مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مبارزه در سوریه و عراق، عمق بخشیدن به امنیت نظام جمهوری اسلامی و دفاع از مرزهای کشورمان است.

مقام ارشد سپاه : مبارزه در سوریه و عراق، دفاع از مرزهای کشورمان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، نظام جمهوری اسلامی در کنار دیگر برادران از کشورهای اسلامی از جمله پاکستان ، افغانستان و لبنان می جنگد تا دست تکفیری ها از مرزهای کشورمان کوتاه شود.

 سردار ایرج مسجدی پنجشنبه شب در مراسم اربعین 13 تن از شهدای مدافع حرم مازندران در ساری افزود: حلب، فلوجه و دیگر مناطق سوریه و عراق خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی است و پاسداران و بسیجیان ایرانی به عنوان مدافعان حرم در این جبهه ها تا کشته شدن آخرین نفر از داعشی ها و تکفیری ها در صحنه حضور خواهند داشت. 

وی گفت: جریان های تکفیری و داعشی ها دشمنان قسم خورده شیعیان هستند که با حمایت عربستان سعودی و اسرائیل غاصب برای تصرف عراق و سوریه با هدف نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران می جنگند. 

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تاکید کرد: به همین دلیل نظام جمهوری اسلامی در کنار دیگر برادران از کشورهای اسلامی از جمله پاکستان ، افغانستان و لبنان می جنگد تا دست تکفیری ها از مرزهای کشورمان کوتاه شود. 

سردار مسجدی با اشاره به اینکه به برکت شکل گیری جبهه مشترک مقاومت اسلامی، اکنون تمام مناطق شیعیان عراق در اختیار مسلمانان است، گفت: سرزمین کربلا، نجف اشرف، کاظمین و سامرا با حضور نیروهای مقاومت اسلامی در امنیت است. 

وی تصریح کرد: امروز جبهه مشترک مقاومت اسلامی در دفاع از کیان ولایت و حرم اهل بیت (ع) با قدرت در کشورهای عراق و سوریه شکل گرفته است. 

او با بیان اینکه فرماندهان و مسئولان ارشد کشورهای سوریه و عراق نیز از فرزندان و پاسداران جبهه مقاومت اسلامی به نیکی یاد می کنند، افزود: امروز داعشی ها در فلوجه که از سال 2003 تاکنون این منطقه را در اختیار دارند، در محاصره کامل جبهه مقاومت اسلامی قرار گرفته اند. 
وی تاکید کرد که داعشی های فلوجه یا باید تسلیم شوند یا در عملیات آینده کشته خواهند شد. 
سردار مسجدی جنگ با داعشی ها و تکفیری ها را سخت و طولانی مدت دانست و گفت: این جنگ شهری، نامنظم و پارتیزانی است و باید برای دفاع از جریان ایدئولوژیکی و اعتقادی خود تا کشته شدن آخرین نفر از داعشی ها حضور داشته باشیم. 

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران شهادت مازندرانی های مدافع حرم را افتخاری برای نظام دانست و بیان داشت: خانواده های این شهدا و آحاد مردم باید به شهادت فرزندان این مروز بوم که در دفاع از حرم سید الشهدا بوده است، به خود ببالند. 

وی گفت: مدافعان حرم ، شهدای ولایت و تشیع هستند. 
13 شهید مدافع حرم از مازندران اردیبهشت امسال در منطقه خان طومان سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.