مشاور رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه دولت دمشق در ابتدای مسیر پیروزی قرار دارد، گفت: وزیر خارجه سعودی تنها یک ابزار است که دیگران او را به حرکت در می آورند.

عادل الجبیر تنها یک ابزار است که دیگران او را به حرکت در می‌آورند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر،از شبکه «المنار»، «بثینه شعبان» مشاور بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در سخنانی از آغاز مسیر پیروزی های دولت دمشق در نبرد با تکفیری ها سخن گفت.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه اظهار داشت: در حال حاضر در ابتدای مسیر پیروزی در راهی هستیم که دوستان ما در محور مقاومت بخاطر آن قربانیان زیادی دادند.

شعبان همچنین با اشاره به مواضع استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در قبال بحران این کشور نیز، اظهار داشت: اخیرا شاهد هستیم که مواضع وی نسبت به بحران سوریه تغییر کرده و واقع بینانه تر شده است و علت این مسأله هم تحولات میدانی در سوریه است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات رژیم سعودی در حمایت از تکفیریهای مستقر در سوریه و اظهارات ضد سوری وزیر خارجه این رژیم، اظهار داشت: الجبیر تنها یک ابزار است که دیگران او را به حرکت در می‌آورند

مشاور رئیس جمهوری سوریه در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به اقدام اخیر شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله لبنان نیز واکنش نشان داد.

وی در این زمینه تصریح کرد: این اقدام در نهایت به نفع محور مقاومت تمام شد، چراکه به خوبی آشکار شد که دیگران در قبال حزب الله و محور مقاومت چه موضعی دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.