عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: طیف‌ها و شخصیت‌های سیاسی که مورد حمایت انگلیس هستند بهتر است از گذشته درس بگیرند و اعلام برائت کنند.

مردم به کاندیداهایی که انگلیس از آنها حمایت می‌کند، رای نمی‌‌دهند

زهره الهیان عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حمایت رسانه‌های وابسته به انگلیس و آمریکا از برخی کاندیداها و جریان‌های خاص در انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اظهار داشت: جای تعجب دارد که حمایت رسانه‌های بیگانه از یک طیف سیاسی موجب ابراز برائت آنها در انتخابات از این رسانه‌ها نشده است.
وی افزود: رسانه‌های انگلیسی همواره در آستانه انتخابات‌ با تبلیغات منفی مردم را به عدم حضور و تحریم آن دعوت می‌کردند، اما در این دوره نه تنها مردم را به عدم حضور در پای صندوق‌های رای تشویق نمی‌کنند، بلکه از یک طیف و شخص سیاسی خاصی در کشور حمایت می‌کنند.
کاندیدای انتخابات مجلس دهم با اشاره به حمایت رسانه‌های بیگانه از نامزدهای یک طیف سیاسی خاص، تصریح کرد: این‌گونه موضوعات در ایام انتخابات باید مورد توجه مردم قرار گیرد و مطالبه مردم از این طیف‌ها و گروه‌های سیاسی که مورد حمایت انگلیس قرار گرفتند این باشد که از اعلام حمایت بیگانگان اعلام برائت کنند.
وی تصریح کرد: استکبارجهانی در حال تلاش است که یک گروه خاص سیاسی را بر مسند قدرت بیاورد و با این تبلیغات و بحث‌های رسانه‌ای تلاش دارد آرای مردم را به سمت این طیف‌ها و شخصیت‌های خاص جلب کند.
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات امام‌خمینی(ره) مبنی بر اینکه "اگر دشمن از ما تعریف و تمجدید کرد باید به کار خود شک کنیم و مطمئن باشیم که آن عملکرد ما اشتباه بوده که موجب امیدواری دشمنان شده"، گفت: این مسئله می‌تواند ملاک و معیاری برای مردم باشد.
الهیان در پایان با بیان اینکه مردم به کاندیداهایی که انگلیس از آنها حمایت می‌کند، رای نمی‌‌دهند، تاکید کرد: طیف‌ها و شخصیت‌های سیاسی که مورد حمایت رسانه‌های انگلیسی هستند بهتر است از گذشته درس بگیرند و نسبت به تحرکات رسانه‌های بیگانه اعلام برائت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.