برخی منابع خبری گزارش دادند که سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان قدرت تشخیص و تکلم خود را از دست داده و وضعیت او تا حدی وخیم است که گاهی از هوش می رود و پزشکان توصیه کرده‌اند که از پذیرش میهمانان خودداری کند.

نزاع قدرت در خاندان سعودی/ منابع خبری: ملک سلمان تعادل روحی و روانی ندارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، یک منبع عربی آگاه اعلام کرد، وضعیت ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی  رو به وخامت گذاشته و اکنون تحت مراقبت کادر پزشکی قرار گرفته است تا جایی که گاهی از هوش می رود و قدرت تکلم خود را از دست می دهد.

احتمال شدت کشمکش های پنهانی خاندان سعودی

المنار به نقل از این منبع آگاه نوشت: سلمان تعادل روحی روانی خود را از دست داده است و درک درستی از رخدادهای اطراف خود ندارد از همین رو پیش بینی می شود کشمکش پنهانی  برسر نفوذ و قدرت با وخیم تر شدن وضعیت ملک سلمان افزایش خواهد پیدا کند.

قرنطینه شدن ملک سلمان در قصر

وی اضافه کرد: پزشکان به فرزندان ملک سلمان توصیه کرده اند که برای جلوگیری از برملا شدن وضعیت وی، باید از پذیرش میهمانان خودداری کنند و این به معنای قرطینه شدن شاه عربستان در یکی از کاخ های خود است.

المنار به نقل از این منبع نوشت:  این در حالی است که جمعه شب گذشته نیز صدای شلیک گلوله از یکی از کاخ های فرزندان سلطان بن عبدالعزیز در ریاض به گوش رسید و آمبولانس‌ها به آن منطقه اعزام و یگان هایی از نیروهای ویژه امنیتی این کاخ را به محاصره درآوردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که برخی از شاهزادگان مخالف ساختار جدید حکومت وهابی‌، به انتقاد به نظام  وهابی ادامه می‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.