۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 288384

قدس ‌آنلاین :با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس شخصی که به علت ناکام ماندن در امر ازدواج قصد ریختن آبروی دختر همسایه خود را داشت ، شناسایی و دستگیر شد .

هتک حیثیت دختر همسایه در فضای مجازی

به گزارش قدس آنلاین ،رئیس پلیس فتا استان فارس از کشف پرونده ای خبر داد که در آن پسری جوان با هتک حیثیت از دختری جوان در فضای مجازی باعث سلب آرامش این خانواده شده بود.

سرهنگ " سيد موسي حسینی" بیان نمود : شاکی که دختری جوان می باشد با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا ادعا كرد مدتی پیش هنگامی که در شبکه اجتماعی فیس بوک در حال گذر بوده است صفحه ای با مشخصات خود نظرش را جلب می کندکه متاسفانه عکس های شخصی با متن های غیر اخلاقی و خلاف عفت عمومی در این صفحه نوشته شده است.

اين مقام انتظامي گفت: با تشکیل پرونده در این پلیس ماموران اقدامات فنی و تخصصی خود را جهت شناسایی فرد سازنده این صفحه آغاز کرده که در ادامه ردپای خواستگار قدیم شاکی که همان متهم می باشد ، مشاهده می شود . وي افزود: پس از احضار متهم ، وی منکر انجام هر گونه عمل مجرمانه ای می شود اما در ادامه با دیدن ادله دیجیتال و مستندات به بزه انتسابی خود اعتراف می نماید .

سرهنگ "حسيني" تصريح كرد: متهم که خود را عاشق شاکی معرفی می کند در اظهارات خود بیان می کند به خاطر این که شاکی نتواند با فرد دیگری ازدواج کند ، با در دست داشتن چندین عکس از وی دست به چنین اقدامی زده است.رئيس پليس فتا فارس هشدار داد: کاربران نباید تصاویر شخصی و اطلاعات هویتی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، زیرا احتمال سوء استفاده قرار گرفتن این اطلاعات توسط افراد سودجو بسیار بالا می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.