قدس ‌آنلاین- تبریز: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در برنامه‌ای که توسط وزارت کشور در تهران برگزار می‌شد آقای رئیس‌جمهور قول داد که دو لایحه مدیریت واحد شهری و درآمدهای پایدار را به مجلس بفرستد.

رئیس‌جمهور قول داد لایحه مدیریت واحد شهری و درآمدهای پایدار را به مجلس بدهد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، شهرام دبیری در آغاز جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به قول رئیس‌جمهور در خصوص ارسال دو لایحه مدیریت واحد شهری و درآمدهای پایدار اظهار داشت: در مراسمی که به مناسبت روز شورا در تهران برگزار شد رئیس جمهور قول داد تا در راستای حل دو مشکل اساسی شهرها لایحه مدیریت واحد شهری و درآمدهای پایدار را به مجلس ارسال کند.

دبیری افزود: البته لوایح فعلی مدیریت واحد شهری و درآمدهای پایدار شهری دارای محاسن و معایبی است که باید در راستای رفع معایب این دو لایحه تلاش کنیم تا در نهایت این لوایح به منظور حل مشکلات مردم و به نفع شورا و شهرداری باشد.

وی ضمن تبریک روز کارگر گفت: کارگران شهرداری تبریز به صورت شبانه‌روزی زحمت می‌کشند و در مواردی هم اتفاق می‌افتد که در راستای انجام وظیفه دچار صدمات جانی می‌شوند انشاءالله بتوانیم از این قشر زحمت‌کش و آسیب‌پذیر حمایت کنیم.

دبیری با تبریک روز معلم به معلمین و اساتید دانشگاه گفت: این روز را به اساتید دانشگاه و معلمین تبریک عرض می‌کنم همچنین به دکتر درسخوان به دلیل انتخاب عنوان استاد نمونه دانشگاه آزاد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مراسم آغاز عملیات اجرایی پارک بزرگ تبریز گفت: پارک بزرگ مجموعه بزرگی در غرب تبریز خواهد بود که حفظ و توسعه فضای سبز در این مجموعه مورد تاکید اعضای شوراست و احیای این پارک بزرگ بعد از 40 سال قطعا به نفع شهروندان خواهد بود.

دبیری با اشاره به اینکه در غرب تبریز نیز به مکان‌هایی مانند ائل‌گلی نیاز داریم، گفت: لاله‌هایی که در ائل‌گلی و سایر نقاط شهر کاشته شده‌اند واقعا جلوه زیبایی به شهر داده و مورد استقبال و نظر شهروندان واقع شده‌اند و نشاط و زیبایی خاصی به شهر بخشیده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.