک خود را به دانشگاه ارايه کردم ولي الن درجواب پيامکي که برام مياد ميگه شما شامل سبد کالا نميباشيد لطف بفرماييد چکار بايد بکنم
  • اميد IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 0
    از دار دنيا يه پرايد دارم - سبد کالا به من تعلق نگرفته ---- نکنه پرايد مي خواد گرون بشه -
  • ليلا IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    با سلام برادر من شغل کشاورزي داره که مي شه گفت شغلش فصلي هست تو فصل سرما اين ور اون ور کار مي گيره با حقوق روزانه و موقت که ماهيانه کمتر از دويست هزار تومنه سبد کالا بهش تعلق نگرفته .ممنون ميشم توضيح بفرماييد که چرا اينطوري شده چون مطمئن هستم تنها برادر من نيست که اين شرايط رو داره .بر طبق چه معيار هايي تعلق و عدم تعلق سبد کالا انجام شده ؟ممنون مي شم اگه کسي پاسخگو باشه .
  • نصيري( يك شهروند) IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    من پيامك دادم جواب امد به شما تعلق نميگيرد . جرا براي بعضيها عيمن من تعلق گرفته من كار گرم تامين اجتماعي ام
  • نعمت IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 0
    من يك كارگر هستم با 4 نفر فرزند، آخه درسته سبد كالا بهم تعلق نگيره ، ميام خراب ميشم روتون
  • حامد خليلي IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 0
    من مستمري بگير زير 5000000ريال هستم ولي سبد کالا تعلق نگرفت براي چه؟
  • سميراجعفري شهرکرد IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    بابامن بيکارهستم چطوربه من تعلق نگرفت
  • ابوالفضل IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    به من سبد کالا تعلق نگرفته. يه ديپلمه با دو تا بچه که بايد با هر شرايطي بايد خرج زندگيش رو دربياره. آقاي روحاني شما که از احوال افرادي که مجبورند براي امرار معاش بدون بيمه هم کار کنند خبر داريد که اينطوري براي خودتون قانون گذاشتيد؟ شما از کجا ميدونيد که اونهايي که بيمه ندارند وضع خوبي دارند؟ شما که از احوال مردم خبر نداريد و يا عدالت را نميشناسيد چطور دم از عدالت ميزني؟ بازم دم احمدي نژاد گرم که با يارانه دادن به همه عدالت رو بيشتر رعايت کرد. آقاي روحاني بجاي گداپروري و شرايطي که گذاشتيد جوري براي مردم کار کنيد که بتونند کار کنند و با کار کردن زندگي بچرخونند نه با سبد کالا. لطفا راست و درست حرف بزنيد و عمل کنيد. نه با شعار و ....
  • چ-ز IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    من به عنوان نيروي خدماتي پيمانکاري در يکي از بانکها مشغول به کار هستم رئيس شعبه من که بازنشسته است واز 2 تا سازمان حقوق ميگيرد ودر آمد او بيشتر از 4 ميليون در ماه است سبد کالا به او تعلق گرفته ولي به من نظافتچي سبد کالا تعلق نگرفته است . کجاي اين عدالت است؟
  • شهروند IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    دولت بايد به اين زودي مردم را نااميد نکند که مردم خيلي زود رهايش مي کنند.بنده از مبلغان ستاد آقاي روحاني بودم و الان مي پرسم که منظور شما از تحول اقتصادي اين بود؟ اگر اينچنين باشد من زمان خودم را در آن زمان به هدر داده ام
  • طاهره IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    بابا معني عدالت را هم فهميديم کارکنان دولت . نيروهاي مسلح و فرهنگيان چون درآمدهاشون ميليونيه نيازمند هستند و مستحق دريافت سبد کالا اما کارگران تامين اجتماعي چون درآمدشون به ميليون نميرسه سبد کالا بهشون تعلق نمگيره اين تازه يک چشمه کوچک از عدالتيه که در کشور ما اجرا ميشه اين همان عدالت حضرت علي (ع) که همه دم ميزنن واقعا" براتون متاسفم ......خدايا مردم از خوشي .غمو برسون
  • جمشيدي IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    باسلام چرا سبد کالا به کشاورزان تعلق نميگيرد کدام کداميک ازاين اقشار که نام برديد کمتراز کشاورزان درامد دارند.خواهش مي کنم رسيدگي بفرماييد.
  • رضا بحريني IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    من يک کارگر متاهل هستم درروستا ولي سبدکالا به من تعلق نميگيرد اين عدالت است
  • رباط جز IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    به کسايي که سبدکالا تعلق نگرفته لابد اقاي روحاني اونارا ايراني به حساب نميارن افرين به اين عدالت
  • علي IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    من فردي را مي شناسم در منزل 500متري زندگي ميکنه مغازه حداقل 36متري کاميون هوووخودروي سواري داره ،پيامک زده سبد کالا به اختصاص داده شده آيا درسته؟
  • مريم احمدي IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    دولت با ندادن سبد كالا به عده زيادي از مردم حق انها را پايمال كرد و بايد جوابگوي اين بيعدالتي باشد امروز زن سرپرست خانواده اي را ديدم با600 تومان حقوق و 2 بچه يتيم كه سبد كالا به او تعلق نگرفته بود در حاليكه خانواده نيروي مسلحي با يك و نيم ميليون حقوق كه به آنها سبد تعلق گرفته بود. اين نهايت بي انصافي و آبروريزي است. آبروي اسلام را برديد.
  • امير عظيمي IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    من سرباز معلم هستم تو پيامک جواب دادن به من سبد کالا تعلق نمي گيرد
  • سيد رضا IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    اقاي روحاني شما بدتر كردي كار را كسي كه پانصهزار تومان حقوق مي گيره يارانه نداره خود شما با اين مبلغ مي تواني زندگي كني .بگو سير از گرسنه چه خبر دارم
  • رضا IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    4 1
    سلام کدام يک از دولتهاي روي کار امده با عدالت بوده که دولت روحاني باشه .اونا که هيچ وقت مشکلي رو حس نمي کنن تا درد مردم رو بفهمن. ابروي هر چي عدالت هست رو بردن .
  • اميد IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    ممنوم از دولت تدبير و اميد من شغل ازاد دستفروشي دارم و دونت فرزند دارم و اجاره هم ميشينم چرا سبد کالا به من نميدن؟ واقعا که ديگه داره شورش در مياد کارمندش گرفته با وضع خوب و اين جا ما مونديم بيرون گود اين کجاش تدبير و اميد است؟ خواهشن رسيدگي کنيد
  • اميري IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    از کارکنان نيروهاي مسلح مي باشم به چه دليل سبد کالا به من تعلق نمي گيرد .
  • فريد IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 0
    با عرض سلام و خسته نباشيد.واقعا اين عدالته؟پدر من يه روزي کارمند بود.الان متاسفانه زندانه.يعني ما واجد شرايط نيستيم؟بخدا خدا قسم ميخورم که اين مسولين چندتا چندتا ميگيرن.براتون متاسفم که انقدر مردم رو بدبخت کردين.تا کي حقو ناحق کردن.
  • محمد حسين احتشامي، 3719556859 IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 1
    سلام وقتتون بخير من يه بازنشسته تامين اجتماعي هستم با 490 هزار تومن حقوق و پنج سرعاله وقتي پيامک زدم بهم اعلام شد که به من تعلق نميگيره مي. خواستم ب،ونم واقعا چرا يعني به نظر شما بايد مستحق تر از اين بود تا سبد کالا دريافت کرد
  • م.م IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    هرکاري مي کنيد بايد فرداي قيامت جواب گو باشيد
  • رز IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    دولت تدبير واميد خيلي متاسف هستم براي گزينش کردنتون براي سبد کالا
  • سحر IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 0
    شوهزمن ک گارگر است چرا سبد کالايي تعلق نگرفت
  • مصطفي فقيه آرام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    با سلام .شما نسبت به خانواده ما تحقيق کرديد که اين سبد کالارو اختصاص به ما نداديد مجدد پيگيري کنيد ممنونم
  • حميد شاهين فر IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    خيلي بي انصافي درمورد گارگران شد خوش به غيرت دولت تدبيرعدالت
  • کارمند IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    با سلام لطفا نام کرکنان دولت را از ليست قلم بگيريد فکر کنم اشتباه شده اخه به ما تعلق نميگيره
  • علي اکبر منفرد IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    سازمان محترم ؛ من يک کارگر روزمزد بيکار هستم ؛ زن و دو فرزند دارم . از کجا بايد سبد کالا بگيرم. چرا شامل حال من نمي شود.
  • حميد IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 0
    بازم بي عدالتي
  • ناصر ن IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    واقعا رو چه معيارهايي اين سبد اختصاص يافته؟؟؟؟؟ يکي با دو تا خونه و حقوق دو فيشه شاملش ميشه يکي مثل من با فيش 300 تومن دريافتي شامل نميشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لابد بعلت فقر چون نتونستم ازدواج کنم و مجرد موندم تعلق نمي گيره اينم حکمتيه خب؟ ما شکم برا سير کردن که نداريم سر دولت عدالت سلامت.
  • صادق IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 2
    لابد محرومين سبد کالا يارانه شون 3 برابر ميشه چون اکثرا فقيران از اين دريافت محرومن و اکثرا اونايي که در آمدشون خوبه تعلق گرفته.
  • غلامرضا IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    با سلام ،من کارگر پيمانکاري هستم آيا عدالت است که دولت تدبير و اميد اين گونه به کارگران ظلم کند ؟؟؟؟ در صورتي که تمام رييس و رؤسا ومعاونين آنها سبد کالا تعلق گرفته است که ماهي 4000000 ميليون حقوق مي گيرند مثل شرکت مخابرات وشرکت توزيع برق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • از همدان IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    سرپرست خانوار من مشمول قانون کار و تأمين اجتماعي ( با حقوق 485 هزار تومان)سرپرستان خانوارهاي کارگران مشمول قانون کار و تأمين اجتماعي پس چرا به ما تعلق نگرفته اين که يکي از بندهاي مورد نظر شماست چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهران IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    خودشون جاي گرم نشستن از ما بدبخت بيچارها خبر ندارن.واقعا چه عدالتيه,مستاجر باشي و با يک ماشين داغون خرج زندگي بدي اونوقت چون کارمند و نيرو مسلحي نيستي نبايد سبد کالا بگيري....چه قانون مزخرفي دلم ميخواد ببندشون به رگبار...
  • بنده خدا IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    ماشين مدل 80 پيکان ضربه خورده دارم بييشتر مواقع خراب است به زور عضو يک تاکسي تلفني شدم داراي دو فرزند دختر دو ساله و دو ماهه هستم سبد کالا بهم تعلق نگرفته به نظر شما اين واقعاً عدالت است در ضمن در خانه پدرم توي يک اتاق نسبتا بزرگ زندگي مي کنم
  • بي طرف IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 1
    با اين نحوه برقراري عدالت خدا به حال ما كارگران رحم كند و به حال شما بز رگ مردان هميشه محتاج و فوق العاده عادل مخصوصا دولت عدالت محور با اين عدالت مخملي كه بر قرار كردن.
  • ناشناس IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 0
    خب اصلا سبد کالا رو نديد خيلي آبرومند تره که! رو چه حساب کارگر بدبخت بيچاره توسري خور نبايد بهش تعلق بگيره؟ يعني واقعا طلاب به اين کالا نياز دارن و کارگر نياز نداره؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 0
    من سي و سالمه يک فرزند پسر دارم که 5 سالشه عمل قلب انجام دادم و معافيت سربازي پزشکي دارم بيمه نيستم درامدي هم ندارم بعضي مواقع به کارگري و کارهاي خدماتي روي مي آورم و هم اکنون در ماه شايد 10 الي 15 روز بيشتر نمي توانم با توجه به شرايط قلبم کار کنم سبد کالا بهم تعلق نگرفت باور کنيد اگر يارانه ام را قطع کنند هم بيچاره ام شما قضاوت کنيد در ضمن توي يک اتاق سه در چهار زندگي مي کنم يک زمين پرت از شهر گاز هم ندارم بايد با نفت چراغ روشن کنيم قضاوت با شما
  • ناشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    گناه ما چيست که کارفرما ليست اداره کار رد مي کنه با حقوق اداره کار ولي حقوقمان 300 هزار تومان است تازه اگر يارانه مان را قطع کنند واقعا حيرانيم
  • ساره IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    باسلام من مشمول سبد كالا هستم اما شماره كارت يارانه را اشتباه ميزند برايمان مشكل ايجاد ميشود لطفا راهنمايي كنيد
  • حميد IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    با سلام. من دانشجوي متاهل هستم . به من هم سبد کالا تعلق نگرفته. نميدونم شايد جزو اقشار مرفه هستم و خودم خبر ندارم.
  • ن IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    باز پارسال دم عيد يه پولي به تعداد اعضاي خانوار به همه دادن!!!
  • راننده IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    فردي 60 ساله هستم با بيمه رانندگان يک خاور با 34 سال کارکرد دارم که فرسوده است بار داخل شهر مي زنم آن هم در ماهي 5 الي 6 بار هر بار که مي زنم 30 هزار تومان تا 40 هزار تومان بيشتر نمي دهند تازه آن هم يا بايد جريمه بشوم که داخل شهر بار زدم بيمه ماشين بماند لاستيک هاي ماشين صاف اند خدا مي داند که پول اينکه دو حلقه لاستيک بخرم ندارم پول و عمر اينکه ماشين را تعويض کنم خدا مي داند که ندارم چند وقت پيش دخترم را به خانه بخت فرستادم يک ماشين لباسشويي يک گاز طرح فر يک يخچال ساده که برايش خريدم 4 ميليون تومان وام خريد کالا گرفتم بخدا توي پرداخت بيمه ماندم هزينه آب و برق و گاز هم بماند هنوز دو دختر ديگر هم در خانه دارم دو دختر و يک پسر هم از خانه بيرون کردم که پسرم در يک اتاق خودمان زندگي مي کنه ولي نمي دانم چرا سبد کالا بهم تعلق نگرفته واقعاً خدايا عدالت گستر جهان را خودت زودتر برسان
  • محمد IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    دست دولت محترم اعتدال درد نکند بنده يک کارگر مي باشم که به من سبد کالاتعلق نگرفته است ويکي ازهمکارانم که حقوقش بيشتراز 1.200.000 تومان هست و خانمش هم کارمند است و درآمد ديگري هم دارد تعلق گرفته که عينا مثا اين زياد است و درجلو مادارن رژه ميروند
  • حميد IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    4 0
    من هم که دانشجوي متاهل هستم و بيمه هم ندارم اما سبد به من هم تعلق نگرفت. احتمالا مرفه هستم و خودم خبر ندارم!!
  • حسن بينوا IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    چرا ناحقي مي کنيد به سرمايه داران تعلق گرفت ولي به يک بدبخت بي چاره تعلق نگرفت اين عدالت است اگر اين عدالت است ما عدالت نمي خواهيم
  • شيدا IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    سلام . سرپرست خانواده ما مادرم هست و حقوق هردوي ما روي هم 500هزار تومان هم نميشود نه بيمه داريم و نه جزو حقوق بگير ها هستيم ولي سبد کالا به ما تعلق نگرفته . اين چه قانونيه ؟
  • ابوالفضل IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    من تازه 9ماهه سربازيمو تمام کردم وهنوز کار ندارم وازدواج هم کردم به من تعلق نميگيره بعد به کارمندان که حداقل ماههي يک ميليون تومان حقوق ميگيرن تعلق ميگيره بابا کرمتو شکر دولت تدبيرواميد
  • غلامرضا اصغرپور IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    باسلام بنده بيکارم خواهشا يارانه دارويي بنده را پرداخت نماييد تابتوانم به ناراحتي خانواده درد سر ايجاد نکنم در ضمن از آقاي احمدي نزاد رئيس جمهور (سابق ) خيلي تشکر ميکنم که طرح يارانه را در دولت ايجاد کردندباتشکر
  • امين IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 1
    من کار گر هستم با حقوق 500000تومان که سبد کالا به من تعلق نگرفته در صورتي که کارفرماي من با در امد ماهيانه 70000000ريا ل مستحق سبد کالا شده حالا اين عدالت است
  • علي نژاد IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 2
    من دانشجو و متاهت ميباشم اما سبد کالا به من تعلق نگرفت چکار بايد کنم . ايا مهلت ثبت نام تمام شد
  • علي IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 1
    آيا عدالتي که آقاي روحاني مي گفت اينه اين عدالت را بايد قاب گرفت گذاشت توي موزه
  • کامبيز IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 1
    سلام من براي رييسم که ماهي سه ميليون ميگيره تعلق گرفته اما خودم باماهي500تومن تعلق نگرفته واقعا شورش رودرآوردن
  • محمد IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 1
    نه عدالت دارند نه سيستم درست و حسابي فقط روي هوا حف و حساب مي کنند.
  • عباس IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    3 2
    واقعا شرم اوره.................... اوناي که کارمندن وحقوق ميگيرن چرا سبد گرفتن ولي کارگرا.جانبازان.بي سرپرستان و...نبايد بگيرن چرااااااااا؟؟؟؟ کي جواب گوست؟؟؟؟
  • وحيد فريد IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    2 1
    اس ام اس مي فرستيم عدم کالا مياد چرا
  • مينا IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 1
    واقعا بي عدالتي است بعد شانسي داديد.اصلا مدريت را زير سوال برديد كه نا عادلانه تقسيم كرديد مگر هميشه نميگوييد حقوق يك ميليوني زير خط فقر است پس 500تومن چه صيغه اي است كه عنوان كرديد بهر حال تجديد نظر كنيد.بايد عدالت باشه به بعضي از اقشار كه درامد بالاي يك ميليون ميگيرند كالا داده ميشه وبه مستمري بگير خير.
  • محمد علي IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 1
    پدر من يک کار گر ساده است چرا سبد شامل او نميشود
  • حسن IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 1
    مردم لطفا صبور باشيد از ما قشر نيازمند بيشتر از اين بهشون رسيده چرا اعتراض ااگه يه پولدار محلتون بخاد خيرات کنه ب شما نرسه اعتراض ميکنين اين روحاني خواسته ب نور چشمياش عيدي بده ه مارو سننه ،بيت الماله؟ درسته ولي مگه اولين باره نرسيد ديگه بکشيم عيد فاميل و خراب کنيم بي خيال
  • سايه IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    3 0
    سلام. چرا شرط حقوق براي کارمندان هم اجرا نشده.خانواده هاي کارگران که کم تر از کارمندان حقوق ميگيرند اما جالب اينجاست براي کارمندان که هميشه حفوف انها بيشتر بوده سقفي تعيين نشده و اين اجراي عدالت نيست
  • حميد IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    4 0
    •من بيامک دادم جواب اومده که بهتون اختصاص داده شده ولي ميريم فروشگاه براخريدميزنه کارت نامعتبرچکارکنم/
  • سهيلا IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 1
    کي سبد کالا خواسته دولت مردان عزيز ؟ چرا توقعات مردمو بالا مي بريد ؟ ممنون ميشيم به هيچ کس سبد کالا نديد
  • حميد رضا IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    4 1
    •من بيامک دادم جواب اومده که بهتون اختصاص داده شده ولي ميريم فروشگاه براخريدميزنه کارت نامعتبرچکارکنم/
  • الهه IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 0
    پدر من 76 ساله و 2ساله بيکار است . حقوق بگير هم نيست فقط 1خونه 2طبقه دار د . چرا سبد کالا بهش تعلق نمي گيرد.
  • مرتضي IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 0
    معني تدبير را فهميديم حواهش ميکنم ديگر حرفي از تدبير - عدالت نزنيد
  • هموطن IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    معني اسلام چيست....کمک به اغنيا يا مستضعفان
  • عبدالرضا محسني IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    من يک دانشجوي متاهل بيکار هستم سبد کالا به اشخاصي که واجد شرايط نيستند تعلق ميگيرد اما به من که شرايطشو دارم نميگيرد اين واقعا عدالت نيست.
  • بنده بيکس خدا IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    اي حسين خون تو بر پاي عدالت ريخته شد اما عدالت دارد يواش يواش بي رنگ ميشود
  • سدنا IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 0
    با سلام اين غير عادلانه ترين توزيع هست هر چند به قول خيلي ها چيز خاي نست اما روستاييان بدبدخت و كارگراني كه كارفرماهاشون اونا رو بيمه نكردن و بدبختايي كه محتاج تر از فرهنگيان هستن مشمول نشدن متاسفم براي دولتمردان بي حكمتمون كه واقعا به اونايي كه نياز دارن نرسيدن حتي حتي در همين اندك به قول خودتون كمك تبعيض حتي در سفره هاي خالي مردم؟؟؟
  • علي IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 1
    با سلام من که خانه اي ندارم و اجاره نشين هستم و کارگر هستم با ماهي 4000000 ريال مي گيرم آيا اين عدالت است که به من تعلق نمي گيرد
  • عباس IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    4 1
    سلام من يک راننده تاکسي ومستاجر هستم ولي به من سبدکالا تعلق نگرفته لطفا رسيدگي کنيد متشکرم
  • محسن IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 3
    سلام چرا به کارمندان دانشگاه هاي ازاد سبد کالا تعلق نگرفته است؟
  • عبدال.... IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 2
    اين هم آخر بي انصافي خداوند نگذرد از پدري که بچه هايش را به يک چشم نبيند مثلا به يک کارگر با حقوق 501 هزار تومان يارانه تعلق نمي گيرد به يک وزير يا کارمند دولت که ماهي4 ميليون هم حقوق بگيرد يارانه تعلق ميگيرد
  • عدالت IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    اگه يه ليست اعلام کردين که به اينها تعلق ميگيره چرا اين افراد اسمشون تو سامانتون مياد تعلق نميگيره مثلا طرف بازنشسته ويا کارمند شاغله ولي تو پيامک ميگه به شما تعلق نميگيره آمار مشکل داره يا ليست اسمي بازنشسته ها رو ويا شاغلين ولتو خراب به سامانه دادن خواهشا پيگيري کنيدواين همه بارمالي براي مردم درست نکنيد ميدونيد مخابرات بااين پيامکاکلي سود ميکنه
  • فرهاد امين يان 1652683623 IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    واقعا متاسفم مردم را چي فرض کرديد چون پايين ترين حداقل حقوق دستمزد کارگري 491000 تومان است و شما زير 500000 تومان را اعلام کرديد يارانه کالا ميدهيد پس چرا به ما با 491000 تومان تعلق نگرفته ايا سر کاريم لطفا کارشناسي کنيد نگذاريد مردم اعتمادشان را نسبت به شما از دست بدهند چرا ابروي علي و عدل علي را ميبريد
  • mohamd IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 1
    با سلام ازشما که مسئول سبد کالا ميباشيد يک سئوال دارم آيا اگر سبد کالا اعلام نميکرديد کسي شما را بازخواست ميکرد ؟ چرا با اين بي برنامگي ها روي اعصاب و روان مردم راه ميرويد مگر مردم کم استرس و گرفتاري دارن ترا بخدا کمي به فکر باشيد با اين بي برنامگي ها آبروي مردم و ايران عزيز را درسطح جهان از بين نبريد!!!!!
  • محمد احمدي IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    سلام پدر من ي کارگر ساده است. ولي بعداز ارسال پياممک جواب عدم تعلق اومده واقعا چرا بايد اينطوري باشه؟
  • عبدال... IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    کم کم معني تدبير را فهميديم ماند معني اميد را بفهميم
  • علي IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    واقعا خسته نباشيد چشم بسته عدالت رو اجرا کرديد هرکه شکم پر تر سبد تعلق مي گيري .اون که نداره بره زودتر بميره
  • ناشناس IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    چرا به بنده که نه درآمد دارم نه تحت پوشش بيمه هستم و مستاجر مي باشم تعلق نگرفته؟؟؟؟؟
  • محسن IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 1
    اونهايي که بيکارند و بيمه نيستند جرء اين ملت نيستند مگر ابن چچور عدالتي هستش
  • ا- ابراهم خاني IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    اين چه عدالتيه؟ من همسرم فوت کرده- خودم سرپرست خانوارم. با کلي قرض و قسط و کرايه خونه! چرا بايد اينقدر تبعيض باشه. همکارانم با حقوق 1- 3ميليون تومان حقوق - خونه و و ساير امکاناتم دارن بهشون سبد کالا تعلق گرفته! واقعا" بايد تأسّف خورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حسن ميرزايي IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    من يک کارمند ساده هستم چرا حق مرا خورديد آيا من مستحق نبودم
  • يتبمتبل IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    4 0
    بنده جزو دانشجويان مـتأهل مي باشم كه تعلق نگرفته به كجا مراجعه نمايم
  • محمود IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    8 0
    اگاي دولت تدبيرواميد اينجانب 80سال دارم وهمچنان بااين کهلت سن مشغول کشاورزي هستم وعضو هيچ اورگان و سازماني هم نيستم ايا اين عدالت است که يک کارمند ماهانه بيش از يک مليون دريافت مي کند درحالي که يک کشاورز يک سال زراعي خودش و خانواده اش حتي يک ميليون در نمي اورند به روستاييان وکشاورزان سبد کالا تعلق نميگيرد اقاي دولت تدبير واميد خوا هشمند است اميد به زنده ماندن وزندگي کردن را از روستاييان نگيريد(روستاي قيصرق شهرستان سراب)
  • psdk hfvhidl ohkd IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 0
    پدر من کارگر بازنشسته است با حقوق ماهي 600 تومان- با خونه اجاه اي و دختر دانشجو و دم بخت- بخاطر نداري هم 3 ساله که اسمش براي مکه درآمده ولي نمي تونه بره.- تورو خدا عدالت داشته باشين.
  • علي سليماني IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    به نظر من همه ايين برنامه ها براي دور کردن اذهان عمومي از طرح موضوع عدم پرداخت يارانه نوسط دولت است .عدالت رو واقعا اجرايي کرديد .تبارک ا... خسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتهههههههههههههه نباشيد واقعا بااين شاهکارتون
  • امين IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    19 2
    سلام پدر من راننده است چرا يارانه کالا به کارمندان دولت تعلق مي گيرد ولي به پدر من نه. ايا خدا وکيلي اين انصاف است.
  • حسين IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    24 2
    کارمند قراردادي بيمارستان با ماهي 800هزارتومان حقوق هستم سبدکالا به من تعلق نگرفته ولي کادر پزشکي و پرستار رسمي با حقوق ميليوني تعلق گرفته خيلي جالبه مگه نه
  • مريم IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    13 5
    به شماره اعلام شده پيامک زدم پاسخ داده شده سبد کالا به شما تعلق گرفته ولي شماره کارت شما براي تحويل کالابه سامانه اعلام نشده است . چه شماره کارتي و از چه طريقي بايد اينکار صورت بگيرد؟
  • منيره زارع IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    21 1
    سلام . خانواده من سه نفر . و شغل همسرم تعمير لوازم خانگي است و درامد ايشان کلاً400هزرارتوان هم نيشه .اونوقت جز کالا بگيران نيستيم .کار ازاد در شهر هاي کوچک در امدي ندارد . لطفاً پيگيري نماييد.
  • حسن IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    15 5
    بابا الکي ننويسيد فقط به کارمندان اموزش وپرورش تعلق گرفته بقيه کارمندان ازسبد کالا محروم شدند
  • زهرا IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    21 0
    مادر من بازنشسته تامين اجتماعي است و پدرم 74 ساله و بدون هر گونه حقوي چون قبلا شغل دستفروشي داشته و حتي بيمه هم نبود ولي بعد از سکته کردن حدود 14 سال پيش تحت پوشش بيمه مادرم قرار گرفت و در واقع مادرم سرپرست خانواده است ولي متاسفانه در هنگام ثبت نام کردن جهت هدفمندي يارانه هاپدر را سرپرست خانوار نوشتيم حالا سبد کالابه انها تعلق نميگيرد ...کاش مسئولين دقت بيشتري به خرج ميدادند در شناسايي افراد نيازمند...اين کجاش شد عدالت... کاش بجاي دو بار سبد کالا دادن يکبار ميدادند ولي به همه... اينجوري لااقل نيازمندان واقعي هم بي نصيب نمي ماندند...
  • زهرا IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    18 2
    من شوهرم راننده است و بيمه تامين اجتماعي ولي متاسفانه بهمون سبد تعلق نگرفت ...چرا؟؟؟؟؟؟
  • javafd IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    30 1
    تکليف کسايي که سبد کالايي به اتها تعلق نميگيرد چست؟؟؟؟؟؟؟؟؟>>>>><<<<
  • سمانه سيفي IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    33 0
    رئيس شرکت ما سبد کالا گرفت و لي ما حذف شديم :)
  • نعمت IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    22 0
    کدوم کارمند دولت که داره زير 500 تومن حقوق ميگيره که کارمندان دولت بايد بگيرند و کارگران نه ؟؟؟؟؟
  • حسن IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    23 0
    اين چه عدالت وچه دولت تدبيرواميده که پدرمن که يک کارگرساده فصلي است به اون سبدکالاتعلق نميگيره ولي اوني که کارمندوفرهنگي وکلي حقوق مزاياوبن دريافت ميکنه به اون تعلق ميکيره >چطورشدموقع حضوردرصحنه هاي سياسي اجتماعي که ميشه حضورهمه مردم مهمه ولي اينجا بازهم بي عدالتي .بازهم تبيض مگرامثال پدرمن جزءاين مملکت نيستند واقعامرحبابه اين کارشناسان اقتصادي که چنين برنامه اي راپيشنهاددادند.واقعا دست مريزاد.
  • سعيد IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    13 2
    با سلام اين موضوع که مبگه سبد کالا به شما تخصيص داده شد ولي شماره کارت ثبت نشده را چگونه پيگيري کنيم؟
  • حسين IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    29 0
    وافعابراي دولت تدبيروعدالت متاسفم كه اينچنين آشكارادربين جامعه تبعض قائل شدنداين كارگران بودندبااعتصابهاي خودانقلاب رابه پيروزي رساندندآقاي روحاني مگركارگران داراي حقوق اجتماعي نميباشنددراين جامعه به اصطلاح اسلامي بااين همه تورمي كه حكم فرماست چطورميتوان با500 هزارتومان زندگي كردفرداي روزقيامت بايدپاسخگوي اين قشرزحمت كش باشيدابه يادقولي که به مردم درراي گيري داديد بيفتيد .خداخودش جواب شما رابدهدبااين همه بي عدالتي
  • مهدي بيكي اردكاني IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    34 0
    خيلي بي عدالتي مدير ما 7 تا خونه داره با حقوق 10 ميليون داره سبد كالا ميگيره ولي من با حد اقل حقوق نميگيرم
  • مطلب افشاري IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    19 1
    من يک کارگر تامين اجتماعي هستم مي خواهم بدانم که سبد کالا به من تعلق مي گيرد يا نه .
  • بهنام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    46 0
    پس ماکارگراي که بيمه نداريم حقي توي اين کشور نداريم اين اسمش چي?
  • بنده خدا IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    33 1
    واقعا خجالت آوره اگر قراره قانوني باشه براي همه باشه چرا قشرهاي ضعيف جامعه کشاورزان . عشاير،رانندگان.......دراين جامعه زندگي نمي کنند
  • م گ IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    55 0
    پدر من بيكار است ولي از سبد كالا خبري نيست واقعا براي خودمون متاسفم كه چنين تصميم گيرنده هايي داريم .
  • amir IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    25 0
    دايي من يه کارگر سادس که سبد کالا بهش تعلق نگرفته دليلشل ميخواستم بدونم.سيد اکبر حسيني
  • ص IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    32 7
    فقط ميشه گفت براي مردم ايران متاسفم
  • حسن IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    51 2
    مگر ما در اين کشور زندگي نمي کنيم حق داريم راي بديم ولي حق گرفتن سبد کالا را نداريم؟واقعا براي اين دولت تدبير و اميد متاسفم.نااميدمون کردي .
  • احمد رضائي IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    13 1
    خيلي ممنون از اين همه عدالت به كارگران قشر ضيعيف جامعه سبد تعلق نمي گيره مي دونم بي فايده است
  • منم يه ايرانيم که راي دادم IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    20 2
    دمتون گرم ما کارگرا که بيمه نيستيم وضعمون توپه نگران ما نباشيد واقعا به اين دولت اميدوار.شدم. 100 رحمت به دولت قبلي اين بود دولت تدبير و اميد (مايه دارا اميدوار شدن دمت گرم)
  • حسن .م IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    98 3
    قربان احمدي نژاد برم که به 60ميليون سبدکالا داد اين دولت به10ميليون نفر سبدکالا مي دهد اگر راست باشد.الانم 2ماهه که تو بوق و کرنا گذاشتن.خييييييييييييلي متاسفم.
  • حميد IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    29 1
    من متاهل هستم بيکارم و بيمه هم ندارم چرا ب من تعلق نگرفته دوستاي من هم سر کار ميرن و هم بيمه هستن به اون ها تعلق گرفته
  • يه بنده خدا IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    31 1
    با وجود اين که پدرم بيکار است و يک خانواده 4 نفره هستيم چرا واقعا چرا سبد کالا به ما تعلق نمي گيرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهدي IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    75 1
    واقعاً متاسفم
  • باقري IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    19 1
    دستتان درد نكند با اين همه عدالت اگر كارگران نبودنند شما هم الان سر كار نبوديد
  • نرگس IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    سلام واقعا اين جور عغدالت نديدم.مستاجر باشي,هيچ چيزيم نداشته باشي باز بهت اين سبد کالا تعلق نگير.چون حقوقت 855000تومن اونم بااين همه گروني!!!
  • رشيد IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 0
    باعرض سلام خدمت دولت تدبيرواميد! خانواده من که درامدي نداريم و دونفر دانشجو ودونفرديگه هم درحال تحصيل هستند پدر خانواده هم بيکاره و به سختي داره روزامون ميگذره بنظرتون ايا اين انصافه که به مايه دارا تعلق ميگيره ولي به افرادي که به سختي روزکار ميگذرونن تعلق نميگيره؟ شماکه اينطوري تقسيم کرديد بهتر نبود به هيچکس اونارو ندي و دل فقيرا و مستمندانو نميشکستي اخه چرا با اونا اين چنين رفتار ميکنيد مگه خونشون رنگيتره؟؟؟؟ اخه چرااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟ چراااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا متاسفم! موفق باشيد
  • ميترا IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    72 0
    چرا ما نه؟
  • ايمان از کرمان IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    25 0
    سلام الان همه ي کارگران حقوق تقريبا 600هزارتومان ميگيرند.حقوق کارکنان دولت که خيلي بيشتر است.کلا ب همه ميدن به غير از کارگران.فقط براي پولدارها و کميته ي امداد است وبهزيستي.کارگران ديگه حساب کردين چرا؟حتما کارگران خيلي پولدارند؟مثل رفتگران ومستمري بگيران جزء.
  • محمد IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    17 1
    من ي گارگرم توشرکت کار ميکنم سبد کالا به من تعلق نگرفته.چرا.باحقوق700 توماني زندگي ميکنم مستاجرم.چکارکنم
  • ابوالفضل IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    44 0
    ازشما متشکريم که به افرادي حقوقهاي ميلو ني مي گيرند اينقدر توجه داريد که يک موقع از گرسنگي نميرند دولت تدبير واميد
  • علي اكبر IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 1
    پدر من يه كارگر سادس اما سبد كالا بهش تعلق نگرفته تحت پوشش امداديم اما مقرري ماهانه نداريم واقعا چرا؟
  • مهدي رحماني IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 0
    اينجانب دانشجوي متاهل مي باشم چرا به من سبد کالا تعلق نگرفته است
  • مظفري IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 0
    سلام من دانشجوي متاهل هستم و دانشگاه هم من رو ثبت نام کرده اماپيام اومده که به شمايارانه تعلق نميگيره چرا؟
  • معين IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    41 0
    انصافا اين درست بود که نه بيمه باشي نه درامدي داشته باشي سبد کالا هم بهت ندن اين انصاف دولت تدبير اميد کجاست؟؟؟
  • مهدي IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    29 0
    من يک برقکش ساختمان بدون بيمه واقعا براي اين دولت متاسفم
  • nazanin IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    13 0
    بابا اين چه مسخره بازيه ديگه من يک دانشجوي متاهل هستم.هم خودم هم شوهرم هر دو دانشجو هستيم اون روزي که ميخواستيم ثبت نام کنيم که سايت خراب بود هي قطع و وصل ميشد با يک بدبختي بلاخره اسمم رو ثبت کردم خدا شاهده اون روز تو بارون از ساعت ? تا ?? علاف شدم حالا هم که زده به شما تعلق نميگيرد واقعا اين انصافه
  • اسماعيل IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    50 2
    بنده کارمند ميباشم چرا بعضي سبدکالا شامل نميشود دريک اداره از طريق پيامک که ارسال شد به بعضي تعلق نمي گيرد
  • سياوش IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    21 0
    کارگران بدون بيمه از اولش بدبخت بودن و خواهند ماند.
  • پيام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    69 0
    سلام دوستان من نه بيمه دارم نه حقوق مستاجروبيكارم چطور به من تعلق نميگيره
  • ايمن IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 1
    با تشکر چون دولت محترم به ما سبد کالا نداد ه رفتيم بهترين مارک هاي موجود تو بازار رو خريدم و مابه تفاوت قيمت سبد کالا رو روي خدمات کاري هفته ام کشيدم نه تو صف وايستادم ونه برنج ؟ خوردم
  • سيروس خان شهرکي IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    20 1
    من سرپرست يک خانواده 7نفره هستم بيکار هستم چرا به من سبد کالا تعلق نميگيرد اما به معلمهاو نظاميها که پولدارند تعلق ميگيرد
  • علي IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 0
    با سلام و خسته نباشيد پدر اينجانب به سفر رفته است و تا پايان اين ماه بر نمي گردد. ايا مي توان با ارايه كارت ملي وي و كارت بانكي اش توسط خودم، سبد كالاي خانواده را دريافت كرد؟
  • م IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    69 2
    متاسفم
  • يدام IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    22 1
    من بيمه نيروهاي مسلح هستم با يک حقوق کارمندي وبدون سبد کالا واقعا بايد من نگيرم سبد کالا.
  • م ت ا IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    53 0
    پدرمن کارگربازنشسته است 550 هزار تومان حقوقشه ميخوام بدونم بعضي از کارمند هاي دولت که حقوق هاي خوبي هم دارند مستحق ترند؟ اين چه عدالتيه ؟کاري نکنيد آه يه عده دامنتون رو بگيره.!!!
  • من يه بيچاره مثل بقيه هستم IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    58 1
    هركس كه اين قانون تعلق گرفتن سبدكالاروگذاشته وبين درست وغلط رونميدونه چون درحق همه مردم اجحاف شده واقعا مسولين بايدازاين كارشون خجالت بكشن اينجوري ميخواستين وضعيت اقتصادي مردم روسروسامان بدي اقاي روحاني حيف ازاين مردم كه بايداينجوري حقيربشن
  • سارا IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    42 0
    چرا به من وشوهرم تعلق نمي گيره براساس کدوم منطق اينطورشده..حقوق که نداريم بيمه هم که نيستيم حقوق نه زير500داريم نه بالاي 500 نه خود500رو داريم چطور ميشه..به نظرم عادلانه نيست همينطوري به دلخواه خودتون ميديد.
  • يه ايراني IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    54 0
    سلام.متاسفم براي دولتي که اسمشو گذاشته تدبير اميد. تدبيرش تو گراني ارز و بالا يردن نرخ وام و اميدش هم به گراني و تبيعض رانت خواري
  • سعيد حسين پور IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    54 0
    من يک کارگر ساده هستم متاهل داراي يک فرزند چرا سبدکالا به من تعلق نگرفته است؟
  • م IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    67 0
    دمشون گرم ما که نه بيمه هستيم نه حقوق بالا چرا بهمون ندادند.تواين دولت هر کي بدبخته جز آمارنيست بازم به دولت قبلي که همه را به يه چشم ديد
  • اقايي IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 0
    سلام ميخاستم بدونك شماره اي كه باتماس بااون ميتونم بفهمم به من سبدكالاتعلق گرفته يانه چيه؟
  • اسکندر IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    40 0
    با سلام واقعا توقبع نداشتيم در دولت تدبير شاهد بي تدبيري باشيم .ما خانواده ي کم درآمدي هستيم و يارانه کالا به ما تعلق نگرفته است.خدا وکيلي سبد کالا به رييس بانک و مدير اداره برسد ولي به ما کارگران نرسد ظلمي آشکار ونابخشودني است.
  • ابراهيم اکبريان IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    40 1
    به نظر من اسمشو بزاريد سبد کالاي سرمايه داري چه اشکالي داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • خانواده حيدر زاده IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 0
    با سلام اقاياني که کارشناسي کردين فقط قانون تصويب کردين ايا کساني که بيمه ندارن يا نتونستن بگيرن بايد همين جور فقير بمونن يا سربازاني که متاهلن هيچ درامدي ندارن پس اونا چي ميشن لطفا جواب بدين به نظراتمون يا کارگر ميداني که بيمه کارگري نتونست بگيره به خاطر اينکه زماني کارگر نانوايي بود براي ادامه رفت بيمه ازاد بگيره که اونو هم نمي تونه پرداخت کنه الان کارگر ساده است
  • ميلاد IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    27 3
    کسي که ميره سر کار نيازي به سبد کالا نداره.من و افراد مثل من که بيکار هستن نياز دارند لطف کنيد بيشتر پيگيري کنيد.منسفانه نيست.
  • عليرضا IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    34 0
    سلام داداش من بي کار ( کارگر فصلي )با دوفرزند چرا به من تعلق نميگيره.اينه عدالت
  • محمد ضا IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    38 0
    پدر ما کارگر بنايي است ولي تعلق نمي گيرد آفـــــــــــــــــــــرين به اين عدالت
  • رسول رضايي IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    28 1
    از مسولين خواهش ميکنم بين مردم تبعيض قائل نشن
  • حسن IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    23 2
    بجاي اين صدقه دولت بايد تدبيري بيانديشد تا قيمت اجناس پائين بيايد و مردم هميشه در صحنه ! به گدائي عادت نکنند.
  • محمدغلامزاده کرمان IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    18 1
    باسلام اينجانب دانشجوي متاهل داراي3فرزند(1محصل1دوقلو)يدرآمد ماهيانه فقط ازطريق يارانه وکمک پدرم امرارمعاش ميکنم
  • جعفر يزدي IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 1
    سلام دايي من بادوفرزندوسرپرست پدر ومادر پيرش هم هست وکارگرسرگذرهم ميباشد چرا سبدکالا بهش تعلق نميگيره آقاي روحاني جوابگو باش!!؟؟
  • hoobout IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 2
    دکتر مملکت خودش داروخانه دارد تو بيمارستان کارميکنه خانمش دکتر است سبد کالا ميگره و خانمي شوهرش متعاد وخودش تو خانه مردم کارميکنه بدون سبد کالا يعني چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • کتي IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 1
    سلام همسر من دانشجو کارشناسي ارشد ولي سبد کالا به ما تعلق نگرفته لطفا پيگيري کنيد
  • محمد يزدي IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    13 1
    سلام من کارگرفصلي هستم بادو سرعايله چرا سبدکالا به من تعلق نميگيره.دولت تدبير و اميد اين عدالت نيست کليدتون قفل هاي پولدار رو باز کرد. د
  • سولماز IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 1
    باباي من راننده بوده هفده سالم بيمه داره ولي الان 2 ساله که بيکاره ميگن چون کارت هوشمند (مخصوص راننده ها )داره بهمون سبدکالا نميدن ماالان 6نفريم براساس کدوم قانون سبدکالا به مانميدن والا مگما تواين کشور زندگي نمي کنيم چرا نبايد سبدکالا گيرمون بياد اما اونا که اصلا نياز هم ندارن گيرشون بياد
  • ميلاد IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 2
    اينم دولت تدبير واميد. حداقل احمدري نژاد تو فکر فقيرا بود چون خدشم بدبخت بود اما اين دولت دقيقا برعکس
  • امت IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    26 5
    آفرين به شما که دم از تدبير و اميد ميزنيد!!!!!!!!!!!!!!!آقاي احمدي نژاد کجايي که اينها کليد رو گم کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مجتبي IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 3
    چرا سربازان سبد کالا نميگيرند.مخصوصا سربازان متاهل که نه مي تونند کار درستي تو دوران سربازي داشته باشند نه حقوق زيادي ميگيرند.چرا کارکنان دولت که حقوقي بالاي يک ميليون تومان ميگيرند سبد کالا دريافت ميکنند.چرا وقتي که صحبت از حذف يارانه طبقات بالا ميزنيد دوباره به آنها سبد کالا رو هم ميدين.!!!!!!!!!واقعا که!!!!!!!
  • يه نفر IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 2
    واقعابايدبه اين دولت افتخارکردداره بااين عدالتي که توکشورايجادميکنه همه ي ماروشرمنده ميکنه آخه يکي به اين رئيس جمهوربگه بدبخت ترازکارگروکشاورزتواين مملکت ماکس ديگه اي هم هست آخه چي ميشه بهش گفت فقط جاي تاسف داره خداپدراحمدي نژادوبيامورزه که به همه دادنه مثه اين که داره فقط به پولداراميرسه خداکنه اين چند سال باقيمانده رياست جمهوريش زودتموم بشه
  • علي اکبر IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 1
    من بازنشسته تامين اجتماعي هستم ماهي 300000 تومان اجاره خانه دارم و با يک دختر دانشجو ولي چون حقوقم فقط 50000 تومان از 500000 تومان بالاست به ما تعلق نگرفته است اين چه عدالتي است
  • مهدي IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 2
    سلام من معلم هستم . دارانه به من هم تعلق نگرفته .
  • سيد عبد السلام حسيني IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 1
    باسلام.واقعا در توزيع سبد کالا نهايت بي عدالتي شده.چرا بايد نيروي خدماتي(نگهبان)با کمترين حقوق از اين سبد محروم باشد
  • حميد رضا IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    22 1
    بخدا بيکارم ماهي 100هزار تومن هم حقوق ندارم چرا به من تعلق نميگيره؟
  • احمد س IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    12 4
    بني آدم اعضاي يگ گوهرند که در آفرينش ز يک گوهرند چو عضوي به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار تو کز محنت ديگران بي غمي نشايد که نامد نهند آدمي. سلام و عرض ادب نثار ملت شريف و فهيم ايران، نظرم را با سه بيت شعر از فرودسي آغاز کردم تا شايد ما را ياد همدردي، هم نوع دوستي و انسانيت بيندازه، به اميد روزي که اين شعر در دل مردم ايران نهادينه بشه
  • ليلا IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    17 1
    واقعا خيلي متاسفيم.کساني که حقوق مليوني مي گيرند سبد کالايي تعلق گرفته اين سبد براي همه است يا براي هيچ کس
  • حسين جواني از جهرم IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 1
    سلام اين چه عدالتي است که فقط سبد کالا شامل پولدارها مي شود همکاران من زن وشوهر شاغل هستند ياران کالا شامل مي شود ولي من که تنها نون اور خانواده هستم شاملم نمي شود چرا
  • bi ghanouni IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    16 0
    من شوهرم شغلش آزادهستش،بيمه هم نيستيم به ما چراتعلق نگرفته،؟خيلي بي انصافين اي دولت تدبير واميد.
  • ماهان IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    16 1
    به نظر من بايد دولت ميگفت که سبد کالا براي ثروتمندان ارايه شده تا بلکه به فقيرايه جامعه سبد کالا تعلق ميگرفت!!!!!!!!!! تا حالا دنيا رو برعکس تصور کرديدد؟؟؟؟؟
  • فريبا IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 0
    يابه همه بديد يابه هيچکس.مگه اونايي که شغل ازاددارن گناه کردن باباي من رانندس باشش تابچه که باهزارگرفتاريجهيزيه گرفته يه گاز يه يخچال يه پنکه يه چرخ گوشت وابميوه گير شده 5ميليون.واقعا بي انصافيه ومتاسفم برادولت
  • علي IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    16 0
    با سلام سبدکالاي که اعلام شده توسط دولت تدبير اميد عين بي عدالتي است چگونه فرد روستاي که نه درآمدي و نه بيمه اي به او تعلق نمي گيرد اما به کارکنان دولت که با ماهي 2مليون تومان درآمد تعلق مي گيرد اين واقعا عين عدالت است خدا کنه که بقيه کار دولت در مورد يارانه و قطع آن هم همين طور نباشد
  • يک کارمند بيچاره IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    19 0
    چطور کساني که مدير هستند و حقوق اضافه کار هاي انچناني ميگيرند سبد کالا تعلق مي گيرد ولي ما ...... عدالت اين نيست
  • اصغر IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    10 7
    دست دولت درد نکنه .اشتباهي سه بار به ما دادند .چه چيزي بهتر از اين .پس لطفا غرغر نکنيد.
  • سيد جاويد سيدنژاد IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    15 0
    من کارگر ساده هستم حقوقم طبق وزارت کار است اما کالا به من طعلق نمي کيرد حتمابه کارمند هاي دولت که از ما مستحق ترندطعلق مي گيرد
  • مردم IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    17 4
    با اينهمه تدبير بازم بگيد در نااميدي بسي اميد است!!!!!!!!!!! متشکريم!
  • سيد فرشيدحسيني IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 1
    بسلام وخداقوت من دانشجوهستم دانشگاهم نام بنده راثبت کرده ولي پيام عدم تعلق سبدکالادريافت کردم لطفا راهنمايي نماييد
  • اسرافيل IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    15 2
    نه حقوق دارم ونه تامين اجتماي دارم سبد کالا تعلق نگرفته است
  • ايراني IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    25 4
    اقاي روحاني!توبااين کارايرانيان راهم درايران تحقيرکردي هم درجهان.کاري کردي که زبان 2سانتي امريکابراي ما2مترشود.مارابه سالهاي اول انقلاب وکوپن برگرداندي.انهم ازسينماي رايگان وتحقير بيشتر!!!!!!!!!!!!
  • افشين IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    19 1
    اين چه وضعي به کار گر نمي ديد سبد کالا پس به کي ديد به پول دارا ما که پول نداريم از هر جا بد بختم اينجا حساب نيامديم لطفا اين وضع رسيدگي کنيد.
  • رضا IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    24 0
    برنامه ريزي دولت جالبه من کارمندم تمام روساي بنده که حداقل دوبرابر من درآمد دارن شامل يارانه ميشن اونوقت من و تعدادي از همکارام نه اين عدالته آخه
  • مجتبي IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    25 2
    صد برحمت به اون احمدي نژادي که امروز گفت به همه اينقدر پول بدين و فردا واريز شد.ولي حالا اين دولت اميد و تدبيرمون سه ماهه ميگه سبد کالايي ميديم بعد سه ماه ديديم با هشتاد هزار تومن چطور آبروي ملت رو برد و همه رو تحقير کرد واسه هشتاد هزار تومن.تازه جالتر اينه که سبد کالايي فقط به پولدارا و سياستمدارا رسيد.
  • فاطمه شاهين عباس زاده مقدم IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    19 2
    باسلام جرا به بعضي با حقوق 700 تومن و 600 تومن سبد کالا تعلق گرفته ولي به ما ندادند چه جوري بررسي شده؟
  • امير IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    25 6
    دل همتون بسوزه من يه شرکت دارم که الحمدالله ماهي سه تومن کاسبم ولي سبد کالايي بهم تعلق گرفته.خ
  • مير حسين رضازاده IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    23 1
    آفرين براين دولت اميد وتدبير!!عجب تدبيري براي پولداران وعجب اميدي براي مردم فقير مثل ما شما سبد کالا يي رو بگيريد ما را به جهنم ماکه مردني هستيم شما زندگي گنيد
  • عظمت IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    21 3
    چرا سبد کالا به من تعلق نگرفته است من پير هستم
  • ليلا IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    28 2
    چرا به کشاورزا و روستاييا نداديد
  • علي حسيني IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    21 1
    سلام.ما که جزو سرپرست خانوار هستيم و بي کار.چرا نبايد سبد کالا دريافت نمايم؟ خداوکيلي اين انصافه؟اين عدالت بين مردمه؟
  • مرتضي IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    24 2
    سلام چه عدالتي که مدير توليد کارخانه يارانهسبد کالا تعلق بگيره اما کارگر کارخانه سبد کالا تعلق نگيره واقعا دارن عدالت برقرار ميکنن
  • احمد IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    26 0
    آقا از اين سبد خنده دار تر وجود داره ؟ دوستاني که در دولت اوون همه درامد ميلياردي هم بعضا دارن اين سبد شاملشون ميشه ولي کسي که کشاورزه و يا مستضعفه و در آمد رسمي نداره بايد از همه جا حذف بشه ، آقايون دولتي شما که دستتون به همه جا بنده و درامداتونم در حدي هست که با يه دوره مسئول شدن بار چند نسلتونو ببنديد حداقل براي حفظ ظاهر اين گدا بازيو در نمي اوردين ، واسه خودمو ملتم واقعا متاسف شدم.
  • کارگر بيکار IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    31 2
    آقاي روحاني کجا شد اين عدالت که در شعارتون از اون دم ميزديد اصلا عدالت را رعايت نکرديد و سبد کالايي را به کارمندان که هم حقوق ميگيرند و درآمد بالايي دارند اختصاص داديد اونا چه نيازي به يه کيلو پنير دارند
  • سجاد معصومي IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    31 0
    باسلام پدر من جارچي((ماشين گير))پايانه باري است ولي به آن تعلق نميگيرد آفرين به اين عدالت****
  • محمد IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    32 1
    چطور که مدير توليد يه کارخانه سبد کالا تعلق بگيره اما به کارگر همون کارخانه سبد کالا تعلق نگيره
  • عباس IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    19 2
    اي ول به من زنبيل تخصيص داده شده . خيلي حال داد ، ديگه من ثروتمند شدم . به تمام کسايي که زنبيل بهشون تعلق گرفته نشده ميگم : چيز مهمي رو از دست نداديد . مرغ يخ زه چيني دوتا تخم مرغ مونده با روغن موتور 40
  • رضاکريمي ويشکي IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    27 0
    سلام.من متاهل هستم.487هزارتومان حقوق ميگيرم.ولي سبدکالابه من تعلق نميگيرد.خواهشابررسي مجددکنيد
  • امير IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    50 4
    متاسفم به اين عدالت
  • علي IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    40 8
    بازم به مرام احمدي نژاد
  • ابوالفضل IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    36 1
    سلام.... من تو روستا زندگي ميكنم و بيكار هستم و متاهل با يك فرزند كه سبد كالا به من تعلق نگرفته ..... واقعا ممنونم از رييس جمهور و دولت با اين عدالتشون
  • آذر حبيبي IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    40 0
    چرا کارکنان و بازنشستگان دولتي محدوديتي ندارند اما مستمري بگيران و کارگران محدوديت دارند؟ قشر کارگر و مستمري بگير نيز اسيب پذير و نيازمند حمايت اند
  • HASTY IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    51 0
    به نظر من همون 40تومني که ميدادن خيلي بهتر بود هرچند کم بود اما شايد يکي کم تر بخوره و با همون40تومن يه دردي از درداش دوا کنه.
  • مريم IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    32 1
    بايد همون نقديش کنن و خيلي ميخان به مردم کمک کنن قيمت کالا هارو بيارن پايين. شايد يکي تخم مرغ نخوره به جاش سرو کارش با بنزينه و نتونه ليتري700بزنه
  • سيامک اصلاني IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    48 0
    چرا سبد کالا به من تعلق نميگيرد من اجاره نشين و کارگرم
  • ابوذر IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    37 1
    مامانم سرپرست خانوار است عضو کميته امداد هم است ولي بهش تعلق نگرفته دليلش چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • زهره IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    32 2
    پدرم 60 سال سن داره و براي امرار معاش خودش و مادرم و خواهر محصلم داره مسافر كشي ميكنه و با اينكه مريضه ، بيمه هم نيست ، سبد كالا بهش تعلق نميگيره !!!!!با كدام تدبير تقسيم بندي كردن يه آدم معمولي هم ميدونه ....نياز نيست حتما امور مملكتي دستش باشه و تحصيلات فلان داشته باشه ، تهش اينجوري نظريه افلاطوني اش اجرا بشه! متاسفم
  • سبد كالا نگير IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    47 2
    اي بابا چي بگم كه نگم بهتره نه تنها سبد كالا رو به پولدارا ميديد براشون احترامم قائليد وقتي كد ملي رو زدم نوشت به شما تعلق نگرفت اما كد ملي يك نفر كه ماهي 4 ميليون درامدشه زدم نوشت هموطن گرامي به شما تعلق گرفت شما كه براي پولدارا ارزش بيشتري قائليد واي به حال عامه مردم آهههههههههههه
  • امير IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    45 3
    واقعا متاسفم : همسايه ما پير زني هست که حقوق ندارد شوهر او مرده است . هيچ گونه حقوقي ندارد . بيمه نيست . عضو کميته امداد نيست چون کميته ميگويد پارتي نداري قبولت نميکنيم حالا سبد خانوار به او تعلق نگرفته هست
  • ali IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    67 2
    ميشه بدونيم منبع تقسيم بنديتون چي بوده که به ما تعلق نميگيره.اون اقايي که ماهيانه 3.000.000 تومان از دولت حقوق دريافت ميکنه با کسي که 600.000 تومان دريافت ميکنه يکيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به حقوق 3 ميليوني تعلق ميگيره به 600 توماني تعلق نميگيره کدوم عدالت
  • مرتضي IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    51 3
    با سلام اولا دولت از جيب باباش که نميده حق تمام مردم که از شرايط يکسان برخوردار باشن دوما چرا فقط به سرمايه دارها تعلق گرفته بين اونا به يکي دو نفر کم درامد هم دادن که بتونن با اونا مشت و نمونه خروار کنن ما که هرکي بي پول اطراف مون بود سبد بهش تعلق نگرفت دارن صدقه ميدن متاسفم واسه کشورم که همچين دولتي داره
  • ناشناس IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    50 3
    اشتباهه اين كاركه به فقيرا ندين وبه كارمنداكه حقوق دارن بدين جرااقاي روحاني اين كاراتوميكني اقاي احمدي نزاددمش كرم به همه بطورعادلانه يارانه ميداد
  • مهدي ازبوشهر IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    42 1
    بنده بازنشسته هستم وسبد كالا به من تعلق نگرفته سئوال اينجاست كه آقايان برچه مبنايي مي توانند تشخيص دهند كه چه كساني مستحق دريافت سبد كالا هستند بخدا فقط زحمت خودشان زياد كردند ودردسري براي مردم بوجود آورده اند اگراجناس ارزونتربكنيد مردم اين همه دغدغه ندارند كه شبانه روزبه فكراين باشند كه كجا جنس ارزانتر مي وانند تهيه كنند آخه اينهم شد مملكت داري مي دونيد همين طرح چقدرنارضايتي دربين آحاد مردم بوجود مي آيدآخه درچنين شرايطي كه دشمنان چشم وگوششان تماما به طرف ايران معطوف داشته اند ودنبال كوچكترين نقطه ضعف مي گردند بهتر بود مسئولان با درايت بيشتري عمل ميكردند كه نه اسباب زحمت براي خودشان ونه دردسربراي مردم پيش بيايد و شما يك نظرسنجي كلي بكنيد آنوقت خواهيد ديد...........
  • صمد IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    52 4
    سلام عجب عدالتي هست اين چه وضعيه باباي منو 4 ماهه تسويه دادن خودش هم تو يه شرکت نگهبان بود چرا به ما سبد کالا تعلق نميگيره کارکنان دولت وبازنشستگان و نيروهاي مسلح ثروتمند هستند تعلق ميگيره ولي واسه ما کارگر تعلق نميگيره دليلشو بگين
  • زهرا IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    60 4
    پس قشر بيکارو و کشاورزو دامدار و غيره چي ؟ دکتراي حقوقدان
  • حميد IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    75 2
    برادر خانم بنده ميلياردر سبد کالا بهش تعلق گرفته ولي به من که کارگر هستم تعلق نگرفته. اي چه برسي وعدالتيه
  • حميد IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    79 3
    سلام پدر من کارگر يک شرگت بزرگه بعد صاحب شرگتشون که ميلياردره سبد کالا مي تونه بکيره .اما پدر من با پانصد تومن ماهي با اين گراني واجد دريافت سبد نشده واقعا دمشون گرم با داس اعتدال سر بدبخت بيچاره هارو ميبرن
  • حسن کريمي IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    38 6
    با سلام ،درهنگام دادن اطلاعات مربوط به دريافت يارانه کارگر بوده ام ،اما درحال حاضر دبير آموزش وپرورش مي باشم وبا فرستادن کد ملي به سامانه پيامکي سبد کالا به اينجانب تعلق نمي گيرد .چگونه مي توان پي گيري نمود .با تشکر
  • مجتبي IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 33
    حالا يک کاري دولت انجام داده که به يک عده از هموطنامون يکسري کالا تعلق گرفت و به يک عده نه. واقعا اين همه دعوا و مرافه راه انداختن داره؟ به دولت، بخشي از مردم و به هر کسي دم دست تون بد و بيراه مي گين که چرا به ما سبد کالا نرسيده. من قبول دارم که اين طرح هم مثل خيلي از طرح هاي اقتصادي مشکلاتي داره که بايد رسيدگي بشه ولي واقعا به دور از انصاف که اين همه اتهام رو چاشني انتقادات سالم کرد
  • علي IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 35
    سلام خداقوتتان بدهدازشماتشکرميکنم که راه مولاعلي راادامه ميدهيدکمک به مستمندان ان هم به بهترين راه ممکن که جلوي افزايش تورم راميگيردهم مردم راراضي ميکند
  • سميه IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    16 2
    ما شامل دريافت سبد کالا شديم اما تعيين سقف حقوق 500000 براي دريافت سبد شرم آور است
  • مجيد افضل IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    26 3
    يکي به آقاي روحاني بگه ديگه دوره تبليغات انتخاباتي گذشته اين سبد کالا بغيراز توليد نارضايتي وسوژه دادن به رسانه هاي بيگانه هيچ منفعتي ندارد دم دولت احمدي نژاد گرم که تدبير را در عدالت محوري ميديد
  • سعيد بيکار IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    27 2
    اقاي دولت تدبير واميداي کاش وضع روستائيان بدبختو مي ديدي ازشون پول ندارن نون خالي بگيرن اون وقط يارو ماهي 3000000تومان حقوقشه سبد کالايي ميگيره اين عادلانست اي خداماهم خدايي داريم دولت تدبيرو نااميد
  • مجتبي IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    31 1
    باباي من بيمار خاص هفته اي سه بار دياليز ميشه چطور ميشه بهش تعلق نگيره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سيد رحيم صادقي IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    30 2
    باسلام. همکارم شرايطش شبيه شرايط بنده است. يارانه به ايشان تعلق ميگيرد ولي به ما نه! علت چيست؟ معيار تعلق يارانه چه چيز مي باشد؟ با تشکر
  • lمحمد IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    38 5
    به نظر من بهتر اين مسخره بازي را جمع کنن از اول بررسي بشه افراد پولدار از گرفتن سبد کالا حذف بشن اينهمه ادم مستحق به حقشون برسن.بايد يکسري افراد از خانواده کارگران ساختماني بازنشسته ها افراد روستائي به اين ليست اضافه بشن.اينطور نباشه که از يکطرف بيان بگن مردم يارانه هاشون رو ببخشن از يکطرف ديگه به همون افراد سبد کالا هم تعلق بگيره.ما که مونديم که افراد پولدار بالاخره يارانه اشون را ببخشن يا سبد کالاشون را برن تحويل بگيره
  • عبدالرحمن باقري اصل IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    51 3
    سلام من بيکار هستم وبيمه ام واريز نمي شود، خدايي سبد کالا بايد به (قشر ضعيف) تعلق بگيرد چرا کساني که مشمول بيمه نمي باشند يا بازنشسته نيستن از سبد کالا حذف شده اند.
  • علي خدابنده لو حيدراباد IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    57 5
    من دانشجوي متاهل هستم دليل عدم تعلق سبدکالا به اينجانب چيست؟
  • هادى طاهرى IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    74 2
    سلام واقعا اىن چه عدالتى است من نه بىمه دارم نه درامدى پس چرا به من سبد کالا تعلق نگرفته بر چه مبناىى تقسىم شده واقعا که.................
  • ناشناس IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    88 0
    چرابه من که نميتونم پول بيمه پرداخت کنم وبه خاطرحفظ آبرو عضوکميته وبهزيستي نيستم وبراي بچه هام نميتونم خوراک مناسب وپوشاک تهيه کنم ودر منزلي درجنوب شهروداراي وسيله نقليه نيستم ودرامد زير500000دارم تعلق نگرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فائزه IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    92 4
    نميدونم اين چه عدالتيه واقعا واسه خودمون متاسفم با اين دولتمون
  • ر-ش IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    76 13
    انصاف در سبد کالا اجرا نشد . چرا که چه طورميتوان مشخص کرد واجب شرائط کيست .من هيچ اما بيش از هزار محيط خودسراخ دارم کمتراز500 هزار تومن درماه درامددارند . نه جايي بيمه و نه درامدديگري دارند. البته اگرهوامسائدباشدو کاريهم به گيرش بيايد. دست اقاي احمدي نژاد دردنکند که حداقل کارش اين بود که فرقي بين کسي نزاشت.انهم نقدي بيشتر به کار امد. اميدوارم در دوره اي اينده شرکت کند .هتمن هم انتخاب خاهدشد. به اميدانروزکه عدالد حکم راني کند.
  • شايق IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    85 5
    مادرمن سرپرست خانوارومستمري بگيره باحقوق 600تومن.سبدکالابهشون تعلق نگرفته ولي به پدرهمسرم که بازنشسته دولته باحقوق 700تومن تعلق گرفته؟؟؟انگاررييس جمهورمحترم از متن جامعه خبرندارن.چرابايدبراي حقوق مستمري بگيران تامين اجتماعي وکارگران قيدکمتر از500تومن بگذارندولي براي کارکنان دولت چنين قيدي نباشدوهمه مشمول سبدکالاشوند. دولت تدبيرواميدبراي نيازمندان واقعي تدبيرديگري داردياآنهارادرروي کره زمين نميبيند؟ شايدهم براي 4سال دوم رياست جمهوري بايدبعضي سبيلها راچرب کند.
  • محرمعلي آسماني IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    20 5
    با سلام لطفا به خاطر طولاني بودن صفهاي فروشگاه مکان هاي زيادي براي پخش کالا در نظر بگيريد
  • تبرکي لرد IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    35 8
    باسلام .بنده جواني هستم که مدت دوسال است ازدواج کرده ام وسرپرست خانواده ام هستم وکارگرروزانه هستم يعني روزي که کارکردم مزد ميگيرم درغيراين صورت مزدي نمي گيرم واکثراًبخاطر کارگري درشهرستان ها هستم وبراي کارگري به استانهاي جنوب کشور مثل بندرعباس مي رومساکن روستاهاي شهرستان خلخال دراستان اردبيل هستم اما سبد کالا به منتعلق نگرفته است به کجامراجعه کنم
  • سياوش IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    34 4
    من يک خدمتکار روز مزد يک درمانگاهم که سبد کالا شاملم نشده به جان بچه ام دکترها و کساني که زن ومرد شاغلند به حسابشان ريخته چند بار اس ام اس زدم گفتم شايد سامانه اشتباه مي کند ولي متاسفانه به ما نرسيده اين بود تدبير و اميد به خداي علي بچه هايم مگن بابا چرا شما نميريد وسايل بگيريد هنوز روم نشده بگويم ما از اين هم محروميم اخه چرا
  • داود ملکي IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    36 4
    بخدا يک ريال حقوق وکار ندارم اخه کي و از کجا اين اطلاعات ناقص به شما دادن بابا نخواستيم ي هو کفه مرگمون بزاريم بميريم يک ساله بيمم قطع شده بخدا بميرم راحتترم نخواستم بديد به واجدين
  • قاصدک IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    41 1
    با سلام و عرض ادب و با تشکر از طرح بسيار خوبتان يعني توضيع سبد کالا ولي سوال من از مسئولين محترم اين است که بدانم توضيع کالاها بر چه اساسي بوده است آيا اين درست است که يک نفر با سن 70 سالگي و افتاده گي از کار و بدون هيچگونه درآمدي به دليل اينکه بازنشسته دولتي ويا تحت پوشش ارگان خواصي نيست بايد از اين سبد کالا و يا هر خدمات ديگري محروم بماند ؟ مگر هرکس تحت پوشش ارگاني ويا کارمند ويا بازنشسته دولتي باشد فقير و هر کس نباشد پولدار است ؟؟ لطفا در نحوه توضيع دقت لازم را انجام دهيد . با تشکر فراوان
  • مينا رجبي IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    51 5
    با سلام بهتر نبود وجه نقد به حساب خانوارها واريز ميکرديد تو اين سرما مردم براي يک شونه تخم مرغ و مرغ توصف بايستند آيا شان مردم اينه ؟
  • سارا IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    18 6
    حالا يه چي بگم فضا عوض شه صبح مادرم بيدار کرده که برو سبد کالا رو بگير منم خواب الود رفتم امدني که دربست گرفته بودم مرغه جامونده تو ماشين يارو . به خدا من از جونم سير شدم شما در مورد سبد کالا بحث ميکنين برادر 27 ساله من به خاطر تحريم که داروهاش نميومد مرد .خودشم نامزد بود و با اين قانوني که اقايون مجوزش رو داده حالا نامزدش با يه مرد ديگه حقوق اين رو خرج ميکنه اونم زير خلواراها خاکه ..........................................
  • مهکامه بازرگاني IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    52 4
    من سرپرست خانوار هستم با حقوق 600 هزار تومان . سوال من اينست که بر چه اساسي و به چه کساني سبد کالا تعلق مي گيرد. من به سختي ميتوانم مخارج خود را تا 15 روز اول ماه تامين کنم. بقيه روزها را با قرض گرفتن از ديگران مي گذرانم. چطور اين سبد کالا به من و امثال من تعلق نمي گيرد ولي کساني را مي شناسم که با دو يا سه برابر حقوق بنده و درآمدهاي ديگري که از جاهاي ديگر دارند، به آنها تعلق گرفته . اين روش اصلا بر پايه عدالت پي ريزي نشده است..
  • مهدي نجفي IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    26 5
    با سلام من يک مربي باشگاه هستم که چندل غاز در آمد دارم و به هر چي شما مي پرستيد ماهيانه 130000 تومان پول بيمه مي دهم و 171000 تومان قسط مي دهم و 100000 تومان پول شاگرد باشگاه ميدهم ودر حال حاضر از باقي مانده حساب خود در صندوق ميزان بر داشت مي کنم تا تمام شود و به زودي کفگير به ته ديگ ميرسد جهت اطلاع بخشندگان سبد کالا
  • حمييد IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    19 3
    خداروشکر ب ما ک تعلق نگرفته ولي ماميريم خونه اونهاي ک بهشون تعلق گرفته ميخوريم ناراحتم نيستيم .خودمون داريم عدالتو اجراع ميکنيم ازصبح تاشبم توي صفم نيستم ديشبم پنيرشو خورديم ظهري هم برنجاشو خورديم فقط مرغ وتخم مرغ مونده بزنيم توي معده
  • مرتضي IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    13 1
    جون مادرتون مکان هاي زيادي رو مشخص کنيد مردم له شدن تو صف اي کاش پولشو ميدادين اين طوري مردم به جون هم نمي افتادن
  • هادي IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    6 8
    بي نهايت سپاسگزاريم از دولت تدبير و اميد . خداييش دمتون گرم .امشب بعد از يه مدت طولاني دوماهه يه زرشک پلو تپل زديم بر بدن .(خواهشا هفته اي يک بار سبد کالا بديد) و اينکه حداقل هر ماه يه چيزي گرون نميشه و ملت احتکار نميکنند. بابا مگه يادتون رفته سال هاي قبل ؟يه روز قند نبود يه روز روغن نبود يه روز چايي يه روز برنج و ... .
  • عليرضا IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    38 7
    با سلام بنده سبد کالا به من تعلق گرفته امانوشته شماره کارتم در سامانه تعريف نشده چکار کنم؟
  • دنيا IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    28 0
    سلام وقتي جنسي گران مي شود همه به شعله اش مي سوزند اما حالا که چيزي به رايگان مي خواهيد بدهيد هفت خان رستم را ...... به اميد شناخت واقعي وضعيت اقتصادي مردم کشورمان در دولت اميد
  • رضا IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    31 0
    خيلي ها هستند واجد شرايطي که نوشتين نيستند و دولت آنها را واجد شرايط اعلام کرده وخيلي هستند که واقعا مستحق دريافت سبد کالا هستند دولت براي آآنها را واجد شرايط ندانسته نمونه اش خود من و خيلي از دوستانم کارگر ساده هستيم با حداقل حقوق از دريافت سبد کالا کنار گذاشته شده ايم کساني مثل پزشکان کارمندان و.... که درآمدي ماهيانه بالاي سه چهار ميليون دارند سبد کالا مي گيرند واقعا خوشا به حالمان که چنين دولت دلسوزي داريم که به هميشه به فکر قشر کم در آمد هستند
  • عليرضا IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    10 0
    مادربزرگ من ميگفت :اگه به من سبدکالابدن من برنجشوبابرنج ايراني عوض ميکنم وتخم مرغشوباتخم مرغ رسمي معاوضه ميکنم ومرغ هايش را به فقيران ميدهم ولي وقتي که متوجه شدکه سبدکالابه اوتعلق نمي گيرد خيلي ناراحت شدوگفت:اين سبد کالا فايده اي نداردوشب فشارخونش به 20رفت والآن دربيمارستان بستري شده است
  • مريم IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    9 0
    حميد جان قصه نخور به ماهم که تعلق گرفته هنوز نرفتيم بگيريم بازم به مرام تو که رفتي خونه فاميلاتون پنيرا و برنجاشو زدي به بدنت نووووووووووووووووووش جان
  • داريوش IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    16 0
    نحوه سبد کالا به چه صورت انتخاب شده ؟. چون من يک نيرو قراردادي هستم با حقوق 690000هزار تومان مستعجر هم هستم تعلق نگرفت اما کساني هستند که چند خونه وماشين دارن و خودشون خانمموشون سر کارند با حقوق بالا ولي يارانه سبدکالا به آنها تعلق گرفت . به نظرمن اصلا کارشناسي نشده و عدالت اجرا نشد و تقاضا دارم رسيدگي شود
  • احسان IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    11 1
    چرا درروستاها سبد خانوار پخش نميشه مهش داخل شهره؟
  • دولت تدبير و اميد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    24 1
    اينم از دولت تدبير و اميد با اين همه تدبير و اميد مردم زير پاي همديگه له شدند و فقير فقرا از داغ تعلق نگرفتن سبد ! سکته مي زنند تدبير داره همينجوري ميريزه !!!!!!!!!!!!!!
  • عادل سيف اله زاده IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    9 1
    سلام من اکثر پيام ها رو خوندم نوشته بودن بايد پوا نقد ميريختن به حساب تا کالا ‍‍!!!!اخه ساده ها اين سياست دلت که به دونيا نشون بده که ما به مل اينجوري خدمت ميکنيم
  • مهناز IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    8 6
    آهاي اونايي که سبد گرفتيد:بخوريد و بياشاميد ولي اسراف نکنيد.
  • محمد IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    14 1
    ازدحام وهجوم مردم براي دريافت سبدکالانتيجه ي اجراي سياستهاي غلط اندرغلطي بود که طبقه ي متوسط رابه طبقه ي فرودست ملحق کرد و البته براي جلوگيري ازافزايش نقدينگي يکي از راههاي ممکن، توزيع اجناس اعم از مجاني ويا معوض از يارانه ي نقدي است آشفتگي در روزهاي اوليه ي اجراي چنين برنامه هايي اجتناب ناپذير است.حضرات نميتوانند به اين بهانه ها عقده هاي فرو خورده شان را بگشايند.چاره اي ديگر بايد....
  • محمدجلاير IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    20 1
    طرح سبد کالا بدور از عدالت و تدبيري بود که اقاي روحاني از ان دم ميزد...بهتر بود بجاي اين سبد کالايي به خيلي محترمانه به حساب بانکي افراد همان مقدار پول را واريز ميکردن...تا در اين هواي سرد ملت براي شندرغاز کالا صف نکشن...دولت بهتر است بجاي ادامه اين طرحهاي عوام فريبانه احمدي نژاد و تحقير مردم بدنبال طرحهاي بزرگتر که باعث ايجاد شغل افزايش سطح زندگي و رفاه و ايجاد کرامت واحترام بيشتر مردم بشود باشد...
  • مصطفي IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    12 1
    باسلام چرا ب روستاييان وکارگران.وقشر ضعيف جامعه سبد کالا تعلق نميگيره ايا اينها جز ايران نيستند؟
  • پريا IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    0 4
    به ما تعلق ميگيره چون نتيجه ارسال پيامک اين بود.ولي هنوز به کارت يارانه واريز نشده!!!! چراا؟؟؟
  • شهروند IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    5 1
    اين چه عدالتي هست بايد مثل پارسال (پول يا كالا ) به همه ميدادن به هركس كه يارانه ميگيره - اشتباه كرديم راي داديم .
  • حامد IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    6 2
    سلام خواستم بگم به ما سبد کالا تعلق گرفته ولي اين اصلا عدالت نيست باباي من کارش تو امارات هست و الحمدالله وضعمون خوبه که شناسايي اين افراد سخته ولي خيلي از مردم کارگر و قشر ضعيف تر شاملشون نشده . معلوم نيست امتياز واردات کالا ها به چه کسايي ميرسه و گرنه از هر کي بپرسي ميگه مثل سال قبل نفري 85 تومن ريختن به حساب امسالم همين کارو بکنن خيلي بهتره اين کار توهين به مردميه که بايد ساعت ها تو صف وايسن.... واقعا نميدونم مردم و چي فرض کردن
  • بيکار IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    5 0
    هوالرزاق! کشاورز بودن يعني باور هوالرزاق بودن نه دل خوش کردن به دست هاي بخشنده ديگران!!!!!!!
  • بنده خدا IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    6 1
    خدايا!دمت گرم که هنوزم با اين گروني و تحريم از يک دونه گندم هفتاد دونه به عمل مياري و از هر خوشه هفتاد خوشه ي ديگه... دستانم تا ابد به آبي است که از آسمان فرو ريختي تا به وسيله آن زمين مرده را زنده گرداني. شکر نعمت،نعمتت افزون کند...
  • عليرضا IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    11 1
    باتشکر از همه مسئولين بهتر نبود مبلغ اين کالا به حساب سرپرستان ريخته ميشد
  • بهروزموسوي IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    5 0
    باسلام واحترام احترامااينجانب ساکن شهرستان ايذه استان خوزستان ميباشم وسهميه لشکري رابه فروشگاهي دادن که هيچگونه نظارتي نميشودوتنهابه دادن15عددتخم مرغ بسنده ميکند.کي وکجابايدجلواين بي قانوني رابگيرد. خواهشارسيدگي شود
  • فاطمه.ک IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    9 1
    سلا به قول بعضي ازهموطنان کدوم کارمند زير500ميگيره يکي ازآشنايان ما زن وشوهرکارمندهستن بهشون تعلق گرفته ولي به ماکه شوهرم شاگردخياطي هست وخونه اجاره اي و قسط وام واسه عروسي که 2ساله پيش بوده اين سبدتعلق نگرفته چرابه همه اوناييکه يارانه ميگيرن نميدن عدالت نيست مسولين بافکربيشتراين کاراروپيش ببرين.
  • جواد IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    12 0
    خدا بخير کنه احمدي نژاد رو. تصور کنين روحاني فاز دوم هدفمندي يارانه رو اجرا کنه.ديگه واويلا ميشه
  • فاطمه IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    12 1
    بسيار طرح مسخره اي هست من که زير خط فقر زندگي ميکنم و کمرم شکسته سبد نگرفتم و کساني را سراغ دارم 2تا حقوق يا سه تا ميگيرند ولي تعلق گرفته از اين افتضاح تر نميشود دولت بي انصاف
  • الهام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    18 1
    کارگر ها که از همه بيشتر کار ميکنن ولي بهشون سبد کالا تعلق نگرفته، حتي از بازنشسته هاحقوقشون کمتره اون وقت به اونا تعلق گرفته ولي به کارگر تعلق نگرفته اين اصلا درست نيست.
  • علي IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    8 3
    بهتر نبود به تعداد افراد خانوار سبد كالايي توزيع مي شد . اين روش به عدالت نزديكتر بود.
  • جواد IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    12 1
    سبد کالا به ما تعلق نميگيره چرا.ما شغلمون ازاده
  • خدارحم رخ مبين IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    15 0
    من يک کارگرهستم وسبدکالابه من تعلق نگرفته است وبيمه ندارم کار ندارم
  • حديث IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 6
    من شوهرم عراقي است و فرزندانم شناسنامه ندارند و يارانه ندارند هيچ درامدي هم نداريم بيمه نيستيم و هزارتا مشکل ديگه.......... چرا سبد کالا به ما تعلق نگرفته؟؟؟؟؟
  • محمدرضاروشندل IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    11 1
    اينجانب اعتراض دارم که به اينجانب تعلق نيافته سبد کالا چون من درامدم پائينه ممنون با لا تر ازماها دريافت کردن
  • مرجان IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    16 0
    به نظر من اصلا منصفانه نيست پس کسايي که بيوه هستند و تنها زندگي ميکنن چي؟ من فقط با ماهي45 تومن يارانه زندگي ميکنم. دانشجو هم هستم فقط ميتونم شهريه دانشگاه رو از پدرم بگيرم. خيلي سخته برام. چرا دولت کاري نميکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • دانشجوي IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    26 1
    ما سبد کالا نميخوايم بعد 18 سال درس خوندن و کلي هزينه کردن واسمون کار مهم تره به فرياد اين دانشجو ها برسيد.........................................................
  • مرجان IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    27 0
    واقعا مسخرست. اينم دولته ما داريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متاسفم............
  • مهرداد IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    12 3
    چرابه رانندگان سبدکالا تعلق نگرفته است؟
  • اکبر IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 0
    بمن سبد کالا تعلق نگرفته.منهم يک حقوق بگيره بازنشسته هستم.با کلي مشگلات. مگر چقدر حقوق دارم. دل ما بدست اوريد. از مشگلات ما با خبر شويد. از ان دولت محترم. تقاضا دارم. که .فرق نگذاريد.برايتان ارزوي سلامتي.خواهانم
  • حيدري IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    11 5
    چرا به افراد بيکار جامعه که سرپرست خانوار هم هستند تعلق نگرفته که حدود 20سال سابقه کار دارم در دولت قبل بيکار شده ام چرا تا حالا در مورد افراد بيکار سرپرست خانوارها صحبت نشده که آيا اين طرح نبايد شامل افرادي امثال ما هم باشد اين عدالته؟خواهشا" رسيدگي کنيد. لطفا" پاسخ دهيد
  • زهرا IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    12 1
    کساني که شماره حساب دارند وکارت يارانه ندارند چه بايد بکنند؟باي سبدتعلق گرفته شده؟
  • مهرداد IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    8 1
    تا جايي که ما مبينيم افراد با ماشين هاي آنچناني مي ايستند و سبد کالا ميگيرن . ولي به افراد ضعيف و کارمند و مستخدم تعلق نگرفته . يعني دقيقا برعکس شده . به کارمنداني هم که کارت خود را از روي يارانه کسي ديگه ميگيرن تعلق نگرفته !!!!!!!!!!!!!!!
  • خواهان عدالت IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    9 1
    سلام پدر من رانندس با4تابچه که هرکدوم خرج ميخوان چراسبد کالا به پدر من تعلق نگرفت؟اين همه وضعيت خوب تو جامعه هس اونا گرفتن چرا ما نميتونيم بگيريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهشا رسيدگي بشه اين نهايت بي انصافيه
  • علي IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    19 1
    طبق امار بين 4تا 7 ميليون بيکار داريم اگر نصف اين امار سرپرست خانوار باشند مستحقترين افراد شامل اين سبد نشدند! (از جمله بنده) که با سيلي صورتمونو سرخ ميکنيم .. در حالي که صاحبخونه من با درامد ماهي 3 ميليون فقط از اجاره بها شامل شدند!!! اينهمه تبعيض براي چيه؟
  • بهنام مي گه IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    10 2
    چرابه کشاورزهاوکاگرهاي ساده کم درامد سبدکالا تعلق نمي گيره اين بي عدالتي محضه
  • احمد رضا IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    9 3
    افراد بيکار يا شغل هاي آزاد چگونه بگيرند؟
  • ستاره IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    7 0
    همسر من كارمند قرار دادي رياست جمهوري با حقوق 500 هزار تومان آيا نمي تواند از سبد كالا بهره مند شود در حاليكه ساير عزيزان با حقوقي چند برابر بهره مند شده اند. خواهشا يه فكري هم براي اين قشر كنيد كه آش نخورده و دهان سوخته اند.
  • ياري IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    12 4
    واقعا خدا احمدنزادنگاه داره خوب رييس جهموري بود حالاقدرش مي دونيم
  • اشنا IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    14 1
    اين سبد فقط شامل حال افراد پولدار شده. قاضي که حقوق ماهانه 5 ميليون داره سبد گرفته خدماتي همون اداره که ماهانه 500 هزار تومان حقوق ميگيره سبد نگرفته. عدالتشون واقعا ديدنيه.
  • ناشناس IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    4 5
    دستت درد نکنه دکتر روحاني اينجوري بهتره
  • فضول IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    13 1
    خودتونو مسخره کنين سبدکالا دقيقا مانندسهام عدالت شده يه عده پولدار ميخورن ماهم نگاه ميکنيم.ماکميته امدايم نگرفتيم.
  • نماينده بيش از نيمي از ملت ايران IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    14 2
    تمامي کارمندان دولت و نيروهاي مسلح که حقوق بالاي يک ميليون تومان دارند و همگي داراي ماشين و خونه و درآمد کافي هستند تکليف ما چيه که با حقوق ناچيز کارمزدي از برنج تايلندي استفاده مي کنيم و ماهانه يک عدد مرغ هم نمي تونيم بخريم حتي توان پرداخت بيمه رو هم نداريم که بتونيم خودمونو بيمه کنيم همون به زور پول اجاره خونه رو ميديم اونم تازه سروقت نمي تونيم بديم اين عدالت نمي تونه باشه دين اسلام و عدالت خدا که همه ما مسلمان ها بهش اعتقاد داريم اينگونه نيست ...
  • کاوس IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    8 0
    بازم همه چي به کام پولدارا افرين به اين تدبير و اميد ما که خيلي اميدوار شديم و عجب با تدبير بودن اونايي که فهميدن وضع ما چقدر خوبه کلي حال کرديم که لااقل ميدونن ما چقدر پولداريم جالبه مديران ادارات با حقوقهاي انچناني گرفتن ولي ما که کارگر اداره بوديم نگرفتيم .
  • ميرزاآقاخاني IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    10 1
    با سلام وخسته نباشيد اين سيستم واين کار شما خيلي خوب است وتشکر مي کنم از اين کار باارزش ولي لطف کنيد به کساني که تعلق نگرفته بعدا يه جايي را مشخص کنيد اونها هم بگيرند.
  • فارس رامين IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    6 2
    از طرف پست بانک روستاي بياشوش در شهرستان جوانرود اعلام ميکنم انهاي که بيکار هستن بهشون کالا تعلق نگرفته طبقآمار ثبت نام کنندگان دراين پست بانک37نفر از اين کالا محروم هستن لطفا فکري به حالشان بکنيد
  • علوي IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    11 1
    مگر ما تو جنگل زنده گي ميکنيم اينهمه بانک با زدن چند دکمه ميشه امار ملت رو در اورد اين همه اداره وکارمندان راحت ميشه ميزان حقوق ودرامد ها رو در اورد بيچاره ما روستاييها نه درامد ثابتي داريم نه چيزي
  • بنده خدا IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    12 3
    واقعابايدافرين گفت به اين دولت بابت اينه همه اميد
  • آشنا IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    9 2
    به تعداد نفرات سرپرست خانوار هم نگاه كنيد نه تك سرپرست ها
  • سارا IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    16 0
    باسلام.اين عادلانه نيست ک ب قشر کارگر جامعه سبد کالا تعلق نميگيرد
  • موسوي IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    9 0
    وقتي صداقت درعمل نباشدودنبال سياسي بازي باشيم وفقط خواسته باشيم بادولت قبل لجبازي کنيم ونقاط مثبت آن راناديده بگيريم چوبش رومردم بوسيله توهين تحقيرمي خورند.
  • موسوي IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    10 1
    کسانيکه دردوره احمدي نزادمي گفتندگداپروري به اين سبدهاي توهين آميزوبي برنامه چه مي گويندآياين نوعي گداپروري نيست؟
  • علي IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    17 0
    دولت ما رو مسخره کرده خيلي عالي عدالتو اجرا کرد.چطوري مي خواد جواب حق الناس 70ميليون نفرو بده
  • reza IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    6 7
    دکتر روحاني دولت امييييييييد ما جوانان
  • غريبه IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    11 1
    اين چه عدالتي هست همسر من يک کارگرمعمولي هست...سبد کالا بهش تعلق نگرفته اما توي فک و فاميل و اشناها افرادي ميشناسم که پولشون از پارو ..... سبد بهشون تعلق گرفته واقعا که
  • محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    20 1
    ملت حالا قدر احمدي نژاد رو مي دونن.... هرچي آدم پولداره که حقوق و بيمه و بُن و عيدي و بازنشستگي و... همه چيزش رديفه سبد کالا هم بهش دادن، ولي هرچي بدبخت بيچارست که دستش به جايي بند نيست تو آمار حسابش نميکنن و حقشونو ضايع ميکنن و جديدترين ناعدالتي سبد کالا هم بهشون ندادن.... واقعاً برا اين دولت متاسفم....
  • سيد حسيني IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    6 1
    سلام جالب من کارگر يک اداره ام سبد کالا بهم تعلق نگرفته ولي امروز ريس ادارمون رفت باذوق وشوق سبد شو گرفت واقعا جالبه
  • نرگس IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    4 2
    اصلا سايت معرفي شده بسته است . خواهرم که مطلقه است و سرپرست فرزندش هم بهش تعلق نگرفته واقعا چرا؟
  • راننده IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    8 1
    چرا به قشر راننده که ار صبح تا شب براي معيشت خانواده خود زحمت ميشکند که يعضي از آنها همانند خودم روي ماشين ديگران کار ميکنند و به زور شکم زن و بچه خود را سير ميکنند سبد کالا تعلق نميگيرد و در عوض به کساني تعلق ميگيرد که حقوق بالاي دو ميليون و چند تا ماشين دارند
  • رمضان فاطمي IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    5 0
    باتوجه به کمبودبعضي ازاقلام سبذکالادرفروشگاه ميتوان نصف کالاراازفروشگاه ديگري دريافت کردمثلا برنج و روغن ازفروشگاه 1وبقيه راازفروشگاه 2
  • اکبر IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    14 0
    خدائي من جانباز نيستم اما اونهائيکه مودي جانبازها شدن آيا حاضرن هردوپاهاشون ازشون بگيرن وماهي 5مليون تومان بهشون بدن آيا حاضرميشن چشماشون بگيرن ماهي 100مليون بگيرن مسلما که نه وکجا بودن زمان جنگ خودشون وبچه هاشون را از رفتن به جبهه منع ميکردن حالا هم شدن شيران روزگار وادعاي همه چيز دارن البته نفس کار دولت محترم در اختصاص سبد کالا اشتباه است مگه بقيه از اين خاک سهم ندارن وايراني نيستند
  • سيده اکرم IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    17 0
    با سلام من دانشجو و شوهرم کارگر است چرا به ما تعلق نمي گيره
  • حسن IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    11 2
    خداوکيلي اونايي که شغل آزاد دارن وبيمه نيستن آدم نيستن يا مال اين مملکت نيستن
  • هموطن IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    10 1
    سلام هموطنان سبدکالا بلاي جان مردم شد. تعداد زيادي از پيرزنان که براي گرفتن سبد کالا درجلوي فروشگاه درنوبت بودند براثرازدحام جمعيت جان خودرااز دست دادند. سبدهاي اهدايي دربعضي ازشهرها سوراخ بودند درسبد فقط روغن وبرنج بود چيزديگري نبود .چراسبد کامل تحويل مردم نميشه ان افرادي که سبد دريافت نکردند غصه نحورند والا به سرنوشت بالايها دچار ميشن اما خدانکند عمرتان افزون باشد
  • چه فرقي ميکنه... IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    11 1
    هر جاي دنيا بخوان يه کمکي به ملت شون کنن از بدبخت بيچاره ها شروع ميکنن ولي تو ايران من از پولدارها ومفت خورها... واقعا براي اين بي عدالتي متاسفم.
  • حسين جمهوري IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    9 1
    به چه دليل به باز نشسته ها سبد کالا تعلق نمي گيرد از کساني مي شناسيم که حقوقشان بالا است اما گرفتهاند مگر چه فرقي بين فقير وثروت مند است به خدا که ما خيلي نيازمنديم
  • اکبر IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    15 1
    مثل اينکه کليد اقاي روحاني برروي قفلهاي پولدارها فقط کار ميکنه
  • علي رضا IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    16 2
    چرا به کارمنداي دولت که اين همه حقوق بالا و عيدي و پاداش و مزايا دارن بايد تعلق بگيره ولي به ما کارگراي روز مزد نبايد تعلق بگيره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متاسفم براي اين دولت!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سعيد IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    14 0
    بابا بزرگ من کار افتاده ي ن بيمه ي ن حقوق بگير اخه عدالت بهش تعلق نگيره
  • saed IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    13 1
    من يک کارگر اهن فروشي هستم با دريافت حقوق کم زندگي را به سختي ميگزرانم ايا انصاف است افرادي با حقوق بالا سبد کالا دريافت نمايند لطفا برسي دقيق تري شود
  • حرفم ديگه نمياد IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    16 0
    تو تورم زندگي کني حقوق دولتي نداشته باشي سه تا بچه تو خونه داشته باشي سنت بالا باشه تو منطقه محروم زندگي کني سبد کالا هم بهت تعلق نگيره من نمي دونم اين چه عدالتيه ؟؟؟؟
  • ابراهيم IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    13 0
    دركشوري مسئولين كه دم از عدالت ومسلموني ميزنند وهر روز سر مردم را به صفهاي طويل سرگرم مينمايند چه هدفي دارند!!!براي همه ملت معلوم است!!!در عجبم دولت تدبير به كار فرماي من كه درآمد ميليوني دارد سبد كالا تعلق گرفته ولي به من كه كارگر ايشان هستم سبد كالا تعلق نگرفته معني اين را مي توانيد توضيح دهيد.به اين ميكويند كلاه برداري محض!!
  • محمد IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    15 0
    خواهشا در طرح هدفمند کردن يارانه ها به افراد در مرحله بعد اينطوري کارشناسي نکنيد که واجدين حقشون بسوزه و غير واجدين شاملشون بشه. دو تا همکار که مثل هم هستند يکي شامل سبدکالا شده و ديگيري نشده، مايه تعجبه؟
  • ايراني IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    10 0
    `خيلي جالبه همکار بنده که خودش با زنش نزديک به سه مليون حقوق مي گيرند سبد کالا گرفته انوقت به بنده با حقوق 600هزار تومن تعلق نگرفته ........عدالت ببين چکا رمي کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • جواد IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    9 0
    من نه چبم نه راست.منم ايرانيم.ولي بنازم دولت احمدي ن..که اينگونه مردم رو گدا فرض نميکرد
  • جواد IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    10 0
    تورا بقران با مردم اينجور رفتار نکنيد ملت ايران نجيب زاده اند.يه نگاهي به اطرافتون بکنيد ببينيد کدام کشوري هست که اينگونه مردمش براي خاک وطنش جان خودشو نصار کنه پس فقط به فکر مردم باشيد که اگه روزي تقي به توقي خورد اين مردم هستن که سينه سپر ميکنند نه شما
  • khakhs IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    15 1
    شانسي عدد ميزنن هر چي اومد ميگن بهش سبد کالا تعلق گرفته...اي چه وضعيه واقعا تاسف باره به ما سبد کالا تعلق نگرفته
  • محمدرضا IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    12 1
    اقاي محترم مگرما خارجي هستم که سبد کلا به ما نميدن
  • بي نام IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    9 1
    فکر کنم منظورشون اين بوده افرادي که حقوق بالاي 500000تومن دارن شامل اين سبد ميشن .کسايي که زير اين مبلغ حقوق دارن جزو اين جامعه نيستند. والا خنده داره رئيس جمهور سابق سبدکالا بگيره اما قشر کارگرا هيچ..
  • خدابخش اقبالي IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    5 1
    بنده دانشجوي متآهل هستم و از طرف دانشگاه فرم پر کردم و از طرفي داراي 4 فرزند هستم و کارمند قراردادي با کمترين حقوق دارم زندگي مي کنم و خدا شاهد است در شهر فلاورجان مستآجر هم هستم چرا به من سبد کالا تعلق نگرفته ؟ لطفاً جواب بدهيد
  • mohamad haghshenas IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    3 2
    من زيرنظرتامين اجمتمايي هستم حقوقم زير 500تومان است ولي تاحالاسبدکالا به من تعلق نگرفه است.لطف کنين برسي کنين
  • هاشم اعظم باغبانان IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    2 3
    راننده اژنسم،همکارانم سبدکالاگرفتندامامن نگرفتم،چون سنم ازپنجاه سه ماه گذشته بيمه نشدم،ازهچ جايي حقوق نميگيرم،کل صافي درامدم به ???هزارتومان نميرسد،لطفااقدام نماييد،متشکرم
  • ابراهيم صنوبرکلاتي IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    1 0
    باحقوق 480000تومان کارگرکشتارگاه مرغ به ماتعلق نگرفته خواهشاپيگيري نماييد
  • علي IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    7 0
    از اين سمت چون کارگر هستم کمترين حقوق ميدن(490) بعد اونور ميگن با عيدي و کوفت زهر مار بالاي 500 ميشي سبدکالا نميگيري///// متاسفم برا راي خودم که به تدبير دادم نه به حامي پولدارا
  • ramin IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    5 0
    متاسفم براي برنامه ريزي دولت تدبيرواميد.انگاري ما روستايي ها که انگاري جزوء کشورنيستيم.سبدکالاهم براي پولداره
  • رانا IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    5 0
    پس بيکارا چکار کنند سرپرستايي که بيکارند نه عضو کميتن نه جزئ دولت زن وبچه اونا آدم نيستند از دولت سهم ندارند
  • بنده خدا IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    7 0
    شوهرمن يک کارگرميدان هست ولي نه سبدکالاي اولي به مارسيدنه دومي قشرضعيف بهانه هست ثرمايه دارهادارن مي خورن
  • اکبر بيک پور IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    باسلام.ماچهارنفرخانواريم که بدليل اشتباه مرکزآمار من و بچه دوم که در شهريور92 متولد شد يارانه نقدي داريم و همسروفرزند اول جداگانه . حال گناه ما چيست ؟
  • سميرا IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    4 0
    چرامني که تحت پومشش کميته هستم بايه بچه تعلق نگرفته است چرا..
  • ميلاد IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    4 1
    سلام : مردم اسلامي و مومن بدون هيچ منتي به دولت مشغول زندگي ساده خود هستندولي اين دولت با يارانه سبد کالايي نامنظم و بي عدالتي مردم را عليه اين دولت و نظام تحريک مي کنندخواهشمند است با اين فضايي که در جهان داريم اول برنامه ريزي شود بعد وعده و وعيد دهند با تشکر
  • علي سياستي مقدم IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    3 1
    باوجودشغل ازادودرامدناچيز چرابه من تعلق نگرفته خواهشا بررسي کنيد
  • مهيار IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    5 1
    سلام دولت محترم چرا بي عدالتي را درجامعه رواج مي نماييد بعداز 35 سال ازانقلاب گذشته تاحالا هيچ اطلاعاتي نداريد کارمندان چقدردرامددارد اونهايکه همسرش و خودش کارمند هست سبدکالا تعلق ميگيرد ولي اونهايکه فقط خودش کارمند است سبدکالا تعلق نميگيرد تشکر
  • همشهري IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    6 1
    متاسفم هميشه اونايي بايد بخورن که هميشه ميخورن ولي به بيچاره ها هيچي نميرسه از برنامه ريزي دولت حالم بهم ميخوره !
  • افلاکي IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    5 1
    با عرض سلام و خسته نباشيد بنده از پرسنل تعاوني که سبد کالا توزيع مي کنند مي باشم آيا امکان دارد کارتي که سبد کالا از آن برداشت شده را متوجه شد در صورت امکان جواب بنده را بدهيد چون امروزه اين دردسر بزگي براي ما شده افرادي به ما مراجعه ميکنند وقتي کارت را در کارت خوان مي کشيم موجودي ناکافي است اما صاحب کارت يا ادعا مي کند جاي کارت نکشيده يا و تنها مادر اين مکان کارت جهت سبد کالا گشيده شده خواهش مي کنم من راهنمايي کنيد با تشکر
  • کريم IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    5 0
    با سلام به نظر شما اونايي که بيکارند شغل ندارند سرپرست خانه هستند در هيچ کدوم از قسمت کارگري کارمندي مستمري بهزيستي کميته امداد نيستن . چه خاکي بر سر کنن
  • سهند IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    7 1
    من کارت بانکي نداشتم ولي ازطريق پيامک شامل دريافت سبدکالابا اعلام شماره کارت يارانه شدم وبنده به بانک مراجعه و درخواست کارت رانمودم وکارت ديگري به من دادندحالا که به فروشگاه جهت دريافت سبدکالامراجعه نموده اين کارت خطا ميدهدلطفا"راهنمايي کنيد
  • 123 IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    5 3
    نميدونم اين يعني چي الان بايد چي کار کنم ؟؟؟!!!!!! هموطن گرامي سبد کالا به شما تخصيص داده شده است، ولي شماره کارت شما براي تحويل سبد کالا به سامانه اعلام نشده است.
  • فرهاد IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    6 1
    کارگرساده ومتاهلم وچون تازه خدمت سربازي تموم کردم هيچ کاري ودرامدي ندارم چرابه من سبدکالاتعلق نگرفته ولي به کارمنداتعلق گرفته يه باري بگيدکارگرهاجزو گرفتن سبدکالانيستن
  • حسين IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    5 1
    البته نحوه توزيع سبد کالا خود جاي اعتراض دارد زيرا دريافت کنندگان اين سبد همه از حقوق بگيراندولت هستند درحالي که قشرعظيمي از کارگران داراي شغل ازاد هستند همچون بنده که به‌دليل نداشتن سوابق بيمه ويا تحت پوشش قرار نداشتن يکي از نهادهاي دولتي محکوم ومحروم از سبد کالا هستيم. گاهي با دويست هزارتومان در ماه حقوق زندگي بايد کرد خورسند از چتر عدالت اين دولت که حد اقل از سبد پالايشي اش محروم شديم قطعا از عدالت به دور است