قدس آنلاین - ایلام: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: در آستانه اربعین حسینی زیرساخت های انرژی در شهرستان های ایلام، مهران و دهلران بایستی تکمیل شود.

تکمیل زیرساخت های انرژی ایلام در آستانه اربعین

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، هادی شیرخانی در جلسه شورای معاونین برق استان با بیان اینکه تشکیل ستاد اربعین توسط مسئولین فرهنگی برای خدمت رسانی هرچه بهتر و به زائرین حرمین شریفین باید تشکیل شود، اظهارداشت: زمان زیادی تا تکرار حماسه اربعین توسط مردم شریف و ولایتمدار ایران نمانده و باید زیرساخت های انرژی در شهرستان های ایلام، مهران و دهلران تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج توانمندی های شرکت در حوزه کاهش تلفات حائز اهمیت است، افزود: معاونین در هر حوزه ای باید در راستای اجرایی کردن طرح جهادی کاهش تلفات تمام توان خود را مصروف نموده و با نگاه جهادی به این مقوله موجبات کاهش تلفات انرژی الکتریکی را به مقدار چشم گیر فراهم آورند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام تدوین داشبورد مدیریتی در حوزه کاهش تلفات را مؤثر دانست و بیان داشت: این مهم در ترسیم افق دید و شیوه های موثر رسیدن به هدف در فتح قله های سخت و دشوار بسیار راه گشا و کارآمد است.

هادی شیرخانی یادآور شد: تعامل با فرمانداران برای جذب اعتبارات و توسعه زیر ساخت ها به ویژه در خصوص تامین سهم 50 درصد زیر ساخت های تامین برق مسکن مهر، نظارت بیشتر بر پروژه های توزیع توسط مدیران امور و ارائه برنامه جامع کاهش بار حائز اهمیت است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.