قدس آنلاین،شهرکرد،هومن نجاتی؛ در بازرسي از مخفي گاه اين باند تبهكار علاوه بر كشف اقلام مسروقه، مقدار زيادي مواد مخدر در بسته هاي آماده توزيع و آلات استعمال آن و چندين قبضه اسلحه گرم و سرد كشف و در بازجويي هاي فني پليس و مواجهه با مستندات اعضاي باندبه اقدامات تبهكارانه از جمله زورگيري توزيع مواد مخدر و ۸۵فقره سرقت محتويات داخل خودرو اعتراف كردند . 

انهدام باند تبهکار با ۸۵ فقره سرقت در شهركرد

به گزارش قدس انلاین از شهرکرد،فرمانده انتظامي استان از انهدام باند 15 نفره تبهكاري که در توزيع مواد مخدر، زورگيري و سرقت محتويات خودرو با کشف 85 فقره سرقت فعاليت داشتند خبر داد.

 سردار نورعلي ياري در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد داخل خودرو در سطح شهرستان شهركرد موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: با افزايش گشت هاي محسوس و نامحسوس پياده و خودرويي و انجام اقدامات تخصصي پليسي سر انجام سركرده اين باند حين سرقت دستگير شد ولي با ارائه كارت قرمز اعصاب و روان به مرجع قضائي آزاد و با خيال آسوده اقدامات مجرمانه خود را ادامه داد .

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: مأموران با استفاده از اين موقعيت و زير نظر قرار دادن فعاليت هاي اين فرد مابقي اعضاي اين باند تبهكاري را كه شامل 6 نفر سارق مرد و دو نفر زن جهت استفاده در سرقت هاي خانوادگي و نيز هفت نفر مالخر را طي عمليات جداگانه شناسايي و دستگير كردند .

سردار ياري تصريح كرد: با دستگيري مجدد سركرده باند و معرفي وي به پزشكي قانوني مشخص شد كه وي گواهي و كارت قرمز اعصاب و روان خود را با فريب و تمارض به دست آورده و با معاينه دقيق سلامت جسمي و رواني وي مورد تأييد پزشكي قانوني قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان چهار محال و بختياري اظهار داشت: در بازرسي از مخفي گاه اين باند تبهكار علاوه بر كشف اقلام مسروقه، مقدار زيادي مواد مخدر در بسته هاي آماده توزيع و آلات استعمال آن و چندين قبضه اسلحه گرم و سرد كشف و در بازجويي هاي فني پليس و مواجهه با مستندات اعضاي باندبه اقدامات تبهكارانه از جمله زورگيري توزيع مواد مخدر و 85فقره سرقت محتويات داخل خودرو اعتراف كردند .

سردار ياري با اشاره به بازسازي تمامي صحنه هاي جرم و معرفي اعضاي اين باند تبهكار به مرجع قضائي، از شهروندان خواست در صورت آگاهي از هرگونه فعاليت باندهاي تبهكارانه موارد را سريعاً با به تلفن و يا پيامك سه شماره اي 110گزارش كنند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.