مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی باید به صورت مستمر در جامعه ادامه داشته باشد، گفت: برای استمرار این برنامه ها باید برنامه ریزی، تفکر و تامّل وجود داشته باشد .

حرکت های فرهنگی باید مستمر و هدفمند باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، جنوب حجت الاسلام سید احمد حسینی ظهر امروز ( 28 تیر ) در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت گفت: کار فرهنگی برای نهادینه شدن در جامعه نیازمند گذر زمان است.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت فرهنگی باید به صورت مستمر در جامعه ادامه داشته باشد، افزود: برای استمرار این برنامه ها باید برنامه ریزی، تفکر و تامّل وجود داشته باشد لذا باید بررسی کرد متناسب با اولویت هایی که وجود دارد، قدم برداشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان داشت: امروزه با توجه به شرایطی که حاکم شده است متاسفانه خانواده در معرض خطر قرار گرفته است لذا می طلبد که در حوزه سبک زندگی تلاش دوچندانی انجام شود.

 

به گفته وی باید در طول سال شاهد برنامه های فرهنگی باشیم و نباید اکتفا به برنامه های  مقطعی  کرد و به دنبال پیاده کردن سیره اهل بیت علیه السلام در جامعه باشیم.

 

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: امامزاده ها باید مرجع کارهای فرهنگی باشند و هرکدام از آنان را اختصاص به برنامه خاصی در طول سال قرار دهیم.

 

وی با اشاره به هجمه های همه جانبه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: بهترین راه حل استفاده از امکانات موجود جهت مقابله محتوایی و کیفی با تهاجم فرهنگی استکبار است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.