۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 419348

باشگاه استقلال در معرض تغییرات مجدد قرار دارد.

تغییرات دوباره در باشگاه استقلال

به گزارش قدس آنلاین،‌این روزها سرپرست جدید استقلال میانه خوبی با اعضای هیات مدیره ندارد. آنچه مسلم است جلسات پنهانی جهانیان رییس هیات مدیره استقلال اصلا به مذاق آقای رییس خوش نیامده و در روزی که با وزیر هم جلسه داشت این گلایه‌ها را به گوش وزیر رساند. جهانیان طی یک ماه اخیر جلسات پنهانی با افراد مختلف گذاشته است. از مدیرعامل‌های سابق استقلال تا سرپرست فصل گذشته این تیم.
اخبار این جلسات هم وقتی به گوش افتخاری می‌رسد او از تصمیمات جهانیان به شدت شاکی شده و به فکر راه حلی برای این معضل است. البته افتخاری هم بیکار ننشسته و تصمیمات خود را می‌گیرد. گویا

افتخاری از اینکه پورحیدری و معینی دو عضو هیات مدیره استقلال هستند راضی نبوده و قصد دارد تا پیشنهاد کنار گذاشتن این دو نفر را از هیات مدیره به وزیر بدهد. افتخاری لیست افراد مورد دلخواه خود را تنظیم کرده و آنها را قرار است برای حضور در هیات مدیره به وزیر پیشنهاد دهد.

اگر اخباری که این روزها از پشت درهای بسته باشگاه استقلال به گوش می‌رسد صحت داشته باشد این نگرانی را ایجاد می‌کند که استقلال برای چندمین بار در این فصل دستخوش تغییرات شود و این تغییرات می‌تواند به بدنه تیم لطمه وارد کند! از طرفی این هماهنگ نبودن جهانیان و افتخاری هم می‌تواند معضلی برای استقلال باشد.

این در حالی است که گفته می‌شود جهانیان و منصوریان میانه خوبی با هم دارند و از طرفی بازیکنان بزرگ تیم هم با رییس هیات مدیره استقلال هماهنگ هستند. در فصل جاری این ناهمگونی در استقلال به وفور دیده شده است و همین نکته باعث بروز مشکلاتی شده که در طولانی مدت به ضرر تیم است. با توجه به اخباری که این روزها از دل باشگاه بیرون می‌آید باید دید سرنوشت تیمی که هفته‌ها در بحران به سرمی برد چه خواهد شد و این ناهماهنگی‌ها از بین می‌رود؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.