قدس آنلاین: روز گذشته مهر تایید دیگری بر تاریخچه غنی کداک در بازار تولید محصولات مرتبط با عکاسی و فیلم‌برداری بود. این شرکت از ۴۵ کیلوگرم دینامیت استفاده کرد تا ساختمان ۹۲ ساله موجود در Rochester نیویورک را خراب کند.

کداک ساختمان ۹۲ ساله فیلم‌های عکاسی اش را با خاک یکسان کرد

به گزارش گروه خواندنی های قدس آنلاین، این ساختمان که از آن به‌ منظور تولید مواد مورد نیاز برای تولید فیلم‌های دوربین استفاده می‌ شد در چیزی کمتر از ۲۰ ثانیه به ۱۵۰۰ تن بتون و فولاد تبدیل شد. این در حالی است که بازدید کنندگان زیادی نیز این صحنه را تماشا می کردند.

لازم به ذکر است که از سال ۲۰۰۳ شرکت کداک چیزی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار را به ‌منظور بر پا کردن ۴۵ ساختمان صرف کرده است. این مجموعه اقتصادی اکنون مجددا طراحی خواهد شد تا به شرکت‌های دیگر امکان استفاده را بدهد.

در دوران اوج کداک در بازار عکاسی و فیلم‌ برداری بیش از ۵۰ هزار کارمند در این ساختمان‌های بنا شده در Eastman Business Park کار می‌کردند اما این تعداد  در این دوران افول شرکت به چیزی در حدود ۱۰۰۰ نفر رسیده است. ساختمان دومی که در این پارک حاضر است همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و مقری برای تولید استات مورد نیاز برای فیلم‌های تولیدی کداک خواهد بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.