۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
کد خبر: 345232

سریال «ماجراهای قلقلی» همراه با موسیقی و تصاویر به موضوعاتی که کودکان امروز به آن نیاز دارند،‌ می‌پردازد.

قلقلی با پدر و مادرش بازگشت
به گزارش قدس انلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان شهرام لاسمی در خصوص فعالیت جدید خود گفت: بعد از حدود چهار سال که در تلویزیون فعالیتی نداشتم، به تازگی در شهر رامسر یک سریال برای نمایش خانگی کار می‌کنم.
 
وی ادامه داد: اسم فعلی این ویدئو کلیپ «ماجراهای قلقلی» است که احتمال دارد، نام آن تغییر کند. این ویدئو کلیپ شامل موسیقی و تصاویر است که به موضوعاتی که کودکان امروز به آن نیاز دارند، مثل محیط زیست، کمک به پدر و مادر، دوستی، همیاری و... می‌پردازد.
 
بازگشت دوباره «قلقلی» به عرصه تصویر/ قلقلی با پدر و مادرش به سریال خانگی می‌آید
 
وی عنوان کرد: طرح این سریال خانگی را خودم دادم و همان کاراکتر «قلقلی» را در آن ادامه می‌دهم؛ اما تفاوت در این است که شعرهای این سریال را خودم خواندم.
 
وی ادامه داد: در این پروژه برای اولین بار پدر و مادر «قلقلی» معرفی می‌شوند که بازیگر هر دوی آن‌ها خودم هستم و نمایش بدون کلام را مشاهده خواهیم کرد.
 
بازگشت دوباره «قلقلی» به عرصه تصویر/ قلقلی با پدر و مادرش به سریال خانگی می‌آید
 
وی درباره دلیل حضور در این سریال تصریح کرد: بچه‌های امروز کمتر با شخصیت «قلقلی» آشنا هستند و با پرداختن به این موضوعات که امروزه کودکان به آن نیاز دارند، می‌توانیم آموزش‌های خوبی برای آنها داشته باشیم و با این سریال می‌توانم برای بچه‌های فعلی انجام وظیفه کنم و بتوانیم باهم ارتباط برقرار کنیم.
 
وی در خصوص مراحل تولید این سریال گفت: حدود 90 درصد مراحل تولید در رامسر تمام شده است و قرار است ده درصد باقی مانده را در ترافیک و خیابان‌های تهران ادامه دهیم و با اتمام موسیقی و صدا، سریال ماجراهای قلقلی برای توزیع تا قبل از ایام عید آماده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.