خالد مشعل و اسماعیل هنیه رییس و نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) شهادت شهروندان بی گناه در انفجارهای تروریستی انتحاری محله عین السکه منطقه برج البراجنه در ضاحیه جنوبی بیروت را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت و تعزیت گفتند.

خالد مشعل و اسماعیل هنیه به دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت گفتند

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، خالد مشعل در تماس تلفنی با سید حسن نصرالله انفجارهای تروریستی انتحاری شامگاه پنجشنبه در منطقه برج البراجنه ضاحیه جنوبی بیروت را به شدت محکوم و از جانب خود و جنبش حماس، شهادت انسان های بی گناه را تسلیت گفت.
وی تصریح کرد: ملت فلسطین ضمن اعلام همبستگی با ملت لبنان در کنار این ملت در رویارویی با مصیبت های دردناک قرار دارد.
خالد مشعل همچنین برای لبنان ثبات و امنیت را از خداوند مسالت کرد و از رهبران سیاسی لبنان به خاطر بینش بالای آنها در خنثی کردن توطئه بدخواهانی که به دنبال فتنه انگیزی میان دو ملت لبنان و فلسطین هستند، تقدیر و تشکر کرد.
مشعل و هنیه در تماس های تلفنی جداگانه با نبیه بری رییس مجلس و تمام سلام نخست وزیر این جنایت تروریستی را به شدت محکوم و با مردم لبنان ابراز همبستگی و همدردی کردند.
خالد مشعل در این تماس های تلفنی بر اهمیت برقراری ثبات و امنیت در لبنان تاکید و از مقامات سیاسی لبنان به خاطر بینش بالای آنها در خنثی کردن توطئه بدخواهانی که به دنبال فتنه انگیزی میان دو ملت لبنان و فلسطین هستند، تقدیر و تشکر کرد.
گروه تروریستی تکفیری داعش مسئولیت انفجارهای تروریستی انتحاری شامگاه پنجشنبه گذشته در برج البراجنه ضاحیه جنوبی بیروت را که بر اساس آخرین آمار 44 تن شهید و بیش از 240 تن زخمی شده اند، برعهده گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.