قدس آنلاین – سبزوار : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شهید مدرس یک الگوی جهانی در حوزه مبارزه با ظلم و ستم در مجلس است.

شجاعت از بارزترین ویژگی های شهید مدرس بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار دکترمحمدرضا محسنی ثانی که در جمع خبرنگاران این شهرستان سخن می گفت با بیان اینکه مدرس شخصیتی بصیر، آگاه و مدبر بودو نمایندگی مجلس را جایگاهی برای خدمت به مردم می دانست افزود : این شهید والا مقام با قدرت در برابر ظلم رضاخان و توطئه جمهوریت ایستاد و هیچگاه سیاست و دیانت را از یکدیگر جدا نمی دانست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مدیون تفکرات شهید مدرس است، ادامه داد : مجلسی که مدرس برای برپایی آن تلاش داشت امروز در نظام جمهوری اسلامی محقق شده و وظیفه کسانی که به نمایندگی از مردم به مجلس پا می گذارند ادامه راه و روش شهید مدرس است.

نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه وظیفه نماینده مجلس خدمت صادقانه به مردم و پیگیری امور آنان در سطح کلان است، تصریح کرد : جایگاه نمایندگی دارای حساسیت بالایی است و مسئولان و نخبگان وظیفه دارند تا مردم را نسبت به اهمیت رایی که می دهند آگاه کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با بیان اینکه مجلس عصاره ملت و سنگر مهمی برای جلوگیری از تحرکات دشمن و محل تظلم خواهی است،اظهار داشت : شجاعت از بارزترین ویژگی های شهید مدرس بود و نمایندگان مجلس در پیگیری امور باید از وی الگو بگیرند.

وی یادآورشد: شهید مدرس در مجلس دوران طاغوت با عزت از حقوق ملت دفاع می کرد چرا که مجلس به عنوان یک رکن در راس امور کشور دارای جایگاه ارزشمندی است و نوع نگاه نمایندگان در این حوزه باید منطقه ای و فرامنطقه ای باشد.

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که عده ای با نزدیک شدن به زمان انتخابات با دادن وعده های پوچ و توخالی سعی در جلب آرای مردم را دارند و این نوع کارها در حقیقت توهین به رای مردم است و این افراد در حقیقت قانون را زیرپا می گذارند.  /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.