معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید افتتاح و تحویل می شود.

دهه فجر۴۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل می شود
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا - محسن نریمان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: چنانچه وزارتخانه های نفت و نیرو امکانات مورد نیاز واحدهای مسکن مهر را تامین کنند، امکان واگذاری 90 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان فراهم می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده عمده واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید ، تا نیمه نخست سال 95 به پایان خواهد رسید ، اما به علت شرایط جغرافیایی در شهر جدید پردیس احتمال دارد واحدهای مسکن مهر این شهر تا پایان سال آینده تکمیل شود .
نریمان با بیان اینکه با افتتاح 40 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید بیش از 100 هزار نفر از هموطنان در این واحدها ساکن می شوند، گفت: برای ادامه کار و تحویل به موقع واحدهای مسکن مهر دو شرط مهم وجود دارد پرداخت آورده متقاضیان و طرح های زیربنایی آن از جمله آب، برق و گاز توسط وزارت نفت و وزارت نیرو تکمیل شود.
معاون وزیر راه وشهرسازی اظهارداشت: تلاش می کنیم تا پایان امسال بخشی از واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید به پایان برسد و امید است پرونده این پروژه در شهرهای مهاجران(مرکزی)، سهند (آذربایجان شرقی) و عالی شهر (فارس) با تحویل واحدهای مسکن مهر بسته شود.
وی پیرامون وضعیت مسکن مهر در شهر جدید پردیس گفت: شرایط جغرافیایی شهر جدید پردیس موجب شده تا بخشی از پروژه های ساخت مسکن مهر در این شهر با تاخیر آغاز و تلاش می شود تا پایان سال اینده این پروژه در شهر جدید پردیس به پایان برسد.
پروژهای مسکن مهر از سال 1385 در دولت نهم در سطح کشور آغاز شد و پیش بینی شده تا پایان سال جاری بخش زیادی از دو میلیون و 400 هزار دستگاه مسکن مهر به اتمام برسد و بقیه نیز در نیمه نخست سال آینده تکمیل و به متقاضیان مربوطه واگذار می شود.
ا

 
 
 
فرستنده: *
پست الکترونیک:
موضوع از شما گزارش از ما:
سخن شما با مسئولین:
ارسال یادداشت:
 
کد امنیتی
  ارسال
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.