قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛با اين حساب شمار روستاهاي گازدار اين شهرستان در سه منطقه لردگان ،آلوني و مال خليفه  از ۱۷۵ روستا  به ۱۸۳ روستا خواهد رسيد .

برخورداري ۸۷ درصدي شهرستان لردگان  از نعمت گاز طبيعي 

مدير عامل شركت گاز استان چهار محال و بختياري  در نشست با رياست و كاركنان اداره گاز شهرستان لردگان  ضمن تقدير از تلاشهاي مجدانه آنها در جهت تلاش براي تحقق اهداف سازمان و با اشاره به شعار سال كه اقتصاد مقاومتي ،اقدام و عمل مي باشد ، استفاده بهينه از امكانات موجود را همان  اقتصاد مقاومتي  خواند و از برخورداري 87 در صدي جمعيت شهري و روستايي شهرستان لردگان  از نعمت گاز طبيعي  خبرداد و گفت : تا پايان سال94 بيش از 1198 كيلومتر شبگه گاز در سطح اين شهرستان  اجرا شده كه حدود 77 كيلومتر آن مربوط به  سال  94 مي باشد  .

سيامك حيدري  با بيان اينكه در مجموع اين مقدار شبكه گذاري، منجر به پذيرش 45936 مشترك گازدر سطح شهرستان   شده  است ،شمار مشتركين سال 94 را  3558 مشتر ك جديد عنوان كرد و گفت : تعداد  590از اين اشتراكها  شهري وتعداد  2968 مورد نيز  روستايي است .وي تعداد انشعابات نصب شده در سطح شهرستان  را 34676 انشعاب  اعلام كرد و گفت :از اين تعداد انشعاب نصب شده تعداد 2680 مورد در سال گذشته  اجرا شده است .

حيدري  ادامه داد  :عمليات گازرساني به 8  روستا دراين شهرستان  آغاز شده و درحال اجراست كه پش بيني مي گردد تا پايان سال  جاري  به بهره برداري برسند وي  گفت : با اين حساب شمار روستاهاي گازدار اين شهرستان در سه منطقه لردگان ،آلوني و مال خليفه  از 175 روستا  به 183 روستا خواهد رسيد .

خليلي سرپرست امور بهره برداري شركت گاز استان  نيز ضمن تقدير از تلاش همكاران از روسا و همكاران ستادي در خواست كرد به مشكلات همكاران در نواحي توجه ويژه داشته باشند .

غلامحسن حيدري خالص رياست اداره گاز شهرستان لردگان به ابراز مشكلات اين شهرستان در زمينه هاي مختلف از تكميل نشدن پستهاي خالي سازماني در اين شهرستان و مشكلات در امر وصول مطالبات و لزوم همكاري مسئولين استاني  از اين موارد به عنوان چالشهاي جدي در اين شهرستان  ياد كرد . 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.