۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
کد خبر: 373261

يك گاف آشكار شرعي در قسمت ۲۶ سريال شهرزاد نشان داد اين مجموعه در روزهاي پاياني فصل اول هم دچار ضعف داستان شده و هم با بي‌توجهي گروه نويسنده تعداد گاف‌هاي آن افزوده شده است.

سوتی بزرگ سریال "شهرزاد"

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سینماپرس، در قسمت‌هاي قبلي سريال شهرزاد، بينندگان بيشتر روي گاف‌هاي عادي مانند لباس يقه اسكي پوشيدن شهرزاد در مرداد ماه سال 32 كه اوج گرما است و اينكه چرا بازيگر زن اين سريال در دهه 30 كيف چرم مارك خارجي مدل سال جديد را دارد، مطرح مي‌كردند و كمتر پيش مي‌آمد سوتي‌هاي اين سريال از اين موارد بيشتر شود. ولي در قسمت 26 يعني دو قسمت باقي مانده به پايان سريال که اتفاقاً از جذاب‌ترین و به لحاظ دیالوگ‌ها از به یادماندنی‌ترین قسمت‌های شهرزاد است، يك گاف اساسي در شهرزاد ديده شد.

بحث شرعي محرميت ميان داماد و مادر زن كه محرميتي ابدي به شمار مي‌رود و از نظر شرع حتي بعد از جاري شدن صيغه طلاق ميان زن و شوهر محرميت عروس به پدر شوهر و محرميت داماد به مادر همسرش تا ابد باقي مي‌ماند. اين درحالي است كه وقتي قباد داماد سابق‌ مادر شهرزاد  مي‌خواهد دستش را ببوسد، مانع اين كار مي‌شود و خطاب به داماد سابقش مي‌گويد، «آقا قباد اين چه كاريه محرمي گفتند نامحرمي گفتند!»

اضافه شدن دو قسمت ديگر به سريال شهرزاد در ميانه‌هاي كار و شايعاتي درباره اختلاف ميان تيم سازنده اين سريال باعث شده تا در قسمت‌هاي انتهايي اين مجموعه نمايشي، شاهد افت داستان باشيم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.