رئیس کمیته امنیت ملی مجلس با بیان اینکه با خروج آمریکایی‌ها از میز مذاکره مشکلی نداریم، گفت: مذاکرات به نتیجه نرسد برگ برنده دیگری را رو می‌کنیم.

مذاکرات به نتیجه نرسد برگ برنده دیگری را رو می‌کنیم/ با خروج آمریکایی‌ها از میز مذاکره مشکلی نداریم
به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تهدیدهای غرب و آمریکایی‌ها مبنی بر ترک میز مذاکره اظهار کرد: مذاکرات به نتیجه نرسد برگ برنده دیگری را رو می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برگ‌های برنده زیادی را برای رو کردن در برابر حریف غربی دارد، تصریح کرد: مهم‌ترین برگ برنده ما در وضعیت کنونی در حوزه هسته‌ای این است که امروز توانسته‌ایم به غنی‌سازی 20 درصد دست پیدا کنیم و برای تولید و تجهیز زیر دریایی‌های هسته‌ای، تجهیزات نظامی، بخش‌های صنعتی، انرژی و تکنولوژی نیاز به انرژی هسته‌ای داریم پس تحقیق و توسعه دانش هسته‌ای خود را ادامه می‌دهیم.

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس با بیان اینکه به نتیجه نرسیدن مذاکرات سبب می‌شود تا جمهوری اسلامی ایران این برگ‌های برنده را نشان دهد، اعلام کرد: در حال حاضر مذاکرات به نیمه راه رسیده و آنچه که در این میدان رقم خورده برتری یافتن منطق جمهوری اسلامی ایران در این عرصه است.

وی با بیان اینکه امروز مذاکرات سبب شده تا رسانه‌ها و افکار عمومی دنیا متوجه حقانیت ملت ایران شوند، اضافه کرد: این مسئله سبب شده تا امروز اجماع جهانی در زمینه تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران شکسته شود.

محسنی‌ثانی با بیان اینکه مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه به نتیجه نرسد توسعه برنامه صلح‌آمیز کشور ادامه خواهد یافت، یادآور شد: امروز دانش و توانایی غنی‌سازی 20 درصد و بیش از آن برای ما دور از ذهن نیست و این یک منحنی مستقیم برای ماست.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر ترک میز مذاکره ادامه داد: با خروج آمریکایی‌ها از میز مذاکره مشکلی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه خروج آمریکایی‌ها از میز مذاکره پایان دنیا نیست، ادامه داد: هر کس میز مذاکره را ترک کند خودش باز خواهد گشت کما اینکه ما در گذشته هم دیدیم برخی کشورهای اروپایی سفارتخانه‌های خود را بستند و رفتند و باز با التماس و اجازه بازگشتند.

محسنی‌ثانی با بیان اینکه ترک میز مذاکره توسط طرف‌های غربی تفاوتی به حال جمهوری اسلامی ایران نمی‌کند، گفت: ما اعلام کرده‌ایم که حقوق ملت ایران نباید قربانی زمان شود و تا هر وقت که نیاز باشد برای یک توافق خوب در میدان مذاکره هستیم و پایبندی هم به ضرب‌الاجل‌های کسی نداریم و قطعا هر کس این میدان را ترک کند خودش ضرر می‌بیند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    3 0
    امیدورام که تیم هسته ای بیشتر توکل اش به خدا و ملت باشد تا راضی کردن دشمن این ملت که هنوز دستان پلیدش در خون جوانان این وطن رنگین است
  • شهروند IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    5 0
    شما را به خدا امورات تخصصی رابه اهل فن واگذار نماییدهر کس از خواب بلند میشه حرفی میزنه از اوضاع مردم هم حرفی بزنید
  • قلی IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    6 0
    مسولیین لایق ماانقدر تلاش میکنن که ثابت کنن برنامه هسته ای ما صلح امیز بوده و برای هیچ کس خطری محسوب نمیشه اونوقت این اقا از غنی سازی 20 درصد بعنوان برگ برنده نام می بردو آنرا بعنوان تهدید برای دشمن قلمداد میکنه یکی توجیهش کنه .
  • محمد IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    1 2
    شما لطف افاضه فضل نکن.....
  • جوادي IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    3 0
    اولا غني سازي 20% برگ برنده بود .امروز مراسم ختمش هم يادمان رفته . دوما افكار عمومي جهان تحت تاثير رسانه هاي صهيونيستي است نه اين فرمايشات داخلي فلذا زماني تغيير مي كند كه دشمن من و شما بخواهد آنگونه هم كه او مي خواهد . ثانيا از اين به بعد ماييم و توجيهات آسمان و ريسماني براي اينكه ثابت كنيم آنچه گرفتيم بيشر از آني است كه داده ايم . رابعا كاش نمايندگان ما غير تخصص مرتبت با رشته تحصيلي ، يك دوره سياست و روايط بين الملل را هم در حين نمايندگي بصورت آموزش حين خدمت ببينند ، تا كمي مغز دار تر اظهار نظر كنند .