سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام بعد از شکست سنگین در زمین دورتموند گفت: تجربه این دیدار مهمتر از نتیجه آن بود.

تجربه بازی با دورتموند مهمتر از نتیجه بود/ ترکیب خوبی داشتیم

به گزاشر قدس آنلاین، تاتنهام چند تغییر نسبت به بازی شنبه در برابر آرسنال در ترکیب داشت. آنها بدون حضور نفراتی همچون هری کین، موسی دمبله، اریک لاملا، کایل واکر پا به میدان گذاشتند و از نوجوان ۱۸ ساله ای به نام یاشوا اونوما در ترکیب تیم استفاده کردند. تیم پوچتینو سه بازی پیاپی است که پیروز نشده و اسپرز باید یکشنبه در مقابل استون ویلا صف آرایی کند و بعد از آن تصمیم بگیرد که در بازی برگشت و اساسا کم امید با غول آلمانی چه رویکردی داشته باشد.

این مربی آرژانتینی معتقد است که تجربه تقابل با دورتموند از نتیجه بازی مهم تر بود. وی بعد از شکست سنگین برابر دورتموند گفت: درباره انتخاب ترکیب و نتیجه به دست آمده پشیمان و ناراحت نیستم؛ اما ما شب خوبی را سپری نکردیم. این یک روز بد در دوران کار من بود. من فکر می کنم که بازی با دورتموند یک تجربه خوب بود. من با شاگردانم دیروز صحبت کردم و به آنها گفتم که یک بازی بزرگی در پیش دارید؛ رقابت با دورتموند یک چالش واقعی است و با بازی مقابل آنها احساس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را خواهید داشت. نتیجه بازی نا امید کننده بود. ما در تلاشیم که در چند سال آینده به سطح تیمی همانند دورتموند برسیم. البته این هدف بسیار دشوار است. آنها وقعا فوق العاده هستند. در کل ما نا امید نشدیم و این یک چالش بسیار خوب از لحاظ مقایسه سطح بود.

وی افزود: من نگران وضعیت تیم نیستم. من می دانم که نیاز داریم تا قبول کنیم که وضعیت های مختلفی در طول فصل داشته ایم. ۱۰ ماه که پر از اتفاقات خوب و بد برای ما بود. البته اغلب اوقات شرایط به خوبی پیش رفته است؛ وضعیت بد ما تنها در چند بازی گذشته وجود داشته است. این وضعیت برای بازیکنان تیم بسیار ناراحت کننده است؛ اما ما باید مثبت فکر کنیم، ما یکشنبه  بازی بزرگی در برابر استون ویلا خواهیم داشت ما در تلاش برای بهبود وضعیت خود هستیم و به سرنوشت تیم در پایان فصل بسیار خوشبین هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.