قدس آنلاین: معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: جاده زائران پیاده امام رضا(ع) به طول ۴۵ کیلومتر و در دو فاز ساخته می‌شود که فاز نخست آن تا ۶ ماه آینده به اتمام می‌رسد.

عملیات ساخت فاز نخست جاده زائران پیاده امام رضا(ع) تا ۶ ماه دیگر به پایان می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: برنامه‌های ارائه شده در رابطه با دور دوم سفرهای تابستانی در ستاد خدمات سفر استان به تصویب رسید و فعالیت‌های این ستاد از عید سعید فطر آغاز می‌شود تا 31 شهریور ماه ادامه می‌یابد.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک تقویم سالانه زیارت را تدوین و تأیید می‌کنیم تا طرح مبدأ به مبدأ زیارت زائران بارگاه منور رضوی را در طول سال مدیریت کنیم، البته این مدیریت در ایام خاص سال به صورت ویژه خواهد بود.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کلنگ‌زنی فاز نخست جاده زائران پیاده را با حضور استاندار خراسان رضوی در قدمگاه داشتیم و عملیات ساخت این در دو یازده کیلومتر شروع شده و تاکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ظرف 6 ماه آینده کار ساخت این 22 کیلومتر به اتمام می‌رسد.

واحدی تصریح کرد: برای اجرای فاز دوم جاده زائران پیاده امام رضا(ع) و ساخت 23 کیلومتر باقی‌مانده این جاده به دنبال تأمین و دریافت اعتبارات تکمیلی هستیم تا کار ساخت این مصافت باقی‌مانده هم آغاز شود و برابر وعده داده شده در ایام شهادت امام رضا(ع) در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی تأکید کرد: این جاده به مصافت 45 کیلومتر است و قدمگاه را به ملک‌آباد متصل می‌کند و ادامه راه زائران پیاده امام رضا(ع) از مسیر ملک‌آباد به مشهد (جاده قدیم نیشابور) خواهد بود.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: به دنبال افزایش موکب‌ها و مکان‌های اقامتی، پذیرایی، بهداشتی و درمانی زائران پیاده امام رضا(ع) هستیم تا در صورت نیازها آنها به هرکدام از این موارد، دسترسی آسان و راحتی داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.