پیشنهاد سردبیر

جنبش انصار الله یمن با تاکید بر اینکه ملت یمن مصمم به متوقف کردن تجاوزات داعش بزرگ و شکستن هیبت دشمن در عمق خاکش است تأکید کرد، تحولاتی در روزهای آینده روی خواهد داد که جهانیان را شگفت زده و مستکبران را مبهوت خواهد کرد.

تحولات روزهای آینده جهانیان را شگفت زده خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازپایگاه خبری شبکه العالم، "یوسف الفیشی" مرد دوم جنبش انصار الله یمن در مطلبی با عنوان " تنها گزینه" نوشت:ارتش ، کمیته های مردمی و ملت بزرگ ما در راه خدا می جنگند و وارد میدان دفاع مقدس و مقابله با آمریکا و کشورهای مورد حمایتش در منطقه شده اند کشورهای مستکبری که به یمن تجاوز می کنند و جان ، مال و ناموس مردم و حاکمیت و اقتصاد کشورش را برای خدمت به رژیم اسرائیل هدف گرفته اند رژیمی که نگرانی خود از انقلاب 21 سپتامبر 2014 یمن را علناً اعلام می کند.

انقلاب 21 سپتامبر 2014 یمن باعث سرنگونی مزدوران اسرائیل در یمن شد و زمینه آزادی و استقلال ملت را فراهم و این کشور را از یوغ اقتصادی ، سیاسی ، نظامی ، امنیتی و فرهنگی استکبار رهانید.

آزادیخواهی ملت یمن علت اصلی آغاز تجاوز تمام عیار استکبار است، تجاوزی که از شش ماه پیش تاکنون همچنان ادامه دارد و با محاصره اقتصادی ظالمانه و کثیف و سکوت جامعه جهانی همراه شده است و این در حالیست که زنان و کودکان و بخشهای درمانی ، آموزشی و رسانه ای و همه زیرساخت ها ، مراکز اقتصادی و همه تأسیسات حیاتی به آماج حملات متجاوزان تبدیل شده است و متجاوزان به هیچ یک از قوانین الهی و انسانی پایبند نیستند و وحشیگری آنها در میان حیوانات درنده نیز دیده نمی شود.

ملت یمن قهرمانانه در برابر متجاوزان ایستاده اند و به دفاع فداکارانه از کشور خود می پردازند و در برابر خود تنها یک گزینه می بینند و آن گزینه هم حمله به عمق خاک دشمن است زیرا این گزینه تنها گزینه برای متوقف کردن تجاوزات و شکستن هیبت متجاوز است.

ملت یمن پس از شش ماه قربانی دادن و بمباران شدن به این گزینه رسیده است.

ملت یمن مصمم به متوقف کردن تجاوزات داعش بزرگ و شکستن هیبت دشمن در عمق خاکش است زیرا جامعه جهانی در قبال کشتار ملت و تخریب زیرساخت های یمن سکوت کرده است.

تحولات بزرگی در روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد که جهانیان را شگفت زده و مستکبران جهان را مبهوت و حیران خواهد کرد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنده خدا IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    46 1
    خدا بهشون کمک کنه - تنهای تنها و فقط خدا
  • بیات IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    3 0
    خداوند یار و یاور شما باد
  • سرمشهدی IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    4 0
    به امید خدا انصارالله پیروز است.با ارتش اجاره ای ال سعود به زودی برعلیه خودشان می جنگن .لشکر کشی روسیه به سوریه واحداث پایگاه نظامی درسوریه وبحران داخلی ترکیه میتونه شوک بزرگی به ال سعود وارد کنه
  • ناشناس IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 4
    شما که این گزینه را تا حالا پنهان داشتی و مردم را گذاشتی بخاک و خون بکشن ، چه جنایت بزرگی را بر ملت خود کردی و استفاده نکردی؟ این ناتوانی شماست .
  • مجید IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    5 0
    ان شاءالله پیروز خواهید شد
  • مخالف IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    4 0
    مرگ بر سعودی
  • مردم IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    1 0
    مسخره خودتانید-یکبارمردم رافریب میدهیدده باصدباربالاخره رسواشدید
  • asad IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    4 0
    به نام خدا پیروز آنها آرزوی هر انسان به معنا انسان است.
  • احمد IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    7 0
    انشاالله خداوند نصرت دهد.
  • ساروی ریکا IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    10 1
    یمن آرزوی ما را برآورده کن و آن انهدام دولت عربستان. انشا الله
  • رحمان IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    19 0
    ان شاءالله تعالی
  • من یک ایرانی هستم IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    در اینکه آل سقوط نجس ترین قوم بر روی زمین است شکی نیست. ولی چرا ما ایرانی ها و مخصوصا سازمان حج و زیارت باید هزار و دویست میلیارد تومان پول این مملکت رو بدن به این وهابی های نجس که باهاش سلاح بخرن. از یک طرف گلوی خودمان را پاره میکنیم که مرگ بر آل سعود و از آن طرف به عنوان یک اسپانسر داریم ازشون حمایت مالی میکنیم. با دستانی آغشته به خون کودکان یمن می رویم زیارت خانه خدا!!! امام خمینی زمانی که این نجاسات عالم و این پشم الدین ها زائران ایرانی را به شهادت رساندن با قاطعیت تمام حج را حرام اعلام کردند برای چند سال. ولی سازمان حج و زیارت با ثبت نام حدود هفت میلیون و گرفتن میانگین 15 میلیون از هر نفر ببینید چه پولی از ایران را بلوکه کرده!! متنفرم از شعار زدگی. میگوییم مرگ بر اسرائیل آنوقت اکثر ما نوشابه های برند این رژیم منحوس را به خورد خانواده هایمان میدهیم. امید دارم منتشر کنید. یا علی (ع)
  • من یک ایرانی هستم IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    چرا امسال پول زیارت خانه خدا را جمع نکردیم به مردم مظلوم یمن کمک کنیم؟!! راستی چه شد قضیه تجاوز به حرمت دو جوان ایرانی؟!! چه زود فراموش میکنیم! آن دو ملعون سعودی اعدام شدند؟! یا سیاست تقیه اجازه اجرای حدود الهی را هم از ما ملت مسلمان گرفته است!یا مرتضی علی خودت به داد ملت مظلوم یمن برس چرا که ما را شعار زدگی بدجوری زمین گیر کرده! خودت به داد کودکان غرق در خون یمن برس که عشق زیارت خانه خدا بد جوری ما را زمین گیر کرده! پروردگار عالمیان خودت پولهایی را که ما به کلید داران خانه ات میدهیم بی اثر کن. خدایا این همه خلوص و صفای دل را برای زیارت خانه ات حتی به قیمت به خاک و خون کشیده شدن شیعیان مولا در یمن از ما پذیرا باش!