نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیر علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس برای بررسی قراردادهای نفتی، گفت که در این جلسه وزیر نفت، بر ضرورت سرمایه گذاری جدید در حوزه نفتی تاکید کرد.

تاکید زنگنه بر سرمایه‌گذاری جدید در حوزه نفت/ قمی:‌ نمایندگان از توضیحات وزیر قانع شدند

به گزارش قدس آنلاين به نقل از ایسنا، محمد قمی اظهار کرد:‌ آقای زنگنه در جلسه غیر علنی امروز (یکشنبه) توضیحات مبسوط و مبنایی راجع به اصل قراردادها و تاریخچه آن ارائه کرد و گفت که با توجه به این که برای بهره‌برداری از میادین مشترک باید مبالغ زیادی پرداخت شود، این منابع وجود ندارد؛ لذا نیازمند تکنولوژی و سرمایه گذاری جدید در این حوزه هستیم .

وی افزود:‌ وزیر نفت همچنین گفت که سه نوع قرارداد نفتی در دنیا مرسوم است که ما نیز از همین قراردادها استفاده کرده‌ایم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس همچنین اضافه کرد: بعد از صحبت‌های آقای زنگنه و توضیحات ایشان در مورد قراردادهای جدید نفتی کسانی که ابهاماتی داشتند ابهاماتشان برطرف شد و به نظر می‌رسد توضیحات ایشان برای نمایندگان قانع کننده بود.

وی همچنین بیان کرد:‌ پس از صحبت‌های آقای وزیر نماینده‌ی مرکز پژوهش های مجلس در مورد گزارش این مرکز در خصوص قراردادهای نفتی توضیحاتی ارائه کرد و آقای حسنوند رئیس کمیسیون انرژی با دکتر اسماعیلی مسئول تطبیق نیز اظهارات خود را در مورد قراردادهای نفتی مطرح کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.