قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛ بحمدالله دامنه فعالیت های قرآنی کشور با سیر صعودی چشم گیری همراه شده که قطعا" این رشد و تعالی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 

تقدیر و تشکر از زحمات شهردار شهرکرد به پاس حمایت از مجموعه های قرآنی

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل دفتر آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی با ارسال پیامی از حسن همکاری نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد در حمایت از مجموعه های قرآنی مردمی تقدیر و تشکر کرد.

در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین علی پروانه به شهردار شهرکرد آماده است: قرآن هدیه مبارک پرودگار عالم به بشریت و عصاره تعالیم همه انبیاء الهی است. قرآن همان قانون خدایی و ناموس الهی آسمانی است که اصلاح دین و دنیای انسان ها را به عهده گرفته و سعادت جاودانه آنان را تضمین کرده است. قرآن، کتاب هدایت، نور تذکر، موعظه، برهان، شفا، حکمت، علم و جلوه خداوند است که نازل شده به قلب رسولش (ص).

در ادامه آمده است: بحمدالله دامنه فعالیت های قرآنی کشور با سیر صعودی چشم گیری همراه شده که قطعا" این رشد و تعالی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بدینوسیله از حسن همکاری جناب عالی و مجموعه همکاران شما در شهرداری شهرکرد در حمایت از مجموعه های قرآنی مردمی به ویژه موسسه نسیم وحی شهرکرد با مدیریت جناب آقای مسعود داوری، تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات شما ر در مسیر نورانی خدمت به محضر قرآن و اهل بیت علیه السلام از خداوند متعال مسألت می نماید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.