مسئول هماهنگی منطقه آزاد و تجاری ایران در وزارت تعاون،کار و امور اجتماعی گفت : سرمایه گذاری حداکثری در مناطق آزاد با بهبود فضای کسب و کار که از عوامل موثر در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است، میسر می شود .

سرمایه گذاری حداکثری در مناطق آزاد با بهبود فضای کسب و کار میسر است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، فرهاد شیخی در حاشیه نشست های تخصصی نمایشگاه بین المللی انرژی کیش اظهار کرد: اشتغال و بیمه تامین اجتماعی در مناطق آزاد هم از دیگر عوامل جذب سرمایه گذاران در مناطق آزاد است .
وی به ایرنا گفت: تسریع امور و کاهش مراحل اداری می تواند سرمایه گذاران خارجی را برای بررسی بازار ایران و سرمایه گذاری در کشور ترغیب و تشویق کند .
در این نشست پیش نویس مقررات اشتغال و بیمه تامین اجتماعی مناطق آزاد ایران توسط وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور بررسی شد .
مدیران و معاونان ادارات کل کار، تعاون و امور اجتماعی استان هایی که مناطق آزاد دارند ،(آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،سیستان و بلوچستان و بوشهر) و مدیران و معاونان کشور در این نشست حضور داشتند .
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش دوشنبه شب(21 دی ماه ) با حضور 195 شرکت داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد.
معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، آب و برق مشتمل بر تولید، بازرگانی وخدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و مواد اولیه ،شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنایع و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان های دولتی ذی ربط از دست اندرکاران صنایع مذکور ، ایجاد بسترهای مناسب به منظور تشویق افراد یا واحدهای سرمایه گذار برای سرمایه گذاری و بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است .
در این نمایشگاه چهار روزه فعالان و صاحبنظران این حوزه در محیطی تخصصی به تبادل نظر و اطلاعات می پردازند و شرکت های داخلی و بین المللی محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کرده و از تعامل با فعالان این صنعت و فرصت های موجود بهره مند می شوند. این نمایشگاه تا 24 دی ماه از ساعت 17:30 تا 22 برپاست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.