قدس آنلاین- تبریز: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا گفت: یکی از بسترهای نفوذ دشمن مسئله انتخابات سال جاری است و ما باید با حضور با شکوه و حداکثری و با اجرای انتخابات سالم و هوشمندانه، توطئه دشمنان را نقش برآب کنیم.

انتخابات سال‌جاری از بسترهای نفوذ دشمن است
به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  حجت الاسلام حسن کاملی‌فر در یادواره شهدای مدافع حرم استان و 60 شهید محله یالدور مرند، تجلیل از شهدا را جزو سیره پیامبر اسلام دانست و اظهار داشت: تجلیل از شهدا وظیفه همگانی و انقلابی بوده و این از میراث پیامبر اکرم(ص) و حضرت فاطمه(س) است.

وی افزود: ملت ما همیشه در همه عرصه‌های مهم و حساس نظام بصیر و هوشیار بوده و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، وفاداری خود را به نظام و جهان ثابت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در رابطه با ملت ایران، بیان داشت: مردم حجاز آن زمان دستور پیامبر و امیرالمومنین(ع) را شنیده و عمل نکردند، در حالی که مردم ایران، پیامبر(ص) و امام علی(ع) را ندیدند ولی از جانشین امام جانانه پشتیبانی کردند که همین رمز عزت و موفقیت ملت ایران و نظام است.

وی تاکید کرد: یکی از بسترهای نفوذ دشمن مسئله انتخابات سال جاری است و ما باید با حضور با شکوه و حداکثری و با اجرای انتخابات سالم و هوشمندانه، توطئه دشمنان را نقش برآب کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریح کرد: حرکت مسئولان و مردم در مسیر و نقشه راه ارائه شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب، تضمین کننده نظام و انقلاب است و ما باید با پیروی از دستورات و منویات رهبری، ثابت قدم بوده و دین خود را نسبت به شهدا و نظام ادا کنیم.

در پایان این آئین، لوح یادبودی از سوی مسئولان به خانواده شهیدان حاج عباس عبدالهی و محرم علیپور اهدا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.