در اولین جلسه پرسش و پاسخ پارلمان برای نخست وزیر جدید بریتانیا، ترزا می تاکید کرد با به جریان انداختن فرآیند خروج از اتحادیه اروپا تعداد مهاجران به این کشور را کاهش می‌دهد.

ترزا می: دولت انگلیس تعداد مهاجران را به میزان زیادی کاهش می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «ترزا می» نخست وزیر جدید بریتانیا در اولین جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس عوام از نخست وزیر با کابینه خود حاضر و به سوالات دیگر نمایندگان پاسخ داد.

به گزارش شبکه خبری اسکای‌نیوز، خانم می در این جلسه بار دیگر تاکید کرد که برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) به معنای خروج از اتحادیه اروپاست و فرآیند آن آغاز خواهد شد اما برگزیت به معنای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا نیست.

وی امروز و فردا طی سفر به آلمان و فرانسه با سران این دو کشور از اعضای اصلی اتحادیه اروپا درباره شروع مذاکرات خروج گفت‌وگو خواهد کرد.

در جلسه روز چهارشنبه (پارلمان) یادآور شد رای اکثر مردم بریتانیا به خروج به دلیل مهاجرت‌ها از دیگر کشورهای عضو اتحادیه به این کشور بود و دولت وی تا حد ممکن تلاش خود را می‌کند تعداد مهاجران را تا میزان زیادی کاهش دهد.

مردم بریتانیا در تاریخ 3 تیر با شرکت در همه‌پرسی رای به خروج از اتحادیه اروپا دادند و گفته می‌شود یکی از اصلی‌ترین دلایل مردم این کشور برای خروج، آزادی آمد و شد مهاجران دیگر کشورهای اتحادیه اروپا به بریتانیا بود. نتیجه این همه‌پرسی منجر به واکنش تند سران دیگر کشورهای اروپایی شامل آلمان و فرانسه شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.