قدس آنلاین: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند و از این تعداد ۱۸۰ هزار نفر زن سرپرست خانوار و ۵۸ هزار نفر نیز در صف نوبت هستند.

۵ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند

به گزارش قدس آنلاین، انوشیروان محسنی‌بندپی صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی که در تالار همدم مؤسسه خیریه فتح‌المبین برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تبصره 16 بودجه 94، هزار میلیارد تومان اعتبار به سازمان بهزیستی اختصاص داده شده که تاکنون 10 درصد آن در اختیار قرار گرفته و برابر اعلام بانک‌های عامل تا پایان آبان ماه هم 50 درصد دیگر اختصاص می‌یابد و 40 درصد باقی مانده نیز تا پایان سال به حساب این سازمان پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 5 میلیون و 100 هزار نفر تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند، افزود: از این تعداد 180 هزار نفر زن سرپرست خانوار و 58 هزار نفر نیز در صف نوبت هستند.

محسنی‌بندپی گفت: 48 هزار مددجو تحت حمایت اداره کل بهزیستی خراسان رضوی هستند و از این تعداد 17 هزار نفر زن سرپرست خانوار بوده و 6 هزار نفر هم در صف نوبت هستند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به راه‌اندازی سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی، عنوان کرد: تمامی کارهای سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی انجام شده و در انتظار تصمیم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستیم.

محسنی‌بندپی تصریح کرد: سازمان بهزیستی برای 8900 شغل هدفگذاری کرده و اشتغال 36 هزار نفر از افراد جامعه هدف در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: 227 مرکز مشاوره خصوصی در کل کشور با سازمان بهزیستی همکاری دارند و کسانی که نیازمند آزمایش تشخیصی هستند به آژمایشگاه مخصوص معرفی می‌شوند و اگر فرد توان پرداخت هزینه‌های درمانی را نداشته باشد سازمان بهزیستی از وی حمایت لازم را خواهد داشت.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.