آنچه دشمنان انقلاب اسلامی از آن هراس دارند، دوقطبی واقعی بین ملت ایران و استکبار جهانی و دولت انگلیس است که پایانی بر آن متصور نیست.

دشمن از دوقطبی واقعی بین ملت ایران و استکبار و انگلیس وحشت دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، عزت‌الله ضرغامی در کانال تلگرامی خود نوشت:
در فاصله کوتاهی پس از هشدار رهبر معظم انقلاب در مورد سیاست‌های مداخله جویانه انگلیس در انتخابات پیش رو افراد، جمعیت‌ها و احزاب هرکدام به‌نوعی برائت و مرزبندی خود را با روباه پیر اعلام کردند و به نظر می‌رسد موج ایجاد شده تا پایان انتخابات با شدت بیشتری تداوم یابد.
دیشب کارشناس ! BBC با هزار بهانه تلاش می‌کرد ثابت کند که در ایران همه چیز با نظر رهبری است و تمامی رویدادها به‌گونه‌ای با چراغ سبز ایشان انجام می‌شود.
حتی اگر تحلیل این به‌اصطلاح کارشناس را هم بپذیریم، نتیجه می‌گیریم که رقابت‌ها و لیست‌های شکل گرفته حاکی از سیاست رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری مردم در صحنه است.
پس دوقطبی نشان دادن انتخابات و ارشاد! مردم به انتخاب افراد خاص و یا رأی ندادن به افراد دیگر به‌نوعی نشان از تناقض در سیاست‌های رسانه‌ای روباه پیر است که برای مردم بابصیرت ایران تازگی ندارد.
انتخابات پیش رو در چارچوب جمهوری اسلامی است. آرای بالای مردمی حاکی از اقتدار نظام و اطمینان مردم به رعایت حق الناس است و نتیجه هرچه باشد تقویت نظام و پیروزی ملت است، همان چیزی که رهبری می‌خواهند و مردم را به آن فرامی‌خوانند.
آنچه دشمنان انقلاب اسلامی از آن هراس دارند، دوقطبی واقعی بین ملت ایران و استکبار جهانی و دولت انگلیس است که پایانی بر آن متصور نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.