یک منبع محلی در داخل شهرک الفوعه گفت که تروریست‌ها نوع جدیدی از خمپاره‌ها را به سمت الفوعه و کفریا شلیک کردند که این خمپاره‌ها دارای قدرت تخریبی بسیار بالایی هستند.

حملات خمپاره‌ای شدید تروریست‌ها به الفوعه و کفریا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، گروه‌های تروریستی تکفیری موجود در شهرک بنش در حومه ادلب از صبح امروز تاکنون با بیش از 50 خمپاره و موشک، دو شهرک محاصره شده کفریا و الفوعه را هدف قرار دادند.

یک منبع محلی در داخل شهرک الفوعه گفت که تروریستها امروز نوع جدیدی از خمپاره‌ها را به سمت الفوعه و کفریا شلیک کردند که این خمپاره‌ها دارای قدرت تخریبی بسیار بالایی هستند.

در پی این حملات شماری از خانواده‌ها از جمله کل اعضای یک خانواده مجروح شده‌اند.

حملات شدید تروریستها به دو شهرک الفوعه و کفریا تا لحظه مخابره این گزارش همچنان ادامه دارد و غیر نظامیان در پناهگاهها پناه گرفته‌اند.

دو شهرک الفوعه و کفریا در حومه ادلب در شمال سوریه 30 هزار نفر جمعیت دارد که از حدود یک سال و سه ماه قبل تاکنون در معرض محاصره ظالمانه از سوی گروههای تروریستی جیش الفتح و احرار الشام و جبهه النصره و جند الاقصی است.

مردم این دو شهرک در پی محاصره از سوی تروریست‌ها با کمبود شدید غذا، آب و دارو مواجه هستند.

اهالی دو شهرک الفوعه و کفریا علاوه بر درد و رنج طولانی و مشکلات حاصل از محاصره، به طور مستمر هدف حملات موشکی، خمپاره ای تروریست‌ها قرار می‌گیرند و تک تیراندازهای تروریست، غیرنظامیان را هدف قرار می دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.