۲۶قدس آنلاین/همدان: صندوق اخذ رأی در بخش قلقل‌رود و ۷۲ صندوق در تویسرکان، سرکان و بخش مرکزی پیش‌بینی شده است ، ضمن اینکه ۲ شعبه سیار در تویسرکان و فرسفج ،آرای مراکزی نظیر بیمارستان، زندان، واحدهای تولیدی وغیره را دریافت خواهد کرد.

۹۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان تویسرکان پیش‌بینی شده است.

به گزارش قدس آنلاین از تویسرکان ؛ حبیب مومیوند فرماندار این شهر در گفتگو با خبر نگاران با اعلام مطلب فوق افزود: ۲ هزار نفر عوامل اجرایی در تویسرکان برگزاری دو انتخابات مجلس وخبرگان رهبری را برعهده خواهند داشت.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه آموزش عوامل اجرایی در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: 6 هزار و 400 نفرساعت برای تمام عوامل اجرایی انتخابات در نهاوند دوره آموزشی برگزار شده است.

مومیوند با بیان اینکه 2 هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در تویسرکان تعیین شده‌اند، گفت: در تمامی شعبه‌ها دو صندوق اخذ آرا وجود دارد که یک صندوق برای اخذ آرای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و صندوق دیگر به منظور

اخذ آرای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی منظور شده است.

فرماندار تویسرکان گفت: در این دوره از انتخابات 10 کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تویسرکان با هم رقابت دارند، ضمن اینکه تعداد زیادی از کاندیداها نیز تا کنون انصراف داده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.