قدس آنلاین-اراک: سرهنگ کیومرث عزیزی با اشاره به آمار اعلام شده در سند راهبردی استان اظهار داشت: آمار اعلام شده تا حدودی دقیق نیستند و می‌توان گفت که رضایت مردم از دستگاه‌های استان بهتر است و در حوزه نیروی انتظامی رتبه ۵ کشور را داریم.

وضعیت استان بهتر از آمار اعلام شده در سند راهبردی

وی افزود: تدوین سند به این بزرگی بسیار سخت بوده و قابل تقدیر است که وظایف دستگاه‌ها را تعیین کردند اما نواقصی نیز دارد که باید اصلاح شود و در اختیار همه قرار گیرد تا برداشت اشتباهی شکل نگیرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در حوزه ناجا 16 سرفصل و 275  برنامه در نظر گرفته شده و همه وظایفی که داریم به‌ طور قطع انجام می‌شود و مشکلی نداشته و به‌خوبی مسئولیت خود را اجرا می‌کند.

عزیزی بیان داشت: تفاهم‌نامه‌ها انجام می‌شود و امیدواریم که با عملکرد خوب معاونت‌های اجتماعی بتوانیم آنچه که هدف این سند در راستای توسعه و پیشرفت استان است را به نحو احسن اجرا کنیم.

وی ادامه داد: با برطرف شدن نواقص به بهبود وضعیت استان برسیم و رضایت بالای مردم را فراهم کنیم، آمار اعلام شده یک مقدار غیرطبیعی است و از آنجا که تمامی موارد رصد می‌شود نارضایتی به این شکل نیست.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: وضعیت استان بهتر از آن چیزی است که در این آمارها آمده بنابراین نیاز است که این آمارها مجددا مورد ارزیابی قرار گیرد و نواقص آنها اصلاح شود چرا که آمار غلط برداشت‌های نادرست را به‌دنبال دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.