۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 362226

کمانداران ایران در چارچوب مسابقات کاپ ‌آسیا موفق به کسب دو مدال انفرادی شدند اما در بخش میکس کامپوند و ریکرو از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماندند.

روز مدال آوری و حذف کماندارن ایران در تایلند

به گزارش قدس آنلاین،‌ در چارچوب مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا که در تایلند جریان دارد و در بخش فینال کامپوند مردان، اسماعیل عبادی و امید طاهری به مصاف هم رفتند که طی آن عبادی هم تیمی خود را شکست داد و به مدال طلا دست یافت. در این بخش از مسابقات و در دیدار رده بندی فرشته قربانی با متحمل شدن شکست برابر حریف خود از کسا ب مدال ناکام ماند. 

همچنین امروز فینال دیدارهای انفرادی ریکرو بانوان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا برگزار شد که طی آن زهرا نعمتی در مصاف با کمانداری از روسیه شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. 

امروز همچنین در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا و در بخش میکس کامپوند تیم ایران با ترکیب اسماعیل عبادی و فرشته قربانیبا نتیجه 147 بر 144 شکست خورد.  در این مرحله و در بخش میکس ریکرو، ترکیب زهرا نعمتی و میلاد وزیری مقابل هند با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد. بدین ترتیب دو تیم میکس کامپوند و میکس رویکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات کاپ آسیا در تایلند بازماندند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.