سینا حسینی : کارلوس کی روش هفته آینده پس از یک مرخصی طولانی که در نوع خود بی نظیر بود، به تهران بازخواهد گشت تا فعالیت خود را مجدداً از سر گیرد، ...

 کی روش حتی فهرست تیم ملی را هم ننوشت!

 هرچند هنوز برنامه های تشکیل اردوی تیم ملی به صورت رسمی از سوی کادر فنی اعلام نشده است، اما گفته می‌شود پاسپورت بیشتر بازیکنان مورد نظر برای سفر به هندوستان توسط فدراسیون فوتبال جمع آوری شده است.

بر اساس اخبار تأیید نشده باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، نفت تهران دارای بیشترین ملی پوش در فهرست جدید کادر فنی تیم ملی هستند، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن، صبای قم و راه آهن تهران هم در این فهرست نمایندگانی دارند، اما تعداد نمایندگان آنها زیاد چشمگیر نیست به همین دلیل انتظار می‌رود با اعلام اسامی تیم ملی مربیان این باشگاه ها دوباره علیه کادر فنی تیم ملی موضع گیری کنند تا به این ترتیب از حقوق بازیکنان خود دفاع کنند.

اما نکته بسیار مهم و بحث برانگیز در خصوص فهرست مذکور تیم ملی برای بازی با هندوستان و گوام این است که گفته می‌شود، کارلوس کی‌روش هیچ نقشی در انتخاب بازیکنان تیم ملی نداشته است، بلکه دستیاران او بازیکنان شاغل در لیگ برتر را انتخاب کردند. شایع شده است کارلوس کی‌روش به دلیل عدم حضور در ایران و بی اطلاعی از وضعیت آمادگی بازیکنان شاغل در لیگ برتر ماموریت انتخاب بازیکنان تیم ملی را به دستیارانش محول کرده است تا آنها به جای او نفرهای دعوت شده به اردوی تیم ملی را معرفی کنند.

 البته دستیاران کی روش در حاشیه بازدید از تمرین یکی از تیم های تهرانی به یکی از مربیان لیگ برتری گفته اند ما فهرست نهایی را با کی‌روش چک خواهیم کرد، اما به نظر می‌آید این موضوع برای جلوگیری از انتقادهای مخالفان کی روش است، چون فهرست اصلی هفته گذشته به سفارت هندوستان ارسال شده است.

با وجود اینکه امیر حسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال منکر این خبر می‌شود، اما از آنجا که فدراسیون فوتبال اسامی بازیکنان تیم ملی را برای اخذ ویزا به سفارت هندوستان در تهران ارایه داده است، می‌توان دریافت که فهرست جدید تیم ملی بدون نظر کی روش تنظیم شده است. یک فرد نزدیک به کادر فنی فدراسیون فوتبال در این زمینه به خبرنگار قدس می‌گوید:« زیاد هم غیر طبیعی نیست که کی روش نقشی در انتخاب بازیکنان دعوت شده به اردو نداشته باشد، چون دستیاران وی اشراف بیشتری بر عملکرد بازیکنان تیم ملی داشتند، از این رو نباید کی روش را بابت این مسأله سرزنش کرد.»

وی که تمایلی به ذکر نامش نداشت، در ادامه افزود:« ترکیب مورد نظر کی روش برای این دو بازی کاملا مشخص است، دستیاران او نام بازیکنان ثابت ترکیب تیم ملی را آماده کردند و فهرست را در اختیار فدراسیون قرار دادند؛ از طرفی چند بازیکن دیگر هم که در هفته های نخست لیگ پانزدهم عملکرد خوبی داشتند به این تعداد نفرها اضافه شدند تا فهرست تیم ملی برای بازی با هندوستان و گوام آماده شود، حالا این کار را هم کی‌روش می‌تواند انجام دهد، هم دستیاران او، پس زیاد نباید از این موضوع تعجب کرد.»

در همین حال محسن معتمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار قدس اعلام کرد، اردوی تیم ملی به احتمال بسیار زیاد از روز پنجم شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد. این مرحله از اردو تا روزیازدهم شهریورماه در کمپ تیم‌های ملی ادامه خواهد داشت تیم ملی سپس روز دوازدهم با گوام بازی خواهد کرد، پس از بازی با گوام تیم ملی به هندوستان خواهد رفت و تا روز 17 شهریورماه اردوی تیم ملی در این کشور برپا خواهد بود که بلافاصله پس از بازی با هندوستان کاروان تیم ملی به تهران برمی گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.