نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه برخی می‌خواهند کشور پایگاه استعمار پیر شود، گفت: در حقیقت سفارتخانه انگلیس در همه کشورها، سفارتخانه نبوده بلکه لانه جاسوسی و لانه شیطنت بوده است.

برخی می‌خواهند کشور پایگاه استعمار پیر شود/ سفارت انگلیس لانه جاسوسی و شیطنت است
به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به جریانات جدید پیش آمده در زمینه بازگشایی سفارت انگلیس اظهار کرد: آن چیزی که مسلم بوده سفارت انگلیس در طول فعالیت‌هایی که چه در ایران و چه در سایر کشورها داشته نشان داده که همواره مجموعه‌ای کاملا همراه با شیطنت و مفسده در همه کشورها بوده است.

وی افزود: در حقیقت سفارتخانه انگلیس در همه کشورها، سفارتخانه نبوده بلکه لانه جاسوسی و لانه شیطنت بوده و ما هم هر چه در تاریخ جستجو می‌کنیم و به عقب بازمی‌گردیم چیزی جز شیطنت و مفسده از این روباه پیر نمی‌بینیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ارتباط با انگلیس و بازگشایی سفارت نه تنها در زمان کنونی بلکه در هیچ زمانی از تاریخ برای ما منفعتی به همراه نداشته است، یادآور شد: چه قبل و چه بعد از انقلاب مردم ما فراموش نمی‌کنند و یادشان نمی‌رود که انگلیس در ارتباطاتش همواره به دنبال تحقیر، شیطنت و آسیب‌های جدی سیاسی و اجتماعی برای این مردم بوده است.

پژمانفر تصریح کرد: امیدواریم وزارت امور خارجه ما در بازگشایی این سفارت تدابیر لازم را اتخاذ کرده باشند نه اینکه بازگشایی سفارت به گونه‌ای باشد که پس از مدتی مجددا شاهد شیطنت‌هایی از این استعمارگر پیر باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه جریانی در کشور تلاش می‌کند، زمینه حضور کسانی را در کشور فراهم کند که چه در گذشته و چه حال آسیب‌های فراوان بر ما وارد کرده‌اند و از این حیث مجلس بسیار نگران است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: چند موضوع اخیر نظیر فعالیت شبکه بی. بی. سی، حضور برخی افراد جنایتکار در کشورمان که مسبب خون‌های آلوده بودند و همچنین بازگشایی سفارت انگلیس و این لانه فتنه و جاسوسی نشان می‌دهد که جریانی به دنبال این است تا کشور را پایگاه استعمار پیر قرار دهد.

پژمانفر با تاکید بر اینکه مجلس و به ویژه کمیسیون فرهنگی پیگیر فعالیت بی. بی.سی در کشور بوده و در زمان مناسب نتایج را اعلام می‌کند، گفت: نمایندگان نیز در زمینه اتفاقات پیش آمده نگران هستند و در زمان لازم نتایج را اعلام می‌کنند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.