نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: در لبیک به منویات رهبر انقلاب اعلام می‌کنیم که از این به بعد قائل به هیچ دو قطبی نیستیم مگر دو قطبی جبهه انقلاب و ضد انقلاب.

 قائل به هیچ دو قطبی نیستیم؛ مگر دو قطبی جبهه انقلاب و ضدانقلاب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (11 مهر) پارلمان، در نطق میان دستور خود اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد قرن بیستم با گفتمانی تمدن‌ساز که از اسلام ناب محمدی(ص) نشات گرفته است، مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم را در جامعه بشری به منصه ظهور رساند.

وی افزود: در شرایط فعلی که همه دنیاپرستان، قدرت‌طلبان، جنایتکاران و کودک‌کشان عالم با حیله‌های مختلف در مقابل انقلاب اسلامی صف کشیده‌اند، این وظیفه خطیر بردوش صاحبان انقلاب است که با اطاعت محض از ولایت فقیه به ریسمان الهی چنگ بزند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری مدتهاست در بیاناتشان گفتمان جبهه انقلاب اسلامی را به عنوان راهبرد در مقابله با چالشهای نظام جمهوری اسلامی مطرح می‌کند، گفت: در حقیقت مقام معظم رهبری از طریق دعوت به شفاف‌سازی مرزهای انقلاب با ضد انقلاب، حراست از مرزهای اعتقادی انقلاب اسلامی و جلوگیری از نفوذ دشمنان و تحریف‌گری عناصر و جریانهای جامانده از حرکت انقلاب را گوشزد می‌کنند.

شیران خراسانی تاکید کرد: وحدت حول محور ولایت این گمشده اصلی فضای سیاسی کشور که در هیاهوی رقابتهای ناسالم و کینه‌ورزیهای سیاسی فراموش شده است در میان همه سلایق سیاسی تعریف شده ذیل جبهه انقلاب که در حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی اعتقاد دارند امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. در جای جای تاریخ بالاخص دوران دفاع مقدس آثار و برکات وحدت مشهود است و روحیه جهادی نشات گرفته از وحدت است.

وی افزود: اکنون که همه ما نظر صریح رهبری را در باب مضرات و صدمات دو قطبی شدن جامعه به وضوح درک کرده‌ایم در لبیک به منویات رهبر انقلاب اعلام می‌کنیم که از این به بعد قائل به هیچ دو قطبی نیستیم مگر دو قطبی جبهه انقلاب و ضد انقلاب و در سایه گفتمان با اصالت انقلاب اسلامی زیر چتر ولایت در خدمت به مردم ایران اسلامی خواهیم بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس، خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: سهامداران پدیده با اعتماد به نظام اسلامی در یک فعالیت قانونی حلال و مباح شرکت کردند، نگذاریم بیش از این زندگی آنها دستخوش کند و بدعمل کردن وزرای مربوطه شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.