یک نامزد مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی گفت: مردم با حضور میلیونی و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای، خاکستر یاس بر چهره دشمن بپاشند.

مردم با حضور در پای صندوق رای، خاکستر یاس بر چهره دشمن بپاشند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله حسن عالمی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: انتخابات هفتم اسفندماه از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است به گونه ای که دشمن منتظر فرصت است.
وی اظهار کرد: بر این اعتقادم که اگر جنگ سیاسی پیچیده تر از جنگ نظامی نباشد به همان اندازه حساس و دارای اهمیت است.
وی بیان کرد: دو انتخابات پیش رو چه انتخابات مجلس شورای اسلامی و چه انتخابات مجلس خبرگان رهبری به معنای واقعی کلمه جنگ سرد است و باید برای مقابله با دشمن در این جبهه با تمام قوا به صحنه آمد.
این نامزد خبرگان اظهار کرد: در جنگ نظامی وقتی دشمن جبهه را خالی و دست رزمندگان را از سلاح های موثر خالی ببینند، بی رحمانه بر حریف می تازد و در جنگ سیاسی نیز حضور مردم در صحنه بسیار تعیین کننده است و هرچه دشمن و صف صندوق های رای را پرشورتر ببیند، همانند گذشته ناامید می شود.
آیت الله عالمی بیان کرد: وظیفه ملی و انقلابی ایجاب می کند با هدف تقویت انقلاب و حمایت از نظام اسلامی، مردم در عرصه حساس انتخابات هفتم اسفند ماه جاری شرکت کنند.
وی افزود: قطعا ملت ایران یک بار دیگر با عرق انقلابی، وطن پرستی و مردم دوستی مشارکت حداکثری را در پای صندوق های رای به نمایش می گذارند.
وی اظهار کرد: ملت ایران با این حضور خود، خاکستر یاس را بر چهره دشمن می یاشند و به دشمنان نشان می دهند که هنوز پشتیبان نظام و حامی انقلاب اسلامی هستند.
استان شش میلیون و 130 هزار نفری خراسان رضوی، شش کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و 18 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.