مسعود عباسی : شاهرخ سبک دست ، عضو خبرساز هیات مدیره استقلال در تازه ترین اظهارنظر خود ادعا کرده است ...

احتمال مدیرعاملی «سبک دست » در استقلال !

 از ابتدای فصل جاری تاکنون نزدیک به 3 و نیم میلیارد تومان به مجموعه باشگاه استقلال کمک مالی انجام داده که این مبلغ توسط مدیریت باشگاه هزینه شده است اما مسوولان باشگاه استقلال همچنان از بدقولی اسپانسر باشگاه گلایه دارند.

به جز این مبلغ گفته می شود وزارت ورزش و جوانان نیز کمکی 3 میلیاردی به مجموعه استقلال داشته است که با احتساب کمک 3 و نیم میلیاردی سبک دست مدیران این مجموعه نزدیک به 6 و نیم میلیارد تومان بودجه در اختیار داشتند اما با این حال مشخص نیست چگونه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره از بی پولی باشگاه سخن می گویند! هرچند ماجرای کمک 3 میلیاردی تا به امروز از سوی مسوولان وزارت ورزش تایید نشده است اما مصاحبه ایرج ندیمی نماینده مجلس در این رابطه نشان می دهد وزارت ورزش چنین اقدامی را انجام داده است آن هم بدون قانونی!

منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش و جوانان که از شرایط کنونی باشگاه استقلال به هیچ وجه رضایت ندارند  در واکنش به این اتفاقات اخیر قصد دارند، به زودی در سیستم مدیریتی باشگاه تغییرات را اعمال کنند چون عقیده دارند با تغییر مدیرعامل بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد. از آنجا که نماینده اسپانسر استقلال از گزینه های مورد وثوق وزارت ورزش به شمار می‌رود بعید نیست که شاهرخ سبک دست به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شود. منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش و جوانان مدعی اند به سبک دست توصیه شده همچنان در این مجموعه باقی بماند تا وزیر درباره مدیرعاملی احتمالی او تصمیم گیری کند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.