قدس آنلاین- تبریز: مراسم معارفه مدیرکل و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌شرقی در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد.

مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مراسم معارفه شهرام خدایی به عنوان مدیرکل و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان و تکریم از منوچهر جعفری سرپرست ادراه کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی بعد از ظهر امروز با حضور اسماعیل شفاعی معاون اداری و مالی، عباس نعمتی مدیرکل حراست نهاد در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد.

در این مراسم که کتابداران شهر تبریز، رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها و کارشناسان ستادی نیز حضور داشتند حکم انتصاب شهرام خدایی که به امضای دبیرکل نهاد رسیده است به وی اعطا شد. در متن این حکم آمده است:

«نظر به تخصص، تجربیات و تعهد جناب عالی در عرصه فرهنگی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت تا تعیین مدیرکل به عنوان مدیرکل اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید. امید است در سایه ی توجهات ذات باریتعالی و بهره مندی از همکاری و همدلی همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست های کمی و کیفی کتابخانه های عمومی کشور و اهداف عالیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همچنینی با ارسال لوح تقدیری از تلاش‌‌ها و فعالیت‌‌های منوچهر جعفری در دوران سرپرستی وی در اداره کل کتابخانه‌‌های عمومی آذربایجان‌شرقی تقدیر و تشکر کرد.

ریاست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی و معاونت حوزه فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از جمله سوابق اجرایی شهرام خدایی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.