رئیس ستاد اقامه نماز گفت: کشور را بدون عیب و نقص نمی دانیم و دارای مشکلاتی هستیم اما به رسانه ها و دولت های بیگانه اجازه نمی دهیم که به ما بگویند به چه کسی رای بدهیم یا به چه فردی رای ندهیم.

 اجازه نمی دهیم بگویند به چه کسی رای بدهیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی شامگاه یکشنبه در کنگره ملی شهدای دانشجوی مدافع حرم در پردیس فارابی قم دانشگاه تهران بیان داشت: در زمانی که ماهواره ها، سایت ها و فضای مجازی جوانان ما را به رگبار شبهات بسته اند باید جوانان و دانشجویان خود را برای مقابله با شبهات آماده کنیم.
وی ابراز داشت: یکی از شبهات روز آن است که عده ای می گویند مگر ولی فقیه معصوم است که باید از او اطاعت کنیم، در جواب می گوییم که ما در پیروی از ولی فقیه عصمت نمی خواهیم بلکه حجت می خواهیم همانطور که یک پزشک می تواند اشتباه کند ولی چون درس خوانده و پزشک است حرف او برای ما حجت است.
وی افزود: برخی دیگر شبهه می کنند که چرا با همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد پای صندوق رای بیاییم و باید بگوییم گرچه توجیه کردن این که مسئولان همه افراد خوبی بوده و امور جامعه با مشکلی مواجه نیست، درست نیست، ولی این که با نگاه به مشکلات اقتصادی رای ندهیم به خون شهیدان خیانت کرده ایم.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور اظهار داشت: نباید دل انگلیس را خوش کنیم که به چه کسی رای دهیم یا به چه کسی رای ندهیم، هر چه مشکل داشته باشیم نباید به شبهه افکنی رسانه های بیگانه توجه کنیم.
وی ادامه داد: در انتخابات نباید کسی را نادرست حمایت یا تخریب کنیم و عزت به آن نیست که تنها کسی رای بیاورد و به پستی دست یابد چرا که در همین انقلاب بنی صدر را داشتیم که رای آورد و ذلیل شد.
وی با توصیه به جوانان گفت: جوانان باید در برخورد با انسان های بد طینت طوری رفتار کنند که به او نشان دهند قیامتی وجود دارد و اگر انسان به واجبات دینی خود عمل کند نباید در برابر شبهات دینی ضعف نشان دهد لذا جوانان باید با توجه به قیامت نسبت به انجام دستورات دین مبین اسلام کوشا باشند.
قرائتی گفت: افراد مذهبی همیشه پیروز زندگی هستند و نباید منتظر حوزه و دانشگاه باشیم و باید همواره معلومات دینی خود را افزایش دهیم و جوان نمونه فردی است که هیچ گاه اوقات زندگی خود را تلف نمی کند.
وی همچنین بیان داشت: دولت آمریکا بتازگی بودجه ای را تصویب کرده است تا به تخریب روحانیت بپردازد تا جایگاه این قشر را در جامعه تضعیف کند و برای ائمه جمعه و یا حتی خود بنده نیز فیلم هایی سراسر دروغ و همراه با جوسازی ساخته اند لذا باید مراقب رگبار شبهه افکنی های دشمنان در ایام پیش رو در انتخابات باشیم.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه امسال برگزار می شود.
در این کنگره که با حضور سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، سید مهدی صادقی استاندار قم، محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران، سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم ترتیب یافته بود از جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.