قدس آنلاین: معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با تأکید بر کیفیت بخشی برنامه ها و فعالیت های دهه کرامت در این استان گفت: ۷۱۸ نقطه جهان میزبان جشن های مردمی دهه کرامت هستند.

 ۷۱۸ نقطه جهان میزبان جشن های مردمی دهه کرامت هستند

به گزارش قدس آنلاین: محمد حسن واحدی در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی جشن های دهه کرامت (عید رضوی) افزود: تمام دستگاه های اجرایی باید برای ارائه برنامه ها و فعالیت های با کیفیت مطلوب در دهه کرامت تلاش کنند.

وی گفت: برای این منظور شهرداری مشهد باید طی برنامه ای منسجم، بیش از سال های گذشته به آذین بندی و آراستگی شهر در ایام دهه کرامت به ویژه سالروز میلاد پربرکت حضرت امام رضا (ع) بپردازد.

جانشین رییس ستاد جشن های رضوی خطاب به مسوولان دبیرخانه شورای هماهنگی و برنامه ریزی جشن های دهه کرامت (عید رضوی) اظهار کرد: تمام برنامه های دستگاه های اجرایی باید هرچه سریع تر جمعبندی و به استاندار این استان ارائه شود.

واحدی همچنین از دستگاه های عضو این شورا خواست عناوین پروژه های عمرانی آماده بهره برداری دستگاه ها را هرچه سریع تر به این دبیرخانه ارائه نمایند تا برنامه ریزی برای راه اندازی آن در ایام دهه کرامت انجام شود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی بر همگرایی، انسجام و وحدت رویه در برنامه های این دهه تاکید کرد و گفت: صدا و سیمای استان همسو با دیگر اعضای این ستاد عمل کرده و بسته ویژه ای را شامل برنامه های تولیدی و خبری با عنوان ویژه برنامه های دهه کرامت ارائه نماید.

وی ادامه داد: دستگاه های عضو در برنامه ریزی های خود سعی کنند نگاه کلی به استان داشته و برنامه ها و فعالیت های خود را تنها معطوف به مشهد ننمایند.

وی همچنین خواستار ایجاد موج تبلیغاتی عظیم در حوزه برنامه ها و فعالیت های دهه کرامت در این استان شد و افزود: از دستگاه های عضو انتظار می رود در راستای ترویج و تثبیت فرهنگ رضوی و اثرگذاری آن در زندگی مردم با تمام امکانات گام بردارند.

واحدی گفت: ۷۱۸ نقطه جهان میزبان جشن های مردمی دهه کرامت هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.