نمایندگان جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین به همراه کاردار سفارت این کشور در تهران در حاشیه همایش «انتفاضه سوم» که در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد با امضای تابلوی پاسداشت حزب‌الله حمایت خود را از این جنبش مقاومت علیه رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

امضای نماینده حماس پای تابلوی حمایت از حزب‌الله لبنان+عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،از مرکز اطلاع رسانی فلسطین اولین همایش دانشجویی انتفاضه سوم و قدس، با عنوان " از نهر تا بحر" که با همکاری کمیته دانشجویان فلسطین در تهران و دفتر صدور انقلاب بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برگزارشد.

در این همایش که با حضور علاقمندان به فلسطین و مقاومت، ‌دانشجویان، اصحاب رسانه و نمایندگان جنبش های فلسطینی و لبنانی و تعدادی از دانشجویان فلسطینی عصر روز سه شنبه 18 اسفند ماه  در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد ، سرادر سعید قاسمی  و دکتر حسین شیخ الاسلام معاون بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی  و ناصر ابوشریف  نماینده جهاد اسلامی  فلسطین در تهران سخنرانی کردند.

شرکت کنندگان در این همایش، در حمایت از مقاومت حزب الله لبنان در برابر رژیم اشغالگر قدس تابلوی نماد پاسداشت این جنبش مردمی را امضا کردند. از جمله امضا کنندگان این تابلوی پاسداشت،  دکتر خالد القدمی نماینده جنبش حماس در تهران، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در تهران، محمد جوهیر کاردار سفارت فلسطین در تهران، حسین شیخ الاسلام، و سایر شرکت کنندگان در این همایش بودند.

تصویر زیر لحظه امضای نماینده حماس بر روی تابلوی پاسداشت حزب الله لبنان را نشان می دهد که توسط مرکز اطلاع رسانی فلسطین (ارگان رسانه ای حماس) منتشر شده است.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله)  اخیرا در اقدامی از سوی شورای همکاری خلیج فارس که در همسویی با رژیم صهیونیستی صورت گرفت نامش در لیست سازمانهای تروریستی این شورا قرار گرفته است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.