در بخشی از پیام لاریجانی به نصرالله آمده است: تجربه گرانقدر ملت‌های منطقه و کسب پیروزی‌های بزرگ در سال‌های اخیر ثابت کرد که مقاومت گزینه راهبردی در برابر تجاوزات و خوی ددمنشی دشمن صهیونیستی است.

پیام تبریک لاریجانی به سیدحسن نصرالله/ مقاومت گزینه راهبردی ملتها

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه ۲۵ می، سالگرد آزادسازی جنوب لبنان از اشغال صهیونیستها توسط رزمندگان حزب الله لبنان، رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی به دبیرکل حزب الله، این روز را به وی و رزمندگان مقاومت و ملت لبنان تبریک گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است:  

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

وظیفه خود می‌دانم به نیابت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ‌عید مقاومت و آزادسازی و سالروز پیروزی به یاد ماندنی لبنان در برابر دشمن متجاوز و اشغالگر صهیونیستی در سال ۲۰۰۰ میلادی را به جناب عالی، رزمندگان مقاومت و ملت بزرگ و مقاوم لبنان تبریک و تهنیت عرض نمایم.

بدون تردید این پیروزی تاریخی، تنها در سایه الطاف خداوند منان و ایثار و فداکاری‌های رزمندگان غیور مقاومت و پایداری وصف‌ناپذیر ملت بزرگ لبنان حاصل گردید. تجربه گرانقدر ملت‌های منطقه در ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی و کسب پیروزی‌های بزرگ در سال‌های اخیر، به خوبی ثابت کرده است که مقاومت، گزینه راهبردی ملت‌های منطقه در برابر تجاوزات و خوی ددمنشی دشمن صهیونیستی است.

سربلندی و سرافرازی جناب‌عالی، رزمندگان مقاومت و ملت قهرمان لبنان را از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.