دفاع از ولایت از مصادیق رفتار فاطمی است

زاوه: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفویان با اشاره به شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: نمونه‌هایی از گنج‌های معنوی آن حضرت حدیث کسا، تسبیحات حضرت زهرا (س)، نماز حضرت زهرا (س) و خطبه فدکیه است که در این خطبه افزون بر مباحث اقتصادی سایر مباحث، همچون دفاع از ولایت، امامت، عدل، توحید و قرآن را نیز به انسان می‌آموزد.
طبس: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم مهاجریان شهادت مظلومانه حضرت فاطمه‌الزهرا(س) را تسلیت گفت و عنوان کرد: آن حضرت محور وجود هستی و منشأ همه خیرات و برکات و الگوی ولایتمداری است که در این راه جان خود را فدا کردند.
وی با اشاره به دیدار خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب بیان داشت: روحیه انقلابی همانطور که رهبری فرمودند، در همه جامعه باید حفظ شود و نتایج برجام و پسابرجام باید از روی کاغذ به زمین بیاید و در زندگی مردم معلوم شود.
بجستان: حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایزدی، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و با اشاره به آستانه سالروز تشکیل بنیاد شهید و روز شهدا گفت: گرامیداشت یاد شهدا بسیار ارزشمند است. شهدایی که برای عزت اسلام و نظام، گوهر وجودی خود را در طبق اخلاص گذاشتند. وی با بیان اینکه بجستان 114 شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: ما نیز باید با اعمال و رفتارمان، حافظ خون شهدا و خواسته‌های آنان باشیم.
مه‌ولات: حجت‌الاسلام‌والمسلمین میری درباره سخنان مقام معظم رهبری گفت: مشکلات اقتصادی ما امروزه با حرف حل نمی‌شود، باید اقدام کرد. در جامعه دو دیدگاه وجود دارد؛ دیدگاه اول با استفاده از ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی و تولید در داخل حل شود و همه مسؤولان با آن موافق هستند و دیدگاه دیگری که می‌گوید، فروش ذخایر کشور به صورت خام و واردات ، عاقبت نخواهد داشت.
جوین: حجت‌الاسلام‌والمسلمین دلیری‌پور با حمایت از آزمایش موشک‌های دور برد توسط نیروهای سپاه گفت: آمریکا دنبال بهانه ای است تا توافق را اجرا نکند، اما دولت اسلامی از حقوق دفاعی خود در تمامی عرصه‌ها کوتاه نخواهد آمد.
گناباد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی، شهدای مدافع حرم را تأمین کننده امنیت و آسایش شرایط کنونی کشور دانست و گفت: غربی‌ها در برابر رژیم اشغالگر قدس و عربستان که به کشتار مردم می‌پردازند، سکوت می‌کنند، اما در مقابل سپاه پاسداران که موشک‌های دفاعی را آزمایش می‌کند، اعتراض می‌کنند، زیرا می‌خواهند که کشورهای دیگر همیشه ضعیف و مطیع آن‌ها باشند.
نصرآباد: حجت الاسلام والمسلمین اصغر توکلی با بیان اینکه حرارت و اصرار بر خواسته‌های غیر منطقی پیشرفت جامعه را کند می کند، یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های حضرت فاطمه (سلام الله علیها) را تعصب شکنی آن حضرت دانسته وتولد، ازدواج و دفاع از امیرالمؤمنین(علیه السلام) وولایت را از مصادیق تعصب شکنی‌های ایشان برشمرد.
وی مهم‌ترین پیام شهیدان وفاطمیه را فدا شدن در راه رهبری و ولایت دانست و سخنان ساختارشکنانه و حاشیه سازی‌های سیاسی و غیرقانونی برخی از مسؤولان در رابطه با رفع حصر فتنه‌گران را فرار از پاسخگویی به وعده‌های اقتصادی وبخشی ازسناریوی نفوذ دانست.
امام جمعه نصر آباد با تأکید براینکه اظهارنظر«سوء تفاهم» برای فتنه88 حاکی از ترس وبزدلی ویک نوع تعصب و تحجر است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب هنوز پس از 6 سال به ماجرای فتنه سال 88 احتجاج می‌کنند که نشان می‌دهد، این فتنه فراموش نشدنی است.
سرخس:  حجت الاسلام والمسلمین ارژنگ با اشاره به روایات مورد قبول شیعه وسنی مبنی بر اینکه غضب حضرت فاطمه(سلام الله علیها) غضب خدا را به دنبال دارد، تصریح کرد: اگرامروز کاری کنیم که عفت و حجاب و عفاف در جامعه نباشد و خانم‌ها به طرزی در جامعه حضور یابند که حضرت فاطمه(سلام الله علیها) غضباک شوند غضب خدا را به همراه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه جسارت به حریم خاندان پیامبر(صلی الله علیه و آله) و تضییع حق بدیهی امیرالمومنین(علیه السلام) به فرموده خود ایشان نفاق است، خاطرنشان کرد: حاصل نفاق سیاسی خیانت است وعاملی که باعث شد، جامعه، خدمات خاندان پیامبر (صلی الله علیه و آله) را فراموش کند، نفاق سیاسی خواص با همراهی جهل عوام بود.
دررود: حجت الاسلام والمسلمین حجتی نیا با یادآوری سالروز ارتحال حاج احمدآقاخمینی به بیان اهمیت این رخداد پرداخت و گفت: ایشان از رهبر معظم انقلاب به عنوان شاگرد امام و اینکه همه باید پشت سررهبری حرکت کنند، یاد کرد وخود را تابع و پیرو ولایت و رهبری دانستند. اما با اینکه در این مسیر مردم همچنان ثابت قدم هستند، متأسفانه برخی در راهشان تزلزل پیداشده است که باید به آن‌ها گفت:هرکس بخواهد، خلاف مبانی اسلام، امام راحل(ره) و آنچه ایشان ترسیم کرده اند، بایستد، مردم درمقابلش خواهندایستاد.
بردسکن: حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر امینی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مرحله نهایی رزمایش بزرگ اقتدار ولایت گفت: پرتاب موشک‌های بالستیک در نسل‌ها و برد‌های مختلف به منظور نشان دادن قدرت بازدارندگی و آمادگی همه‌جانبه ايران اسلامی برای مقابله با هرگونه تهديد عليه انقلاب، نظام و تماميت ارضی کشور از اهداف مهم این رزمایش بود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.