عضو تیم ملی کامپوند پیش از شرکت در مسابقات کاپ آسیا در تایلند گفت: با تمرینات خوبی که پس از بازی‌های آسیایی اینچئون داشتم، تنها برای کسب مدال در مسابقات کاپ آسیا حضور پیدا خواهم کرد.

ملی‌پوش کامپوند: برای کسب مدال به تایلند می‌روم

مجید قیدی در گفت‌وگو باایسنا،خاطرنشان کرد: پس از بازی‌های آسیایی اینچئون با تغییراتی که در روند تمرینات خود داشتم شرایطم از نظر رکوردی خیلی بهتر شده و اگر با مشکل خاصی مواجه نشوم، تنها برای کسب مدال در تایلند تیر خواهم زد. در حال حاضر تیم ملی هماهنگ و یکدستی داریم و کمانداران از نظر رکوردی در شرایط خوبی قرار دارند.

قیدی تاکید کرد: رکوردی که در تمرینات ثبت کردم بالای 700 است. اگر بتوانم این رکورد را در مسابقات تایلند ارتقا دهم، بدون شک کسب مدال دور از دسترس نخواهد بود و قطعا خواهم برد. اولین مدال را در سال 2015 به اسم خود در کامپوند ثبت کنم.

عضو تیم ملی کامپوند با اشاره به این مطلب که هدف اصلی‌ام شرکت در مسابقات جهانی دانمارک است، تصریح کرد: تاکنون سه دوره در مسابقات جهانی تیرو‌کمان شرکت کردم، اما متاسفانه موفق به کسب مدال نشدم، اما در این دوره با تغییراتی که در روند تمرینات و برنامه‌های خود ایجاد کردم، تمام تمرکز و تلاش خود را برای کسب مدال معطوف خواهم کرد و یقین دارم سال 2015، سال موفقیت برای من خواهد بود.

وی در پایان پیرامون این پرسش که با توجه به المپیکی نبودن کامپوند آیا این مساله تاثیری در کاهش عملکرد شما نخواهد داشت؟ خاطر نشان کرد: برای من مهم نیست که در این مسابقات برای کسب سهمیه حضور پیدا کنم یا کسب مدال مهم این است که با حضور موفقیت آمیز در دانمارک استارت المپیکی شدن کامپوند را از سال 2015 شروع کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.