قدس آنلاین- تبریز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: با اجرایی شدن طرح ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک مشترکان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی می‌توانند در دفاتر خدمات پیشخوان دولت، خدمات مختلفی را دریافت کنند.

ارائه خدمات به مشترکان آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در 146 دفاتر پیشخوان دولت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علیرضا ایمانلو اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی به منظور بهبود فرآیندهای خدمات آب و فاضلاب شهری و همچنین به منظور ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت برای تکریم ارباب رجوع خدمات مربوط به امور مشترکین را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: این شرکت امکانات فراوانی را برای تحقق مشتری مداری فراهم کرده و با بکارگیری فناوری‌های جدید به بهبود فرآیندهای ارائه خدمات عمومی، تسریع در ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات، کاهش فاصله میان شرکت و مشترکان، مشارکت شهروندان در تصمیم‌گیری‌های عمومی و تسهیل فرآیندهای کاری سازمان‌ها کمک می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در ادامه افزود: این شرکت به‌منظور سهولت در ارائه خدمات برای مشترکان گرامی اقدام به عقد قرارداد با 146 دفاتر پیشخوان دولت کرده است و شهروندان در سطح استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت از 22 خدمات قابل ارائه از جمله تقاضای انشعاب آب، انشعاب فاضلاب، تغییر نام انشعابات آب و فاضلاب، قبول درخواست جمع آوری انشعابات، اعلام خرابی و تعویض کنتور، جابه‌جایی کنتور، تسویه حساب، اعلام ارقام کنتور اخذ قبوض المثنی آب و فاضلاب بهره‌مند شوند.

وی افزود:  این شرکت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، برای تحقق بخشیدن به اهداف دولت الکترونیک، مشترکان می‌توانند از خدمات سامانه پرداخت غیرحضوری قبوض آب بهاء با شماره تلفن 1522 استفاده کنند.

ایمانلو گفت: مشترکان در سطح استان آذربایجان شرقی می‌توانند با شماره تلفن 1522 و وارد کردن شناسه قبض علاوه بر پرداخت غیرحضوری صورت حساب آب بهاء از میزان بدهی و تاریخ و مبلغ آخرین پرداختی قبض اطلاع یابند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.