۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 375444

نماینده مردم بروجن گفت: نمایندگان مجلس دهم پرچمدار مبارزه با مفاسد اقتصادی باشند.

با امثال بابک زنجانی‌ها قاطعانه برخورد کنید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر انقلاب سال 1380 فرمانی در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی را خطاب به سران قوا صادر کرد اما پس از 15 سال از این فرمان تاریخی به مسئولین می‌فرماید که چرا اقدام قاطع و اساسی برای مبارزه با فساد انجام نمی‌گیرد که نتیجه آن را همگان به طور ملموس مشاهده کنند.

وی افزود: هرچند در سالهای اخیر چند دادگاه برای مفسدین اقتصادی برگزار شد اما با حجم فساد مالی موجود کار به سرانجام نرسیده است متأسفانه این روزها فساد حتی به جان انقلاب هم افتاده است و اگر امروز قاطعانه برخورد نشود همه را درگیر خواهد کرد و در این بین فرقی بین اصولگرا و اصلاح‌طلب وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم بروجن ضمن اشاره به اهمیت مبارزه هرچه وسیعتر با فساد در کشور اظهار داشت: ریشه‌های فاسد در جامعه باید درمان شود و گرنه مبارزه با معلول‌های فاسد کاری از پیش نخواهد برد.

سلطانی ادامه داد: امثال بابک زنجانی‌ها و ضراب‌ها تنها معلول ریشه‌های فاسد در جامعه هستند. علت را کشف کنید. بدون کشف علت کاری از پیش نمی‌برید متأسفانه بخاطر برخورد نامناسب با مجرمین مفاسد بزرگ اقتصادی حتی حکم اعدام هم آنها را از عمل به کارهای زشتشان باز نمی‌دارد.

نماینده مردم بروجن نمایندگان مجلس دهم را در مجلس خطاب قرار داد و گفت: از شما می‌خواهم پرچمدار مبارزه با مفاسد اقتصادی باشید و با امثال بابک زنجانی‌ها قاطعانه برخورد کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.